تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷

چون به من تعرض شده بود سر از تنش جدا کردم!

زنی که متهم است با همدستی برادر و شوهرش جوانی را به قتل رسانده، ادعا کرد قربانی یک رفتار غیراخلاقی شده است.
کد خبر: ۳۸۰۳۱

چون به من تعرض شده بود سر از تنش جدا کردم!

زن جوان مدعی است مقتول به او تعرض کرد و به همین دلیل هم نقشه قتل طراحی شد. یک سال قبل جسد مرد جوانی که سر از تنش جدا شده بود، پیدا شد.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی و شناسایی، ولی دم تحقیقات در این خصوص آغاز شد. پلیس فهمید مقتول شاهرخ نام داشت و چند روزی بود از خانه خارج شده و برنگشته نبود و خانواده‌اش هم موضوع را به پلیس اطلاع داده بودند.

وضعیت جسد نشان می‌داد شاهرخ قربانی یک انتقام‌گیری خشن شده است. بررسی‌ها نشان داد مقتول از مدتی قبل با زنی به نام نازنین رابطه داشت و قبل از فوتش هم با نازنین تلفنی صحبت کرده بود.

وقتی نازنین شناسایی و برای توضیح درباره ارتباطش با شاهرخ به اداره پلیس برده شد، به دست‌داشتن در قتل شاهرخ اعتراف کرد و گفت شوهرش آرمان و برادرش سیروس مرتکب قتل شده‌اند.

او گفت: مدتی قبل به‌عنوان مسافر سوار ماشین شاهرخ شدم. او به من آب‌میوه مسموم تعارف کرد و من هم که با دخترم بودم، آن را گرفتم و نوشیدم. بعد بیهوش شدم و شاهرخ به من تعرض کرد و از صحنه تعرض هم فیلم‌برداری کرد.

وقتی به هوش آمدم شماره تماسم را به زور گرفت و بعد هم گفت حق شکایت به پلیس را ندارم و اگر شکایت کنم فیلمی را که از من گرفته است، منتشر می‌کند. من هم از ترس هر باجی که او می‌خواست، می‌دادم. تا اینکه یک روز برادرم به خانه آمد و دید که خیلی آشفته هستم.

من که تا آن زمان جرئت نکرده بودم موضوع را به شوهرم بگویم به برادرم گفتم چه بلایی سرم آمده است. برادرم گفت لازم نیست به شوهرم بگویم و خودش موضوع را حل می‌کند. چند روز بعد متوجه شدم شوهرم هم در جریان قرار گرفته و برادرم موضوع را به او گفته است.

این زن ادامه داد: یک روز شوهرم و برادرم به من گفتند با شاهرخ قرار بگذارم تا فیلم‌ها را از او بگیرم. وقتی به شاهرخ گفتم فیلم‌ها را بده گفت در ازای دادن فیلم‌ها ۱۰ میلیون تومان می‌خواهد. برادرم که زمان مکالمه ما آنجا بود، گفت قبول کنم.

من هم قرار گذاشتم و گفتم ۱۰ میلیون تومان را می‌آورم به شرطی که فیلم را بدهد. بعد از اینکه تلفن را قطع کردم برادرم گفت در این چند روز به‌طور مفصل درباره شاهرخ تحقیق کرده و فهمیده که او اعتیاد دارد و هزینه موادش را از طریق اخاذی به دست می‌آورد.

منبع: رکنا

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز