تهران ۳۰.۶۷° كمينه ۲۹.۷۹°  بیشینه ۳۰.۹۹°

۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
امیر پوردستان:

در آینده شاهد محو داعش خواهیم بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: هرگونه تهدید قبل از اینکه به مرزهای کشور نزدیک شود در آن سوی مرزها رصد شده و در نطقه خفه خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۸
اخبار معاصر: امیر پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه در مرزهای کشور حرکت‌های اطلاعاتی بسیار گسترده‌ای توسط نیروهای مسلح صورت گرفته است، اظهارداشت: هرگونه تهدید قبل از اینکه به مرزهای کشور عزیزمان نزدیک شود در آن سوی مرزها رصد شده و در نطقه خفه خواهد شد.

وی تاکید کرد: حرکت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم برای جمهوری اسلامی ایران تهدید به شمار نمی‌آید و من به ملت عزیزمان این قول را می‌دهم که مرزهای ما با وجود نیروهای مسلح از اقتدار و توان کافی برخوردار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تحلیل حرکت‌های داعش در منطقه گفت: یکسری حرکت‌هایی از سوی داعش در عراق و سوریه صورت گرفته، اما بایستی توجه داشت که آمادگی نیروهای مردمی و ارتش این کشورها در سطح بالایی برخوردار است.

امیر پوردستان آینده داعش را بسیار تیره برشمرد و تصریح کرد: امروزه داعش به یک موجود ضعیف تبدیل شده و در آینده شاهد محو این گروه تروریستی تکفیری خواهیم بود و ایران تهدید عمده‌ای از جانب داعش احساس نمی‌کند.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز