تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۶

اخبار کوتاهی از حوادث کشور

فرمانده انتظامی تهران از دستگیری ۳۱۷ سارق و متلاشی شدن ۶۲ باند در هفتمین مرحله از طرح «کاشف» پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۳۷

اخبار کوتاهی از حوادث کشور
فرمانده انتظامی تهران از دستگیری ۳۱۷ سارق و متلاشی شدن ۶۲ باند در هفتمین مرحله از طرح «کاشف» پایتخت خبر داد. سردار رحیمی افزود: پنج نفر از اعضای باندی که به بهانه تشکیل شرکت‌های صوری ارز دولتی دریافت کرده بودند، دستگیر شدند.این افراد در مجموع ۷۵ میلیون یورو ارز دولتی را دریافت کرده بودند.

به دنبال وقوع دو زمین لرزه متوالی در غرب افغانستان، تا ظهر دیروز دست کم ۲۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند. طبق گزارش‌ها، در میان جان‌باختگان این زمین لرزه‌ها پنج زن و چهار کودک نیز به چشم می‌خورند. شدت هر دو زلزله چندان زیاد نبوده، اما به دلیل استحکام نداشتن بسیاری از ساختمان‌های افغانستان، باعث بروز خسارت‌های نسبتا زیادی شده‌اند.

سردار مجید کریمی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگیری ۷ قاچاقچی مواد مخدر و توقیف ۴ خودرو خبر داد و افزود: طی ۷۲ ساعت گذشته ۴ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر قبل از ورود به کشور در مرز‌های شرقی کشف شد.

سردار کریمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از متلاشی شدن باند تبلیغ و فروش قرص‌های لاغری حاوی متامفتامین (شیشه) و دیگر قرص‌های روان گردان و غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد.
*مهر/ سرهنگ موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: عوامل عملیات کلانتری ۱۵۹ بیسیم هنگام گشت زنی به راننده یک خودروی پارک شده مشکوک شدند که در بازرسی از آن، یک قبضه سلاح کلاش و یک خشاب سلاح جنگی با ۲۱ تیر کشف کردند. متهم در کلانتری اظهارکرده سلاح متعلق به پدر مرحومم است که از شهرستان به تهران انتقال داده ام و هیچ گونه مجوز قانونی نیز همراه نداشت و ارائه نکرد. پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

با دستگیری دو مالخر، بیش از ۵/۱ تن سیم و کابل برق و مخابرات سرقتی به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد ریال کشف شد.

کارآگاه سید قاسم موسوی فر رئیس پایگاه ششم آگاهی تهران از دستگیری ۲ زورگیر مسلح به سلاح سرد و سابقه‌دار در خیابان وحدت اسلامی خبر داد که از دست‌فروشان مترو زورگیری و از مال باخته این پرونده ۳۰ میلیون تومان سرقت کرده اند.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز