تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°

۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

آماده‌باش صهیونیست‌ها در «روز خشم فلسطین»

شهادت دو فلسطینی در جریان عملیات‎های شهادت طلبانه، طی روز دوشنبه و آماده باش نظامیان رژیم صهیونیستی در روز خشم فلسطینی‎ها از جمله تحولات اخیر فلسطین است.
کد خبر: ۳۸۰۶

اخبار معاصر: شبکه اسکای نیوز اعلام کرد؛ دو فلسطینی در جریان عملیات‎های شهادت طلبانه در قدس به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

آماده‌باش صهیونیست‌ها در «روز خشم فلسطین»

حماس: بان کی مون بر روی جنایات اسرائیل سرپوش می‎گذارد

پایگاه النشره در خبری اعلام کرد «سامی ابو زهری» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، اعلام کرد که «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل در تلاش است تا بر روی جنایات رژیم صهیونیستی سرپوش بگذارد.

وی تاکید کرد سکوت بان کی مون درخصوص جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‎ها بمثابه تشویق رژیم صهیونیستی بر ادامه این جنایات است.

۲۷ شهید و ۱۳۰۰ زخمی در دو هفته اخیر

پایگاه فلسطین الیوم به نقل از منابع پزشکی اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی در نوار غزه و کرانه باختری طی دو هفته اخیر، به ۲۷ نفر از جمله ۹ کودک و شمار زخمی‎ها نیز به ۱۳۰۰ نفر رسیده است.

 پایگاه فلسطین الیوم در خبری فوری اعلام کرد حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینی‎های معترض، در قلقیلیه  طی دقایق اخیر، تا کنون ۱۸ زخمی برجا گذاشته است.

برگزاری اعتراضات در روز خشم فلسطینی روز سه شنبه

این پایگاه همچنین اعلام کرد همزمان با اعلام روز خشم در روز سه شنبه در فلسطین نظامیان رژیم صهیونیسنی در کرانه باختری به حالت آماده باش درآمدند.

پایگاه فلسطینی وفا نیز از زخمی شدن یک فلسطینی در جریان زیر گرفته شدن توسط اتومبیل نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه خرسا خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز