تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فال روزانه: فال امروز چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
کد خبر: ۳۷۴۵۱

فال روزانه: فال امروز چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰

فال روزانه فروردین (فال چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ )

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

ممکن است امروز شخص خاصی بر سر راه شما برای رسیدن به رضایت و خرسندی مانع ایجاد کند که باعث شوکه شدن تان شده و مجبور شوید برای رسیدن به حق خود با وی بجنگید. شما در موقعیتی قرار ندارید که بگذارید شخص دیگری در مورد شما قضاوت کند. به یاد داشته باشید که احساسات شما الان بسیار قوی است و این باعث می شود که دیگر لازم نباشد که برای غلبه و ایستادگی در برابر این مشکل خود نیروی خود را هدر داده و با آن بجنگید. در عوض ، ایده های بزرگ خود را در مسیر عمل قرار دهید و گام به گام و به تدریج جلو بروید.فال روزانه چهارشنبه 15 دی 1400

امروز وزن سنگین مسئولیت هایتان ذهن شما را به خود مشغول کرده و نگران راهی هستید که پیش رو دارید. شما آدمی نیستید که کارهایتان را سرسری بگیرید و از کنار آنها بی تفاوت رد شوید، اما لزومی هم ندارد که در مورد هر چیزی در انتظار بدترین چیزها باشید و دائم خودتان را نگران و ناراحت کنید. اگر کسی اشتباهاتتان را به شما گوشزد کرد به جای این که با او تند برخورد کنید به انتقادات سازنده اش گوش کنید و اگر می بینید حق با اوست به نصیحت هایش عمل کنید. الان شرایط به گونه ای است که می توانید شخصی را که دوست دارید به راحتی و تنها با تکیه به ویژگی های مثبتی که دارید به سوی خودتان جذب کنید. با دید مثبت به مردم نگاه کنید و از دنیایی که خودتان برای خودتان ساخته اید خارج شوید و واقعیت اطراف را ببینید. افرادی در اطراف شما هستند که در بوجود آمدن اتفاقی که رخ می دهد سهمی دارند. از آنچه اتفاق افتاده ناراحت هستید، اما بهتر است بیش از این نجنگید، آنچه اتفاق افتاده به نفع شما خواهد بود حتی اگر امروز در آن منفعتی نبینید.

زندگی را سخت می‌گیرید و همیشه خودتان را تحت‌فشار قرار می‌دهید. ادامه این رویکرد افسردگی شما را به دنبال خواهد داشت. به نفع شماست که هر چه سریع‌تر این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید که مشکلات نمک زندگی هستند. عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. برای تغییر مهمی که قصد انجام آن را دارید، نظر اعضای خانواده را جویا شوید. با خرید هدیه‌ای عشق خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان ثابت کنید. انجام کار مهمی که نیازمند هزینه زیادی است را به آینده موکول نمایید. عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواس‌تان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید.

فال روزانه اردیبهشت (فال چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

سیاره حاکم شما ونوس می تواند عشق آرام و ملایم شما را به عشقی آتشین و سوزان تبدیل کند که خواسته ها و آرزوهایتان را افزایش دهد. خوشبختانه ، به نظر می رسد شما قادر به جلوگیری از اشتباهات خود هستید ، حتی اگر احساسات خود را برای رسیدن به آنچه که مطلوب تان است کنار بگذارید. با این وجود ، اما هنوز بهترین کار این است که راه سخت و متعالی را انتخاب کرده زمانیکه برای بدست آوردن عالی ترین موفقیتی که می توانید تمرکز کنید.

امروز ذهنتان به شدت درگیر مشکلات و مسائل مربوط به خانواده تان شده است و دلتان می خواهد یک طوری به مبارزه با این وضعیت بپردازید. سعی کنید کمی بیشتر از همیشه با خانواده تان وقت بگذرانید. روی خوبی های عزیزانتان تمرکز کنید و از بدی هایشان برای خود کوه نسازید. اگر مشغول به تحصیل هستید و این اواخر نسبت به درس هایتان کوتاهی کرده اید بهتر است وقت بیشتری برای مطالعه بگذارید؛ شما به هیچ عنوان علاقه ای به گرفتن نمره های پایین ندارید و این موضوع شما را به شدت عذاب می دهد، پس تا دیر نشده است دست به کار شوید و درس هایی که انبار شده اند را هر چه سریعتر بخوانید. برای رسیدن به مقصود و نیتی که دارید عاقلانه تصمیم بگیرید و تلاش کنید تا درهای موفقیت به روی تان باز شوند. ممکن است مجبور شوید روی احساسات تان پا بگذارید. مسئله را سخت تر از آنچه هست نکنید تا از پس حل آن برآیید. برای یک تصمیم گیری از شما کمک گرفته خواهد شد. سعی کنید منصفانه رفتار کنید و حرفی نزنید که بعدا از گفتن آن پشیمان شوید.

به جای اینکه به انجام کارهای عملی و قابل اجرا فکر کنید، همیشه به فکر انجام کارهای غیرممکن و دشوار هستید، از آنجایی که سنگ سنگین، حکایت از انجام ندادن کارها دارد، از امروز به خودتان قول بدهید که فکر به انجام کارهای غیرممکن را کنار بگذارید و به انجام کارهای ممکن و شدنی فکر کنید. احتمال ضرر شما در معامله‌ها و قراردادهای کاری وجود دارد. به صلاح شماست که امروز کارهای تجاری را کنار بگذارید. هزینه‌ بیشتری برای رسیدگی به منزل یا محل‌کار خود اختصاص دهید. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوای‌تان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید. کاری به آن مشغول هستید را ادامه دهید و مطمئن باشید که در نهایت مزد زحمت‌های‌تان را دریافت خواهید کرد. اوقات فراغت امروز را به رسیدگی به کارهای اعضای خانواده اختصاص دهید. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.

فال روزانه خرداد ( فال چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت‌های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی کن در زمان استراحت مطالعه کنی و بر دانش خود بیافزایی.

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

خرداد : شما امروز حتی اگر شغلتان هم ایجاب کند ، نمی توانید یک جا بنشینید!! حتی اگر راهی برای همکاری کردن با دوستانتان در طول روز پیدا نکردید ، باید خستگی و بی حوصلگی را از ذهن خود بیرون کنید؛ چرا که دوستان شما خودشان در فکر آماده کردن شرایط لازم هستند. آنها همچنین می توانند شما را به داشتن ایده های مثبت تشویق کنند ، بنابراین به دقت به حرف هایشان توجه کنید

گاهی هیچ چیز لذت بخش تر از تلاش کردن و دیدن ثمره زحماتتان نمی تواند باشد. همه نمی توانند لذتی که در پرداختن به تک تک جزئیات کارها و اطمینان حاصل کردن از روبراه بودن اوضاع نهفته است را درک کنند، اما شما استعدادی فوق العاده در رسیدگی به کارهای روزمره به بهترین و لذت بخش ترین شکل ممکن دارید و این در بسیاری موارد می تواند کلید موفقیت شما باشد. امروز دلتان می خواهد سوار ماشینتان شده و با حداکثر سرعت از مشکلات و بار مسئولیت هایی که دارند روی دوشتان سنگینی می کنند فرار کنید. اما این را خوب می دانید که این روش کمکی به شما نخواهد کرد. اولویت هایتان را تعیین کرده و با آرامش و به ترتیب کارهایتان را انجام دهید. از لحاظ روحی و احساسی شما در حال حاضر در شرایطی که تصمیم درستی بگیرید نیستید. وقایع بدی که در گذشته برایتان رخ داده است، اثری منفی بر روی شما گذاشته و متاسفانه شما بعد از این همه مدت نتوانسته اید این اتفاقات را فراموش کنید. هم چنان در بحث ها احساساتی شده و کنترلتان را از دست می دهید. هر جا بحثی پیش آمد مکان را ترک کنید.

مواظب رژیم‌غذایی‌تان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. امروز خرج غیرمنتظره‌ای روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. به خاطر داشته باشید که بار کج به منزل نمی‌رسد و فکر کارهای غیرقانونی را از سر بیرون کنید. فکر خود را به انجام کارهای سودمند مشغول کنید و اجازه ندهید افکار ناراحت‌کننده ذهن شما را مشغول کند. ممکن است حرف ناشایستی از دهان شما بیرون بیاید و اطرافیان دلخور شوند. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و زمینه آزردگی اطرافیان را فراهم نکنید. فردی قصد دارد کار پسندیده‌ای که انجام داده‌اید را به نفع خودش تمام کند. این فرد را شناسایی کنید و درسی به وی بدهید تا درآینده هرگز فکر انجام چنین کارهایی به سرش نزند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از دنده چپ بلند شده و امروز اصلاً حوصله شما را ندارد. در این شرایط بهتر است سربه‌سر ایشان نذارید و وی را به حال خودش رها کنید تا اوضاع بهتر شود.

فال روزانه تیر ( فال چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ )

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما ممکن است امروز بسیارتلاش کنید که به فردی از طبقه خودتان نزدیک شوید ، اما ممکن است با دیدن اینکه دیگران آنچه که برای شما مهم است را بی معنی و بدون اهمیت می دانند ناامید شوید. اگر اکنون احساس پذیرفته نشدن می کنید سعی نکنید انرژی و وقت تان را برای التیام بخشیدن به زخم تان هدر دهید. درعوض ، به سفری که در پیش دارید تمرکز کنید. در زندگی شما جایی برای افکار منفی وجود ندارد. به نتایج مثبت بیندیشید و آنها در ذهن خود تصور کنید!

بالاخره تلاش ها و زحماتتان دارند دیده می شوند، اما این بدان معنا نخواهد بود که می توانید بنشینید و باخیال راحت از دیدن ثمره ی زحمات خود لذت ببرید. حالا علاوه بر اطرافیان، انتظار خودتان هم از شما بیشتر شده است و مجبور خواهید بود حتی بیشتر از قبل تلاش کنید، اما همین که می بینید زحماتتان بی نتیجه نمانده اند برایتان به اندازه ی کافی لذت بخش هست. شاید احساس کنید در جایی که ایستاده اید آنقدر ریشه دوانده اید که حرکت کردن برایتان غیر ممکن است، اما در واقع مشکل اصلی این است که از به خطر انداختن ثبات فعلیتان می ترسید. از هیچ چیزی نترسید و از پتانسیل هایتان حداکثر استفاده را ببرید و نگذارید ترس های بی اساس از ادامه راه دلسردتان کنند. بهتر است راه خود را در مبارزه و بحث پیدا کنید، زیرا اگر این کار را نکنید، نا امیدی هم به مسائل تان اضافه می شود. به صحبت هایی که می شنوید و یا خواسته هایی که دیگران از شما دارند سریع جواب مثبت ندهید، کمی تامل کنید، حتی اگر دیگران پایبند تعهدات خود نباشند، شما باید به درستی وظایفتان را انجام دهید. خودتان را کوچک نکنید.

احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرفیان وجود دارد. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید. خبری خوشحال‌کننده به دست شما میرسد. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم نمایید. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. ناراحتی شما چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال خواهد نداشت و ادامه این روحیه به کاهش تعداد دوستان‌ شما ختم می‌شود. اسرار دل‌تان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبرو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند. مدت است که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز علاقه نکرده و این وضعیت باعث شده تا احساس کنید که ایشان شما را مانند سابق دوست ندارد، اما سخت در اشتباه هستید چرا که امروز عشق‌زندگی‌تان هدیه‌ای برای شما خریده و با تقدیم این هدیه به شما ثابت می‌کند که از جان‌و‌دل دوست‌تان دارد.

فال روزانه مرداد ( فال چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ )

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

مرداد : تعطیلات شما به نظر می رسد تا فردا به پایان نرسد ، و ممکن است بخواهید هر لحظه آن را در ذهن خود ثبت کنید و از آن به بهترین نحو استفاده کنید؛ حتی اگر بدانید که باید خود را برای یک هفته کار مداوم آماده کنید. درباره اینکه تفریح کمتری انتظار شما را می کشد نگران نباشید ، بلکه به این فکر کنید که شما می توانید با در راه و مسیری نو قرار گرفته و روی دیگران تاثیر مثبتی داشته باشید. شما می توانید این رفتار و افکار خود را به دیگران نیز تعمیم دهید.

اطرافیان شما از توجهی که نسبت به آنها دارید و مراقبتی که از آنها می کنید منافع بسیاری می برند، اما شما باید این را در نظر داشته باشید که همان طور که نسبت به نیازهای دیگران دقت و توجه دارید به نیازهای شخصی خودتان نیز رسیدگی کنید و به خودتان هم اهمیت بدهید. شما نگرانی هایی در مورد روابط اجتماعی خود دارید که ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. بر خلاف تصور شما سانسور کردن خودتان و افکارتان بهترین گزینه ممکن نیست، مهمتر این است که چگونه خودتان و افکارتان را بیان کنید. این موضوع نه تنها روی وضعیت کاری و حرفه ای تأثیر می گذارد، بلکه روابط شخصی و عاطفیتان نیز به آن وابسته هستند. باید افکار قدیمی خود را دور بریزید و قدرت ریسک داشته باشید. لذت زندگی در لحظه ای است که به وصال حاصل شود و شما به زودی این لحظه را تجربه می کنید. برای دادن جواب دعوتی که از شما شده دست دست نکنید. شما دلتان می خواهد به این مراسم بروید. جواب را زودتر بدهید، در قبال حرفی که به شخصی زده اید مسئولید. حالا که به سراغ شما آمده اند طفره نروید.

مشکلی کوچک میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد و امروز این مشکل زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند، اجازه ندهید این مشکل فاصله‌ای عمیق میان شما بیاندازد و در اولین فرصت چاره‌ای برای حل مشکل بردارید. اهمیتی به مشکلات دیگران نمی‌دهید و اطرافیان را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار داده‌اید، قبل از اینکه این رفتار شما را به فرد خودخواه و بی‌ملاحظه‌ای در پیش اطرافیان تبدیل کند، از امروز مشکلات اطرافیان را مشکل خودتان بدانید و اهمیت بیشتری برای دوست و آشنا قائل شوید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید.

فال روزانه شهریور (فال چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ )

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

شما نمی خواهید اگر کسی به شما پیشنهاد کاری را داد آن را قبول کنید حتی اگر وی می دانست که این کار از عهده شما بر می آید که موقعیت خاصی را اداره کنید یا اینکه برنامه دیگری را به شما پیشنهاد داد. اما این درباره انتخاب کار درست در برابر غلط نیست. در حقیقت ، می تواند حق با هر کسی باشد. به طور آشکار ، راه های زیادی برای رسیدن به اهداف یکسان وجود دارد ، اما اینکه شما راه خودتان را بروید باعث می شود که دل تان نیز با کار همراه باشد و شما را قادر می سازد که باقی مانده احساسات خود را برای رسیدن به اهدافی متعالی تر یکپارچه و هماهنگ کنید.

امروز شما در انجام کارهای هنری مهارت فوق العاده ای را به از خود نمایش می گذارید. اشتباه نکنید، الهه ی هنر به کمک شما نیامده است و این استعدادهای خود شما هستند که بالاخره راهی برای بروز پیدا کرده اند. وضعیت مادی شما باعث نگرانیتان شده است و از این می ترسید که مبادا منابع مالی محدودتان شما را در مضیقه بگذارند و روزهای سختی را پیش رو داشته باشید. صرفه جویی کردن و بودجه بندی دارایی هایتان همیشه کاری عاقلانه به نظر می رسد، اما لزومی هم ندارد که خودتان را بیش از حد تحت فشار بگذارید. اول این که وضعتان به آن بدی هم که خودتان فکر می کنید نیست، دوم این که پول خوشبختی نمی آورد، به دارایی های دیگرتان هم فکر کنید. برای یک خرید یا فروش، بیش از حد صبر نکنید. تصمیم بگرید و همین هفته اقدام کنید. یک امضا و توافق به سود شما تمام می شود. بهتر است فعلا جواب تلفنی که به شما شده است را ندهید. راهی پیدا کنید تا وقت بیشتری برای فکر کردن بخرید. برای حال روحی تان بهتر است هر چه زودتر کارها و فعالیت های تازه ای را آغاز کنید.

به فکر سلامتی‌‌تان باشید و قدری استراحت کنید. پولی به دستتان می‌رسد و شرایط مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و در آینده حساب و کتاب‌های مالی‌تان را به گونه‌ای مدیریت کنید تا مشکلات مالی هرگز سراغ شما نیاید. یکی از اطرافیان برای حل مشکلات شما آستین بالا می‌زند. محبت این دوست را به دیده منت بگذارید و به لطف کمک‌های ایشان، گرفتاری‌ها را از سر راه بردارید. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهای‌تان روبرو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی‌تان اضافه کنید. بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند. فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز دردسر بزرگی برای شما درست می‌کند. اشتباه عشق‌زندگی‌تان را نادیده بگیرید و بزرگواری خود را با چشم‌پوشی از این اشتباه ثابت کنید.


فال روزانه مهر (فال چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ )

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

پلوتون تیره و سایه افکن به سیاره حاکم شما ونوس چیزی عجیب و مرموز می دهد که باید آن را همین امروز بررسی کنید ، و این کار باعث می شود افکار روشن و آسانی که درباره عشق داشتید تبدیل به عشقی پیچیده و دشوار شود. ممکن است شما همچنان ترجیح بدهید که خود را درگیر احساسات تان نکنید و این کار را با سرگرم کردن خود بوسیله فردی از اطرافیان تان انجام می دهید. اما قادر نخواهید بود که در کارهایتان پیشرفت کنید مگر اینکه آنها را اول دسته بندی و بعد اولویت بندی کنید. تلاش برای رسیدن به چیزهای دور از دسترس و دشوار را رها کنید و قدر آن چیزی که درست در جلوی شماست را بدانید.

شما برای مدتی نسبتا طولانی در دنیای خودتان غرق شده و از دیگران فاصله گرفته بودید. حالا دیگر زمان آن رسیده است که از این جو خارج شده و با دیگران ارتباط برقرار کنید. این کار علاوه بر اینکه برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود، امکان به دست آوردن فرصت های جدیدی را برای شما فراهم خواهد کرد که در دراز مدت منافع زیادی را برایتان به همراه خواهند داشت. امروز چرخه جدیدی در زندگی شما شروع می شود و حس می کنید که دوره مهمی از زندگیتان فرا رسیده و هدفمندی و جهت تازه ای در کارهایتان احساس می کنید. یادتان باشد که انکار کردن خودتان و توانایی هایتان با تواضع کاملا فرق دارد و تحت هیچ شرایطی نباید خودتان را دست کم بگیرید. حضور کودکی نو رسیده در خانواده روحیه تان را از این رو به آن رو می کند. مسیر خود را در یک خط ادامه ندهید، سعی کنید تغییر و تحولی در زندگی تان به وجود آورید. کلافگی این روزهایتان نتیجه این است که زندگی تان دچار یک نواختی شده است. روزهای سختی را می گذرانید اما بهتر است از کسی کمک بگیرید، خودرایی تان به شما کمکی نمی کند.

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. روز خوبی را برای کسب درآمد آغاز کرده‌اید و پول چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و وضعیت مالی خودتان را تقویت کنید. امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. مراقب باشید دشمنی که در لباس دوست پنهان‌شده‌ امروز سر شما کلاه نگذارد. این دشمن نقشه پلیدی در سر دارد و امروز می‌‌خواهد روزگار شما را به سیاهی بکشاند. احتمال ایجاد اختلاف‌نظری میان شما و یکی از اعضای خانواده یا همکاران در محل‌کار وجود دارد. اجازه ندهید این اختلاف نظر به دلخوری تبدیل شود و ریشه هرگونه ناراحتی را خشک کنید. خیال‌پردازی را کنار بگذارید و با واقعیت های زندگی کنار بیایید. محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

فال روزانه آبان ( فال چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ )

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

ممکن است مجبور باشید این روزها به گامی که در زندگی برمی دارید توجه بیشتری داشته باشید چرا که اخیرا زیاد به کارهایتان فکر نمی کنید و آنها را بدون تامل و توجه انجام می دهید در حالیکه معمولا این طور عمل نمی کنید؛ شاید از این بی فکری خود خشمگین شوید ولی الان زمان آن نیست که بخواهید آن را بپوشانید و انکار کنید. سعی کنید در هنگام عصبانیت احساسات خود را بروز ندهید. به هر حال ، امروز اوضاع بهتر نخواهد شد. آنچه که در ذهن دارید را با دیگران تقسیم کنید ، در راهی گام برندارید که مانند موقعیتی که قبلا داشتید شما را آسیب پذیر و شکننده کند.

تلاش ها و زحماتی که شما در جهت پیشرفت زندگی خود داشته اید دارند بالاخره نتایج خود را نشان می دهند و این اتفاق از آن جهت که اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد، دقیقا همان چیزی است که شما به آن نیاز داشته اید. به هیچ کس اجازه ندهید این احساس رضایت و خوشحالی را از شما بگیرد. این تصور که برای آنکه انسانی پرهیزگار و پاک باشید باید در تنهایی خودتان فرو بروید و از دیگران فاصله بگیرید کاملا اشتباه است و معنویت هیچ گاه به معنای تارک دنیا شدن نبوده و نیست. اگر مسائل معنوی برایتان اهمیت پیدا کرده اند هیچ اشکالی ندارد و تا حدودی هم خوب است، اما این بدان معنا نیست که باید نیازهای مادی و فیزیکی خود را نادیده بگیرید. با اطرافیانتان مهربان تر باشید کسی به شما بدهکار نیست. مردم را از روی ظاهرشان قضاوت نکنید، هر کس که لبخند به روی لب دارد لزوما شاد نیست. مسئولیت حرفی را که می زنید را به عهده بگیرید، دروغ نگویید وگرنه مردم ظاهرا شما را تایید می کنند، اما پشت سرتان دیگر هرگز حرف های شما را باور نخواهند کرد.

فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و آشنایان کنار بگذارید و به آرامش برسید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواس‌تان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید، از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. به مشکلی برخورد‌ کرده‌اید و برای حل این مشکل قصد دارید از دوستان خود کمک بگیرید، اما کسی برای کمک به شما لبیک نمی‌گوید. در این شرایط غم به دل خود راه ندهید و دستتان را به زانوی خود بگیرید و این مشکل را با موفقیت پشت‌سر بگذارید. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید. فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام تفریح‌های موردعلاقه‌تان مشغول شوید. همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد. حرف‌های زیادی در دل دارید، اما اهل دردِ دل با اطرافیان نیستید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، سفره دل خود را پیش فردی که سنگ‌صبور شماست، باز کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

فال روزانه آذر ( فال چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز فرصت خوبی برای پیوستن به یک گروه ورزشی است ، یا اگه دوست ندارید فعالیتی داشته باشید و فقط نظاره گر باشید آنها را از تلویزیون تماشا کنید. اما شما آدمی هستید که در هنگام تماشای یک بازی داد و فریاد می کنید و نظرات خود را در حین بازی بیان می کنید! نظراتی که راجع به بازی ، بازیکنان ، داور مسابقه یا هر چیز دیگری که آن لحظه از ذهن شما عبور کند. شریک کردن دیگران در احساسات و نظرات تان می تواند کمک کننده باشد اما نباید سعی کنید که دیگران را مجبور کنید که حتما مانند شما فکر کنند.

افراد جدیدی که امروز با آنها آشنا می شوید در آینده منافع زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت، پس تمام سعی خود را به کار بگیرید که بهترین چهره ی خود را به نمایش بگذارید. شاید با خودتان فکر کنید که نسبت به جامعه ای که در آن زندگی می کنید تعهداتی دارید که باید به آنها عمل کنید و با خودتان تصمیم بگیرید که در فعالیت های خیریه و امثال آن شرکت کنید، اما از طرفی هم مطمئن نیستید این احساس تا چه مدت در وجودتان باقی خواهد ماند. سعی کنید مسئولیتی که الان قبول می کنید به گونه ای نباشد که مجبور باشید خودتان و اولویت هایتان را به خاطر آن قربانی کنید و دستتان در انجام آن باز باشد. خودتان را دوست داشته باشید تا یاد بگیرید بتوانید دیگران را دوست داشته باشید. در حق دیگران همان کاری را بکنید که امیدوارید با خود شما بکنند. خبری می شنوید که بسیار خوشحالتان می کند، حواستان باشد تصمیمی که بعد از آن می گیرید بسیار مهم است. برای خرید عجله نکنید و دست نگه دارید. یک میهمان ناخوانده خواهید داشت.

خودخواهی را کنار بگذارید با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به اطرافیان ثابت کنید که به فکر دیگران هستید. به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش دارید و اگر امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع‌ نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد. برای حل این مشاجره آستین بالا بزنید و اجازه ندهید محبت و صفای اهل منزل از بین برود. از رسیدگی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا عشق‌زندگی‌تان به این فکر بیافتد که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری کنید و از امروز به بعد، بیشتر از همیشه به عشق‌زندگی‌تان محبت نمایید. با کار و تلاش بیشتر، فاصله‌ خود را با موفقیت کاهش دهید. با شرکت در کارهای خیر و خداپسندانه به لحاظ روحی به آرامش برسید.

فال روزانه دی ( فال چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

پلوتون بی رحم با ونوس ملایم و مهربان امروز در سومین خانه از ارتباطات شما هارمونی و هماهنگی عجیبی دارند ، بنابراین شما نیاز ندارید که از بیان کلمات تان جلوگیری کنید. شما حرف های زیادی برای گفتن دارید و نباید اجازه دهید که هیچ چیز مانع از این بیان حقیقت شود. این قضیه فقط درباره این نیست که شما چه می گویید ، بلکه درباره این است که چگونه آن را بیان می کنید. ممکن است شما فکر کنید که نمی توانید در عین آشفتگی ، مهربان هم باشید ، اما نه ، شما توان هر کاری را دارید.

امروز صبح انگار یک چیزی عوض شده است و به طور غیر منتظره ای انرژی خیلی زیادی در وجود خود احساس می کنید. امروز روز شروع های تازه است و چه حواستان باشد و چه نباشد، آمادگی فوق العاده ای برای پذیرش چالش های تازه دارید. حالا که توانایی و امکانات لازم برای برداشتن یک قدم بزرگ در مسیر حرفه ای خود را دارید چرا از فرصتتان استفاده نمی کنید؟ البته این نکته را در نظر داشته باشید که تحت فشار قرار دادن خودتان و قربانی کردن آسایش و راحتیتان اصلا گزینه خوبی نیست. امروز شاید مجبور شوید بیش از آنچه دوست دارید در خدمت دیگران باشید، حواستان باشد برای قهرمان بازی کارهای خودتان را پشت گوش نیندازید. باید برای کسی هدیه ای بخرید. این روزها احساس می کنید فاصله ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است و به همین دلیل بسیار ناراحت هستید. مسبب اتفاقاتی که ناخواسته این مدت رخ داده به زودی مشخص خواهد شد. بهتر است با این همه فشاری روی شماست، این روزها تصمیمات مهم و خطیر را نگیرید. اندکی به خودتان زمان بدهید.

با ورزش و تحرک سلامت جسم و روح خود را تضمین کنید. فکر کسب مال از راه‌های غیرقانونی را کنار بگذارید و مطمئن باشید بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد. یکی از اعضای خانواده امروز به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید که ایشان کمک شما را به یاد خواهد داشت و در آینده این کمک را جبران می‌کند. یکی از اعضای خانواده همسر شما، دخالت‌های بی‌جایی در زندگی‌تان می‌کند. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و به ایشان ثابت نمایید که هیچ حقی برای دخالت در زندگی شخصی شما ندارد. فرصتی برای افزایش درآمد و موفقیت در پیش ‌روی شما است، امروز بهترین زمان برای استفاده از این فرصت است و تمام تلاش خود را برای بهره‌گیری از این فرصت به کار ببندید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که یار و یاور شما در حل مشکلات است.

فال روزانه بهمن (فال چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ )


اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

به نظر می رسد زندگی برای شما هر روز بهتر و بهتر می شود ، اما باید قبل از این که بخواهید وارد مرحله جدیدی از زندگی شوید کارهای نیمه تمامی را که کنار گذاشته بودید را تمام کنید. ممکن است در طول هفته های آینده سرعت تغییرات در زندگی شما افزایش یابد ، اما شما باید الان روی لحظه حال تمرکز کنید نه اینکه نگران آینده باشید؛ اگر لازم بود بی باک باشید ، اما مواظب باشید که کارهای ناتمام تان به خاطر بی توجهی و سهل انگاری کنار گذاشته نشوند.

شما به خوبی می دانید وقت آن رسیده که روی چیزهای بسیار زیادی که قصد به دست آوردنشان را دارید تمرکز کنید و دست از اتلاف وقت بردارید. اولین قدمی که در این راه باید بردارید این است که مسیرتان را مشخص کنید تا ببینید چگونه می توان در امنیت کامل به سریعترین شکل ممکن به این مقاصد دور دست رسید. سعی کنید در این راه طولانی قربانی منفی بافی های خودتان نشوید. امروز حس و حال عاشقی اطرافتان را در بر گرفته است و این یکی از بهترین فرصت های ممکن برای دعوت کردن عشقتان به یک شام دو نفره در یک رستوران شیک می تواند باشد. حتی اگر ازدواج کرده باشید هم نباید چنین فرصتی را به سادگی از دست بدهید. شما دارای قدرت تشخیص خوبی در کارها هستید، اما ممکن است این روزها به دلیل حواس پرتی و مشغله کاری زیاد راهی را انتخاب کنید که به بیراهه می رود، کمی دقت کنید وگرنه مجبور خواهید شد با احتیاط از پرتگاه ها و دره هایی که برایتان در راه وجود دارد عبور کنید. روزهای خوشی در راه هستند کافیست با برنامه ریزی جلو بروید و از مشکلات نهراسید.

در کنار روزمرگی‌های زندگی، امروز فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روز‌های شلوغ آینده آماده کنید. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. با فرصت چشم‌گیر و وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید، اما قبل از اینکه پول و ثروت خود که با هزارویک زحمت بدست‌‌آورده‌اید را برای انجام این کار سرمایه‌گذاری کنید، با افرادی که سابقه و تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که سود تضمین‌شده‌ای داشته باشد. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. روحیه احساساتی دارید و اجازه می‌دهید که احساسات بر عقل‌تان غلبه کند، قبل از اینکه این روحیه کار دست‌تان بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و در تصمیم‌های مهم زندگی، احساساتی نشوید و راه عقل و منطق را در پیش بگیرید. شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و به انسان قابل اطمینانی تبدیل شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

فال روزانه اسفند ( فال چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

ونوس عاشق اکنون در نشان شما ظاهر شده است ، شادی و انرژی را برای شما به ارمغان می آورد و از پلوتون تیره و کدر حمایت دریافت می کند ، و پلوتون اشعه های خوشگذرانی و بی خیالی را به افکار ناخودآگاه شما ساطع می کند. دسترسی به تمام زیبایی ها الان آسان نیست و الان فرصتی به مراتب دشوارتر از گذشته برای تجربه آنها دارید.

امروز این طور به نظر می رسد که باید فصل جدیدی از کتاب زندگیتان را آغاز کنید که باید جدیت بیشتری در آن به خرج دهید. در واقع یک دوره مهم رشد و پیشرفت در زندگی شما شروع شده که موفقیت در آن و رسیدن به نتایجی که می خواهید تنها به میزان تلاش و جدیت خودتان بستگی دارد. داشتن امید به آینده خیلی خوب و ارزشمند است، اما کافی نیست؛ برای رسیدن به خواسته هایتان باید زحمت بکشید. امروز دلتان می خواهد لباس هایتان شیک و مد روز باشند. لزومی ندارد که این لباس ها گران قیمت باشند و با داشتن کمی سلیقه می توانید در هر جمعی که حاضر می شوید همه ی چشم ها را به سوی خودتان خیره کنید. قدر سلامتی تان را بدانید و بیهوده از هر کاهی کوه نسازید. شما از اینکه دیگران را نقد کنید و رفتار و تصمیمات آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید خوشحال می شوید، اما لازم است بدانید این کار باعث می شود شما وجهه مثبت خود را جلوی چشم دیگران از دست بدهید. شاید گاهی بهتر باشد خودتان را جای دیگران بگذارید و ببینید چطور تصمیم خواهید گرفت.

نگرانی‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. رفتار سخاوتمندانه‌‌ای با اطرافیان دارید و در دست‌و‌دلبازی برای دوستان و آشنایان کم نمی‌گذارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید اطرافیان سخاوتمندی‌های شما را نادیده نخواهند گرفت. یکی از اعضای خانواده گرفتار بستر بیماری است و به پرستاری شما نیاز دارد. توجه بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و حسابی مواظب‌شان باشید. فرد از خدا بی‌خبری می‌خواهد میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله بیاندازد، قبل از اینکه این فرد برنامه‌های خود را عملی کند، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ‌چیزی بین شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله نخواهد انداخت. قراردادهای کاری و معامله‌های امروز را با دقت مطالعه کنید تا چیزی از قلم نیافتد. دید کاملی از توانایی‌ها و نقاط ضعف خود ندارید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است. در اولین فرصت شناخت بیشتری از توانایی‌ها و ضعفهای خود پیدا کنید و شیوه زندگیتان را بهبود بخشید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز