تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰

فال روزانه: فال امروز جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰

.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
کد خبر: ۳۷۵۱۸

فال روزانه: فال امروز جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰

فال روزانه فروردین (فال جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ )

باید از خطایی که مرتکب شدی عذرخواهی کرده و آن را جبران کنی. این کاری دشوار و سخت خواهد بود اما بهتر از آن است که همین راه غلط را تا آخر رفته و خود یا دیگران را نابود سازی.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

به میزان ویتامین و کالری روزانه‌ات توجه کن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!

به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

رویای شما این است که بتوانید موارد غیر قابل اجتناب را به تعویق بیندازید. اما در واقع این خیال جزئی از تصورات و رویاهای شماست. اگر می خواهید که همیشه کار درست را انجام دهید مخصوصا زمانی در موارد بسیار مهمی مانند وضعیت اقتصادی و مالی ، سعی می کنید که راحت ترین کار را انتخاب کنید. راه حل های موقتی به همان مقدار مشکل ساز است که کنار کشیدن از موقعیت ، پس مبارز درونی تان را به کمک بگیرید و لحظه حال را اداره کنید چون این تنها فرصتی است که شما دارید.فال روزانه جمعه 17 دی 1400

اعضای‌ خانواده توقع‌های زیادی از شما دارند و این قضیه شما را حسابی ناراحت کرده‌است. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌ است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید. روز خوبی برای پیشرفت در کار و تحصیل انتظار شما را می‌کشد. اجازه ندهید مشکلات و ناراحتی‌ها به شما غلبه کند و به هر قیمتی که شده بر سختی‌ها غلبه کنید. فراموش کرده‌اید که وقت طلا است و اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید، این وضعیت شما را از رقبا عقب انداخته و جلوی پیشرفت شما را گرفته‌است. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و با مدیریت‌زمان و برنامه‌ریزی، قدر لحظه‌های با ارزش زندگی خود را بدانید و به بهترین استفاده را از عمر خود ببرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کاری زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند.
تغییر بزرگی در زندگی تان رخ داده و شما درباره اتفاق‌هایی که قرار است در آینده ای نزدیک در زندگی شما بیافتد، هیجان زده هستید. دوست دارید به پله‌های بالاتری قدم بگذارید تا وسعت دیدتان نسبت به اطراف وسیع تر شود. در واقع اعتقاد دارید که هر جایی از شرایط کنونی شما بهتر است. نگران نباشید و با اعتماد به نفس کامل به جلو پیش روید زیرا آینده ای روشن در انتظارتان است. در مورد مسائل عاطفی بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید. فردی که به آن علاقه دارید از شما دوری می‌کند. بهتر است به او زمان دهید تا خودش بار دیگر به سمت تان بازگردد. شما به زودی ریسک بزرگی را در زندگی تان انجام می دهید. با رفتار تند و عصبی تان ناخواسته باعث شده اید کسی را که بسیار دوست دارید برنجانید. شخصی بدون اینکه بفهمید شما را بازی می دهد تا از موقعیتی آن طور که به نفع خودش است استفاده کند، دوست و دشمنتان را بشناسید. بی دلیل به کسی باج ندهید وگرنه این کار عادتشان می شود.

فال روزانه اردیبهشت (فال جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ )

با مشکلات عاطفی روبرو می‌شوی. از طرفی رفتارهای خشک و خشنت، از تو چهره نامطلوبی می‌سازد و او را فراری می‌دهد. درست است که مشکلاتی با هم دارید اما این دلیل نمی‌شود که خودت را ببازی و اخم کنی.

کسی که دیگران را شاد می‌کند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز کنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز کن.

پس از یک هفته آرامش و مساعد بودن اوضاع اقتصادی، شرایط تغییر کرده و طوفانی از راه می‌رسد. باید بر اعصابت مسلط باشی تا بتوانی به راحتی از این بحران کوتاه‌مدت عبور کنی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اردیبهشت : لمس کردن زمین سخت و محکم زیر پاهایتان باعث می شود این احساس به شما دست بدهد که این توانایی را دارید از نبود امکانات که برای داشتن یک بنیاد محکم لازم و ضروری است ، پریشان شوید ، بتوانید از پس کارهایتان برآیید. معمولا ، بعضی تغییرات قابل پیش بینی هستند ، اما زمانی که زندگی شما ملایم و دارای آرامش است شما بهتر می توانید کارهایتان را انجام داده و از موقعیتی که در پیش رو دارید آگاه شوید.

روزی همراه با سلامت و نشاط را سپری خواهید کرد و روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نخواهید دید. اطرافیان امروز به کمک شما می‌آیند و از بودن در کنار آنها روحیه خواهید گرفت. امروز روز عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشم‌‌تان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. فکرهای بکری در سر دارید، این افکار را با دوستان و آشنایان نزدیک درمیان بگذارید و به هر قیمتی که شده به این ایده‌ها جامه عمل بپوشانید. با شناخت نقاط ضعف و قدرت خود، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید.

پس از چند مدت ها، امروز احساس خوبی را تجربه می‌کنید بنابراین آن را به سادگی از دست ندهید. بهتر است با شریک زندگی خود قرار ملاقاتی بگذارید و فعالیتی را که هر دوی شما به آن علاقه دارید، انجام دهید. انرژی درونی شما آنقدر زیاد است که می‌توانید از آن برای کمک به دیگران نیز استفاده کنید. تماس با فرد مهمی را که به تاخیر انداخته اید. امروز زمان مناسبی است تا با او تماس بگیرید و پس از عذرخواهی قرار ملاقاتی به او بگذارید. بیش از این درنگ کردن به ضررتان تمام خواهد شد. آن را که حساب پاک است از محاسبه باکی نیست. بی رودربایسی سوالتان را بپرسید تا جوابی را که لازم است بشنوید. کسی که باید نگران پیش آمدن این شرایط باشد شما نیستید. دایره دوستان و معاشرین‌تان را بزرگتر کنید، خودتان را محدود به یک یا دو نفر نکنید. خبری که به شما می رسد را درست بررسی کنید.

فال روزانه خرداد ( فال جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ )

عشق و دوست داشتن باید در اعماق وجود آدمی جای گیرد. در غیر اینصورت به رفتاری ریاکارانه منجر خواهد شد که به خود و دیگران لطمه می‌زند. خلوص در عشق حرف اول را می‌زند.

نامه یا خبری می‌رسد که جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست که تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌کردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد کرد و نوید خوبی است.

باید به اندازه کافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا کن.

شرایط اقتصادی تو به جایی می‌رسد که ذهنت را آشفته می‌کند. باید بر این آشفتگی غلبه کرد و اجازه نداد که موج حوادث تو را با خود ببرد. باید با اعتماد به نفس و توانایی که در تو وجود دارد به این مشکلات پایان دهی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

خرداد : اگر بتوانید امروز بر بی قراری و اضطراب خود فائق آیید ، می توانید کاملا مفید و سودمند واقع شوید. اما وقتی مرحله ای از اتفاقات آرام پیش می رود ، افکار شما شتاب گرفته و آنها می توانند شما را در آب داغ انداخته و بعضی شرارت ها را برایتان بوجود آورند. مراقب آرزویی که می کنید باشید ، اگر بخواهید دنبال دردسر بگردید ، بیش از آنچه انتظارش را دارید برایتان پیش خواهد آمد.

انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید و فکرهای نوآورانه‌ای به ذهن‌تان رسیده است، امروز بهترین زمان برای نوآوری است و مطمئن باشید نوآوری که به فکر انجام آن هستید، راه شما را برای موفقیت و پیشرفت فراهم خواهد کرد. اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه خاصی برای‌تان تدارک دیده و قصد دارد تا عشق‌ بی‌پایانش را نثار شما کند. در نتیجه امروز را به روزی سرشار از خاطره‌های عاشقانه تبدیل نمایید.

به خودتان کمک کنید و اندیشه هایی را در سر بپرورانید که خوشحال تان می کند. اگر چه این روزها هر چه سعی می‌کنید مسائل را برای دیگران بیشتر توضیح دهید، نتیجه عکس می‌دهد و دیگران آن‌ها را زیاد جدی نمی‌گیرند و ساده از کنارشان می‌گذرند اما شما به تلاش تان ادامه دهید. اگر تصویری که به دیگران ارائه می‌دهید، روشن و واضح باشد هیچ سوتفاهمی پیش نخواهد آمد. اتفاق‌های زندگی کاملاً بستگی به خودتان دارد. شما می‌توانید از مشکلات درس بگیرید یا در آنها غرق شوید. همه چیز در دست های شماست پس با اعتماد به نفس بالا پیش روید. احساس می کنید با زندگی که در حال حاضر دارید کمی بیگانه شده اید و نمی دانید چه نقشی را در زندگی تان بازی می کنید، به همین دلیل در تصمیم گیری دچار سردرگمی شده اید، خودتان را پیدا کنید و بعد قدم در کارهای مختلف بگذارید. اتفاق تازه ای در زندگی تان رخ می دهد و کسی دلتان را می برد، همین موضوع انرژی تازه ای به شما خواهد داد.

فال روزانه تیر ( فال جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ )

این عشق بر عقل و دین تو خیمه زده و تو را کاملا تحت تاثیر قرار داده است. هرگونه سفارش یا تضمینی در این باره بی‌فایده است و باید صبر کرد تا این موج بگذرد یا این شعله فروکش کند.

راه حل مشکل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش کردن به اندازه کافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه کافی میتوانی به این مهم دست یابی.

با کسانی برخورد خواهی کرد که موقعیت مالی ممتازی دارند. انتظار می‌رود که اگر به تو کمک کنند، زندگی تو از این رو به آن رو شود. در این باره باید احتیاط کرد و هرگونه احتمالی را در نظر داشت.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

بعضی وقت ها برایتان آسان نیست که بتوانید ادعای درستی از کاری که انجام داده اید داشته باشید. شما اغلب مایل هستید که کمتر پرخاشگر باشید به خاطر اینکه مقابله مستقیم بسیار دشوار است. اکنون ، به هر حال ، می توانید بر دوستان و همکلاسی هایتان تکیه کنید برای اینکه در جنگ و مبارزه اخیر از شما حمایت کنند. به نظر نمی رسد که این کار تفریح باشد ، اما شما حداقل می فهمید که تنها نیستید.

از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنین‌تان را پشت‌‌گوش نیاندازید. در غیر این صورت طولی نخواهد کشید که راهی بستر بیماری شوید. با فرصتی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. فرد بیماری در منزل دارید و امروز باید وقت زیادی را به پرستاری از ایشان سپری کنید. خوشبختانه جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این شرایط دیری نخواهد پایید و عزیز شما به زودی از بستر بیماری بلند خواهد شد. یکی از اطرافیان شما عشق نافرجامی را تجربه کرده و در عشق شکست خورده است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این ناراحتی تحمل کند و امروز هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای بهبود روحیه این فرد انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از درناسازگاری با شما وارد می‌شود و حسابی اعصابتان را به هم می‌‌ریزد. در این شرایط بهتر است کمی از ایشان فاصله بدهید.

در مقابل دیگران جایگاه بی طرفانه داشته باشید. شما با کمک افراد دور و برتان احساس شادی و آزادی بسیاری خواهید کرد اگر دست از پیش داوری بردارید. با افرادی که اهداف و آرزوهای مشابهی با شما دارند بیشتر در ارتباط باشید. هر چه خلاقیت و اطلاعات تان بیشتر باشید، موفق تر خواهید شد. شاید در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شوید، اما به جای منفی بافی با دیدی مثبت به مسائل بنگرید. پنهان کردن مشکلات، راه مناسبی نیست. بنابراین با عشق تان قرار ملاقاتی بگذارید و در مورد مشکلات تان بیشتر و البته منطقی تر گفتگو کنید. با این کار به زودی هر دوی شما احساس خوبی خواهید کرد. حرفی می شنوید که باعث می شود دید تازه ای نسبت به شخصی پیدا کنید. شما بسیار حساس هستید و با کوچکترین اتفاقی دلگیر می شوید، این موضوع اصلا به نفع شما نیست. از بخت و اقبالتان گلایه نکنید، به جای آن هرچه زودتر دست به کار شوید. قدر شخصی را که پا به پای شما در سختی ها همراهتان بوده بدانید، با او از صمیم قلب به نیکی رفتار کنید.

فال روزانه مرداد ( فال جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ )

عشق و محبت باید از هر دو طرف باشد. عشق‌های یک طرفه گاهی خطرناک خواهند بود. سعی کن کسی را دوست داشته باشی که او هم جایی در دل خود برای تو ذخیره کرده باشد.

به زودی خبر خوشحال کننده‌ای می‌رسد که در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یک دوره سختی و شکست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

هر کاری زحمت دارد، حتی غذاخوردن! پس تو نباید انتظار داشته باشی که بدون زحمت و دردسر به سود برسی. برای رسیدن به موقعیت مالی بهتر باید تلاش زیادی بکنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

به نظر می رسد امروز از آن روزهایی باشد که می دانید دقیقا چه می خواهید و چه چیزی لازم است در محل کار انجام دهید و در کارتان پیش بروید و آن را به اتمام برسانید. متاسفانه ، ممکن است شما مجبور شوید که یک دعوت اجتماعی داشته باشید یا در غیر اینصورت یک فعالیت خوش آیند را به تاخیر می اندازید ، اما شما همیشه قادر هستید که تفریح و گردش تان را به روز دیگری موکول کنید. پس سعی نکنید که حقایق را تغییر دهید و آنها را به تعویق بیندازید. زمانیکه شما کاری را شروع می کنید ، کارهای روزانه تان بیش از آنچه که انتظار دارید شتاب می گیرند.

اجازه ندهید مشکلات خانوادگی ریشه‌دار شود. در اولین فرصت اعضای خانواده را دور هم جمع کنید و بین اهل منزل صلح‌‌و‌صفا برقرار نمایید. بین شما و عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای کوچک ایجاد شده و از همسر یا عشق‌زندگی‌تان حسابی دلخور هستید، امروز فرصت خوبی است که این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید در آینده مشکلات کوچک، آغازگر مشاجره‌ میان شما و عشق‌زندگی‌تان باشند. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. برنامه دارید تا فرصتی از روز را به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید، اما چنین فرصتی پیدا نمی‌کنید.

از مشورت با دوستی که برای کمک سمت تان آمده، صرف نظر کنید. اگر امروز با مشکلات عاطفی برخورد کردید، بگذارید قلبتان به تنهابب تصمیم نهایی را بگیرد. احساسات شما در این ماه به اوج خود می‌رسد و روزهای خوبی را تجربه خواهید کرد بنابراین با مشکلات کوچک خودتان را نبازید. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید، حتما در آن شرکت کنید زیرا نگاه شما را به زندگی تغییر خواهد داد. راهی را باید هر چه زودتر انتخاب کنید، بیش از این درنگ کردن به ضررتان تمام می شود. به سفری خواهید رفت که برای همیشه در ذهنتان باقی خواهد ماند. شما با دیدی کلی به زندگی می نگرید، به همین دلیل یا بسیاری از پیش آمدهایی را که رخ می دهد نمی بینید یا اینکه با بی تفاوتی از کنار آن ها رد می شوید، همین باعث می شود که از یک سوراخ چند بار گزیده شوید. درک صحیحی از مسائل زندگی پیدا کنید تا تصمیماتی که در زندگی می گیرید درست باشند.

فال روزانه شهریور (فال جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ )

مراقب بعضی از رفتارهایت باش! به راحتی می‌توان دلی را شکست و با یک توهین روحی را آزرد اما همان دل و روح را نمی‌توان با هزار کوشش بدست آورد.

ارتباط با دوستانت را بیشتر کن. دوستی و رفاقت مهمترین سرمایه معنوی تو در این روزگار است. با این کار روحیه تو هم عوض می‌شود و خوشحال خواهی شد.

اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

پیشنهاد کار و یا موقعیت تحصیلی خوبی مطرح می‌شود که بسیار فریبنده و جذاب خواهد بود. بهتر است در این باره فکر کنی و اگر کاملا یقین پیدا کردی به نفع توست، بدون درنگ بپذیری.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

پیشرفت های استوار روز شما را طولانی تر از آن می کنند که شما سعی نکنید که بخواهید کارها را سریع انجام دهید. با عجله کار کردن مشکلاتی بوجود می آورند که بعدها آن مشکلات دوباره برخواهند گشت و دوباره به دیدار شما بر می گردند. حتی اگر دیگران عجله دارند ، شما زمانی برای کارهایتان در نظر بگیرید و درست از نقطه شروع آغاز کنید. تکیه بر اساسی استوار بسیار هم تر از این است که تمام کار را به پایان برسانید.

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. مواظب رفتار و گفتارتان باشید و حرفی نزنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. شرایطی مهیا می‌شود تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی غرق در کار است و شما را فراموش می‌کند، از این رفتار ایشان ناراحتی به دل نگیرید و مطمئن باشید در اولین فرصت که سر عشق‌زندگی‌تان خلوت شد، توجه بیشتری به شما معطوف می‌کند.

با خودتان خلوت کنید. در را به روی مزاحمان ببندید و تامل کنید. شما از نظر عاطفی دیگر رنجیده خاطر نیستید بنابراین امروز قلبتان را باز بگذارید و در ارتباطات تان سخت گیر نباشید. بیشتر افراد از به اشتراک گذاشتن احساسات خود با دیگران در هراسند اما شما فکر نکنید که باید آن‌ها را مانند یک راز در دل خود نگه دارید بلکه درست برعکس، در بیان آن‌ها آزادانه عمل کنید. تغییراتی در زندگی شما رخ می‌دهد و به این نتیجه می‌رسید که هنوز به فردی که قبلاً در زندگی شما بوده، تمایل دارید. اگر عاقلانه و با احتیاط عمل کنید، می‌توانید او را برای بار دیگر به خود جذب کنید. مدام منتظر شنیدن خبرهای ناگوار نباشید به جای آن ذهن خود را عادت دهید که با تصمیم گیری های منطقی پیش بروید. از رفتار ریاکارانه ای شخصی در اطرافتان نا امید و دلسرد می شوید اما شما با صداقتتان به هدف می رسید. خلوص نیت و ایمان به خودتان بهترین سرمایه شماست. بدبینی و تردید را از خودتان دور کنید.

فال روزانه مهر (فال جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ )

بدون دلیل برای خود مانع و مشکل می‌تراشی. یک اشتباه کوچک، یک تاخیر غیرموجه و یک سهل‌انگاری بیهوده می‌تواند تو را دچار دردسرهای متعددی کند که اصلا لزومی نداشت.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

از پرخوری یا استفاده از چیزهایی که به جسم تو آسیب می‌رساند پرهیز کن. هنوز کارها و برنامه‌های زیادی در پیش داری و باید روح و جسمی سالم داشته باشی.

راه رسیدن به سود اقتصادی، هموار و امن است. پس جایی برای نگرانی و تردید باقی نمی‌ماند. بهتر است تلاش کنی تا به موفقیت برسی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

ممکن است امروز قدری ناامید شوید چون دارید تلاش می کنید که کاری را که روزهای قبل شروع کرده بودید را به پایان برسانید. سرعت اتفاقات اکنون آهسته تر از همیشه است و اگر چه شما از نیروی بی قید خود لذت می برید ، اما ترجیح می دهید وظایف تان را انجام دهید پس می توانید زمان کمی را برای خود باشید. برای خود راه های میان بُر تعیین نکنید چرا که بعدها مجبور خواهید شد که آنها را نادیده بگیرید.

اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبرو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دست‌تان خواهد داد. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، شرط‌عقل این است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده در مسیر نادرستی قدم گذاشته و امروز زمان مناسبی است که با نصیحت، این فرد را به راه درست راهنمایی کنید. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده است، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند.

گفتن برخی حرف ها به کسی که نباید کار درستی نیست. حضور شما تأثیر زیادی بر دیگران، به خصوص دوستان تان، خواهد گذاشت، آن را نادیده نگیرید و برای به دست آوردن دل آنهایی که دوست شان دارید، تلاش کنید. افراد برای حرف‌های شما ارزش زیادی قائل‌اند بنابراین قبل از بیان کلمات خود، آن‌ها را خوب بسنجید و طبق آنها عمل کنید. به زودی در محیط کار مورد تشویق دیگران قرار می گیرید. اگر می خواهید که همین روند را ادامه دهید و به درجات بالاتر صعود کنید، خلاق، سخت کوش و اجتماعی باشید. مطمئنا از آنچه فکرش را بکنید زودتر به مراد دلتان خواهید رسید. بهتر است دل اطرافیانتان را بدست آورید و آن ها را با خودتان همراه کنید. دوستی که به شما نزدیک است کمکتان می کند تا بخش جدیدی از توانایی هایتان را بشناسید، قدردان حضورش باشید. با شما تماس گرفته می شود تا تقاضای کمک یا راهنمایی بکنند، با صبر و حوصله پاسخگو باشید حتی اگر فرصت ندارید و مسئله را پشت گوش نیندازید.

 

فال روزانه آبان ( فال جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ )

پیش از یک رابطه عاطفی یا عاشقانه باید خود را برای آن آماده ساخت. اول باید خانه را آب و جارو کرد و سپس از مهمان خواست که به آن قدم بگذارد. در این راه باید تجربه زیادی آموخت.

خبرهای تازه‌ای می‌رسد که شادی‌آفرین خواهد بود. دوباره اوضاع به روال سابق خود باز می‌گردد و نگرانی‌ها برطرف خواهد شد. برخلاف آنچه تصور می‌کردی، روزهای خوبی در راه است.

تغییرات آب و هوا، در تو تاثیر گذاشته و اگر مراقبت نکنی دچار عارضه‌ای خواهی شد. مراقب سلامتی خود باش.

اگر دست بالا داشته باشی می‌توانی چیزی را بخری که ارزنده خواهد بود. شرایط خوبی فراهم شده است و تو می‌توانی بخشی از آرزوهای مادی خود را عملی سازی. برای برای کارها باید برنامه‌ریزی دقیقی داشت.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

قرار گرفتن در یک ریتم قابل تحمل امروز احساس خوبی به شما می دهد ، چون شما از اینکه مدام چرخی را بچرخانید که به هیچ جایی نمی رسد خسته شده اید. در نهایت این احساس به شما دست خواهد داد که دارید به جایی می روید ، دیگران ممکن است از شما بخواهند که آهسته تر حرکت کنید ، آهسته تر از آن که شما دوست دارید حرکت کنید. با این کار نجنگید؛ کائنات به شما فرصتی می دهد که بتوانید انرژی خود را دوباره تامین کنید.

امروز حسابی بر اعصاب‌تان مسلط باشید و با کسی دعوا راه نیاندازید. کوته‌فکری را کنار بگذارید و افق‌های دیدتان را گسترش دهید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. انسان سخاوتمندی هستید اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد تا امروز را به عاشقانه‌ترین روز زندگی‌تان تبدیل کند. این عشق و محبت را بی‌پاسخ نگذارید و شما نیز به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که از هر فرصتی برای عاشقی بهره می‌گیرید. دشمن دیرینه‌ای که در محل‌کار یا در میان همسایه‌ها دارید امروز رسوا خواهد شد. اجازه ندهید اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ شما دخالت کنند. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. حوصله اطرافیان را ندارید و امروز می‌خواهید به خلوت پناه ببرید. کمی به خودتان استراحت دهید و نهایت استفاده را از خلوت و ببرید.

دست روی دست گذاشته اید. اگر همین حالا برای اهداف تان دست به کار نشوید، همه مسایل پیچیده تر به نظر خواهد رسید. زمانی که صحبت از عشق و عاشقی می‌شود، شما عصبانی و دلگیر می‌شوید گویی در شرایط سختی به سر می‌برید. مشکل اینجاست که چیزی بین رابطه شما با معشوق تان جدایی می‌اندازد و به جای نزدیکی، مدام از هم دور و دورتر می‌شوید. به جای غر زدن، فکر حل آن باشید. اگر مجرد هستید و می‌خواهید برای اولین بار با فردی قرار ملاقات بگذارید، قبل از هر کاری خوب در مورد او تحقیق کنید. شما اطلاعات زیادی درباره شیوه زندگی، دوستان، عادات و شخصیت او به دست می‌آورید اما افراط نکنید و خیلی وارد جزییات نشوید که به صلاح تان نیست. خبری می شنوید که مثل آب روی آتش نگرانی ها و دلشوره هایتان را از بین می برد و انرژی دوباره ای به شما می دهد. از تنهایی تان بیرون بیایید و درها را باز کنید. شخصی شما را می جوید، اگر واقع بین و منصف باشید می بینید شما در بهترین شرایط قرار دارید، بهتر است از فرصت استفاده کنید و تا جایی که می توانید اوج بگیرید.

فال روزانه فردا آذر ( فال فردا جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ )

تو باید در برخورد با دوستان شجاعت و صراحت داشته باشی تا رابطه‌تان تضمین شود. شاید در ابتدا برای مدتی کوتاه، دلخوری و ناراحتی پیش بیاید اما در دراز مدت به تو حق خواهد داد.

دوستان یا همکاران تو را به خاطر انجام کاری تشویق خواهند کرد و این در روحیه تو تاثیر زیادی می‌گذارد.

نباید بگذاری رکود و یکنواختی زندگی تو را تحت تاثیر قرار دهد. هر از چند گاه با یک ابتکار تازه باید دست به عمل جدیدی بزنی که زندگی تو را تغییر دهد. با این کار سلامتی روحی‌ات را تضمین می‌کنی.

وضعیت اقتصادی تو ثابت خواهد بود. این ماه انتظارهای زیادی داری که شاید بخشی از آنها تحقق پیدا نکند. از عجله و شتابزدگی دوری کن. باید به اندازه کافی صبر و حوصله داشت تای کار به نتیجه برسد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز نمی تواند روزی باشد که شما بخواهید از آن لذت ببرید و حتی اگر امروز برای یک مدت طولانی زیاد به یاد ماندنی نباشد ، شما می توانید در مراحلی که جلوی روی شماست به پیشرفتی محکم و استوار دست پیدا کنید. برای سلامت ماندن بدن تان می توانید از رژیم غذایی مناسب استفاده کنید یا تمرینات ورزشی انجام دهید که تاثیرات بلند مدت بر بدن و سلامتی شما داشته باشد. سر و سامان دادن به زندگی ، ارسال نامه ها یا انجام کارهای روتین و خسته کننده می تواند راه مفیدی برای این است که امروز را به روزی مفید وخود را به فردی عملگرا تبدیل کنید. قاطع و استوار کار کردن امروز خوش آیندتر از این است که بهره وری داشته باشید اما به صورت کوتاه و پی در پی!

برای کاهش نگرانی و اضطراب به انجام کارهای خلاقانه مشغول شوید. روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید. خبر فرخنده‌ای از جانب یکی از دوستان به دست شما خواهد رسید. این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان سپری کنید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. از دروغ و ریا بدتان می‌آید و راه صداقت و درستکاری را در زندگی در پیش گرفته‌اید، این رویکرد را ادامه دهید و به خاطر داشته باشید که اطرافیان به دلیل راستگویی و صداقتی که دارید،‌ شما را به عنوان فرد امین و قابل‌اعتمادی می‌شناسند. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

در مورد مشکلی به خاطر حفظ موقعیت تان مجبور می شوید سکوت کنید و عصبانیت خود را حفظ کنید. به همین روند ادامه دهید تا نتیجه مطلوب تان را بگیرید. سعی کنید در مورد مسائل و مشکلاتتان خیلی احساسی برخورد نکنید. اگر در چاله ای گیر افتاده‌اید، منتظر نمانید تا دیگران دست شما را بگیرند، خود نیز برای رهایی تان تلاش کنید. یک ندای درونی شما را وادار به رابطه با فردی خاص می‌کند. اگر چه نمی‌دانید که فردی در زندگی او است یا خیر اما این ریسک را می‌کنید و به جلو قدم بر می دارید. اگر می‌خواهید پایانی خوش در انتظارتان باشد، سعی کنید با گفتگو و به آهستگی او را به سمت خود بکشانید. شما گاهی بیش از حد مثبت اندیش هستید، گاهی لازم است به آنچه که می شنوید و می بینید شک کنید. حوادث و اتفاقات زیادی برایتان رخ خواهد داد که ممکن است برخی از آن ها غافلگیرتان کند. این روزها به مسائلی که اهمیتی ندارند زیادی فکر می کنید و خودتان را دچار تشویش و بی خوابی می کنید، مشکلاتتان را بنویسید تا ببینید انقدرها هم ترسناک نیستند.

فال روزانه دی ( فال جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ )

فرصتی دست می‌دهد که باید بتوانی از آن درست استفاده کنی چون این فرصت به این زودی‌ها دوباره بدست نمی‌آید. اما در مورد احساساتت زیاده‌روی نکن چون پشیمان می‌شوی.

مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.

در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر کند.

طلبی را که فراموش کردی وصول خواهد شد. بعضی‌ها به موقعیت تو در امور اقتصادی یا محیط کاریت غبطه می‌خورند پس قدر این زمان را بدان و با خرج‌تراشی بی‌فکر اوضاع را خراب نکن.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

دی : تعیین کردن اهداف خود و اینکه سریع برای رسیدن به آنها تلاش را شروع کردن ، نیرویی است که امروز کائنات به شما می دهد. اما انتظار نداشته باشید که بتوانید به راحتی و بدون تلاش به آنها دست پیدا کنید. شما باید بسیار تلاش کنید و مطمئن باشید که پاداش آن بعد از محقق شدن کارتان به شما خواهد رسید. خوشبختانه ، با ورود ماه به پنجمین خانه اهداف شما ، این مژده را به شما می دهیم که به زودی به نیات خود دسترسی پیدا می کنید.

حجم زیاد کارهای امروز حسابی شما را خسته و آزرده خواهد کرد. اما اجازه ندهید خستگی به وجود شما رخنه کند و به هر قیمتی که شده انرژی خود را حفظ کنید. به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش دارید و اگر امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع‌ نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. راه موفقیت را بلد هستید و با تلاش و کوشش، آینده‌ای درخشان برای خود در نظر گرفته‌اید. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با دستاوردی مهم و چشمگیر ندارید. ایده بکری در سر دارید، اما تاکنون این ایده را اجرا نکرده‌اید و دست‌ روی دست گذاشته‌اید. امروز زمان مناسبی برای اجرای این ایده است. مطمئن باشید با انجام آن تجربه‌های زیادی به کوله‌بار دانسته‌های خود اضافه خواهید کرد.

تغییر رفتار شخصی احساسات شما را از حالت طبیعی تان بیرون می آورد. هوشیار باشید و چند روز صبر کنید سپس احساسات تان را دوباره مرور کنید و اگر احتیاج به بیان بود، این کار را انجام دهید. اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشید هیچگاه شیوه زندگی دیگران را مورد قضاوت قرار نخواهید داد و آنها را متهم نخواهید کرد. به زودی خواهید فهمید که در ارتباط با دیگران است که چیزهای زیادی می‌آموزید و کاسه صبر خود را بزرگ تر می سازید. شاید بفهمید که شریک زندگی‌تان با شما رو راست نیست اما به جای عصبانیت بهتر است با نرمی دلیل آن را بپرسید. کنترل احساسات مهم‌ترین کاری است که در این شرایط باید انجام دهید. مدیتیشن را یاد بگیرید و اجازه دهید اطرافیانتان نیز در کارهایتان به شما کمک کنند، زندگی تان آسان تر خواهد شد، نگران نباشید به وقتش شما هم فرصت جبران خواهید داشت. زود باوری باعث شده گاهی اشتباهات بزرگی مرتکب شوید، کمی با احتیاط و سخت گیری به مسائل و آدم ها نگاه کنید و تحت تاثیر احساسات آنی قرار نگیرید.

فال روزانه بهمن (فال جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ )


به زودی تحولی رخ می‌دهد و این شرایط به همین صورت باقی می‌ماند. بعضی وقت‌ها باید دهها عامل دست به دست هم دهند تا اتفاقی بیفتد. بهتر است به جای انتظار کشیدن به فکر برنامه‌های فردیت باشی.

همین روزها آرزوی قدیمی‌ات برآورده می‌شود و یا خودت را به آن نزدیکتر احساس می‌کنی. آنوقت زندگی شیرین‌تر از گذشته می‌شود. موفقیت شغلی یکی از دوستان یا نزدیکانت موجب خوشحالی و افتخار تو می‌شود.

در حال حاضر سلامتی کامل داری پس آن را با برنامه غذایی مناسب و ورزش تضمین کن.

به احتمال زیاد مبلغی به پس‌انداز تو افزوده خواهد شد. برای پیشرفت کردن باید قاطعانه تلاش کنی تا به موفقیت خود یقین داشته باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

بعضی اوقات دوست دارید که تغییرات را بهم بزنید فقط به خاطر اینکه عادت خود را بشکنید. اما امروز اوضاع پایدار و ثابت می تواند احساس خوبی برایتان داشته باشد. با رابطه استوار که با آنچه که انجام می دهید دارید قوت قلب پیدا می کنید و با دیدن اینکه دارید نتیجه زحمات خود را می گیرید شادمان خواهید شد. ممکن است دوست داشته باشید که مقداری به خودتان استراحت بدهید چرا که به نظر می رسد که اوضاع دارد خوب پیش می رود ، اما الان زمان مناسبی برای تنبلی نیست. شما بعدها زمان زیادی برای استراحت و آرامش خواهید داشت.

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند. همکاران امروز در محل‌کار ثابت می‌کنند که از هر فرصتی برای کمک به شما بهره ‌می‌گیرند. خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. برنامه‌‌ای عاشقانه برای بودن در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان ترتیب دهید.

آنچه در سرتان دارید را بیان کنید به شرط آنکه حرف های دیگران را نیز بشنوید. یک طرفه به قاضی نروید در غیر این صورت وقت تان را هدر داده اید. وقتتان را صرف افرادی که به شما اهمیت نمی‌دهند، نکنید. اتفاقاتی که اخیراً برای شما پیش آمده، تأثیر زیادی بر روحیه‌تان گذاشته است. اگر واقعاً می خواهید از این مخمصه خلاص شوید، حال بهترین فرصت برای رهایی است. زندگی پر از تغییرات است و شما به زودی متوجه می‌شوید مشکلاتی که برایتان بوجود آمده نه تنها بر تجربه تان افزوده است بلکه مسیر روشن تری را برایتان باز خواهد کرد. از چیزی که حق شماست سرسری نگذرید وگرنه برای دیگران عادت می شود که حق شما را نادیده بگیرند. در کارهایتان ثابت قدم باشید و از مشورت با بزرگترها استفاده کنید. به مال دنیا دل نبندید و طمع نداشته باشید، بیهوده خسته تان می کند. موضوعی شما را آزار می دهد، در مورد آن با فردی امین صحبت کنید.

فال روزانه اسفند ( فال جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ )

آنقدر به کار و مسائل مالی سرگرمی که احساس و عاطفه را به کلی فراموش کردی. بخش مهمی از زندگی تو در مسائل عاطفی خلاصه شده است پس بیشتر به آن اهمیت بده.

با رسیدن یک خبر خوش و یا مقداری پول احساس می‌کنی روحیه تازه‌ای پیدا کردی. به زودی در جمعی حاضر می‌شوی که اگر مواظب حرفهایت باشی، خوش می‌گذرد. باید اطرافیان از کنار تو بودن لذت ببرند نه اینکه باعث رنجششان شوی.

برای غلبه بر بیماری کارهای ساده‌ای می‌توانی انجام دهی. مثلا خوردن مواد غذایی حاوی هورمونهای گیاهی، استفاده از نور فیلتر نشده و طبیعی روز، ورزش روزانه و کنترل استرس.

بعضی مشکلات مالی در حال برطرف شدن است. هیچ کس نیست که در زندگی خود مشکلی نداشته باشد. اساسا وجود بعضی از مشکلات برای اینست که تو بیشتر تلاش کنی تا موفق شوی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

معمولا ، وقتی کسی از شما انتقاد می کند ، باعث می شود روحیه شما تضعیف شود. اما کلمات ناخوشایند یک دوست می تواند امروز به شما القا کند که شنونده بهتری باشید و راهنمایی بهتری برای قلب تان بخواهید. اجازه ندهید عدم اعتماد به نفس در شما افزایش یابد. این می تواند فرصتی برای تان بوجود آورد که بتوانید پیشرفتی اساسی در خود ایجاد کرده که تاثیر مثبتی بر شما داشته باشد و رابطه شما را با دیگران بهبود بخشد.

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات، سود چشمگیری را نصیب شما خواهد کرد. از این سرمایه‌گذاری درس بگیرید و در آینده با سرمایه‌گذاری‌های هدفمند، درآمد بیشتری روانه حسابهای بانکی خود کنید. مشکلی در سر راه شما سبز می‌شود و برای حل این مشکل کاری از دست‌تان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده متوجه مشکل شما می‌شوند و به کمک آنها، این مشکل را راحت‌تر از چیزی که انتظارش را داشتید، پشت‌سر خواهید گذاشت. کمکی که اعضای منزل امروز به شما می‌کنند را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت به فکر جبران این کمک باشید. امروز اوضاع بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و کار دشواری که مدت‌هاست انجام آن را به تعویق انداخته‌اید به پایان برسانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ناخوش‌احوال خواهد شد. چشم از ایشان بر ندارید و هر کاری که از دستتان بر‌ می‌آید را برای سلامتی عشق‌زندگی‌تان انجام دهید.

امروز که از خواب بیدار می شوید، شور زندگی و اشتیاق در شما موج می زند، آن را با اطرافیانتان به خصوص خانواده تان تقسیم کنید. شما جایگاه خود را در مسائل احساسی پیدا کرده‌اید و نسبت به شرایط و اطراف خود آگاهی کامل دارید. توانایی شما آنقدر زیاد است که به هر چه بخواهید می‌توانید دست یابید اما این را بدانید که قدرت شما ناشی از ارتباطات تان با دیگران است. شاید گاهی باید لازم باشد برای نزدیکی به عشقتان از او دور شوید. نگران نباشید پس از گفتگو با هم به این نتیجه می‌رسید که هنوز امیدی برای رسیدن به آرزوهایتان وجود دارد. همدیگر را ببخشید و همه چیز را از نو آغاز کنید. شما گاهی از سوراخ سوزن رد می شوید اما از در دروازه نه، با اتفاقاتی که برایتان پیش آمده زیادی جدی و سخت برخورد می کنید، خیلی از این اتفاقات ساده و معمولی هستند و نیازمند این همه تحقیق و حساسیت نیستند، با کارهای اضافی فقط خودتان را خسته تر می کنید، خوشی را به خودتان حرام نکنید و به وقایعی که پیش می آیند لبخند بزنید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز