تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

درخواست حمایت سران قوا از سرمایه مردمی در شرکت پدیده شاندیز

گروهی از سهام‌داران شرکت پدیده شاندیز با راه‌اندازی کارزاری از سران سه قوه خواستند از سرمایه مردمی در شرکت پدیده شاندیز حمایت کنند و محسن پهلوان مقدم، مدیرعامل سابق شرکت پدیده شاندیز را عفو کنند.
کد خبر: ۳۸۸۸۴

درخواست حمایت سران قوا از سرمایه مردمی در شرکت پدیده شاندیز و عفو محسن پهلوان مقدم

در متن این کارزار که تا امروز بیش از ۵ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند آمده است:
«همان‌گونه که مستحضرید پس از حدود ۸ سال از بحران به وجود آمده در شرکت پدیده شاندیز که به دلیل سوء مدیریت برخی دستگاه‌ها و عدم تدبیر درست در رفع مشکلات این مجموعه به وجود آمده بود، مردمی که به پشتوانه حمایت‌های مسئولین وقت و تبلیغات گسترده رسانه ملی، سرمایه خود را جهت آبادانی کشور در مجموعه‌ای که در راه اقتصاد مقاومتی کشور و با جذب سرمایه‌های خُرد مردمی گذاشته بودند، رها شده‌اند.
با توجه به سخنرانی‌های شما بزرگواران و سالی که با نام تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی نام‌گذاری شده، خواهشمند است جامه عمل به این نام بپوشانید و موانع پدیده‌هراسی بر سر راه این مشارکت مردمی را رفع کنید.
با عنایت به نامه الکترونیکی ارسالی توسط سایت محترم کارزار به شماره ۶۰۳۹/۱ تاریخ ۱۴/۱۱/۱۳۹۹ به جناب آقای رئیسی در زمان ریاست قوه قضائیه و همچنین نامه شماره ۱۲۴۸۴/۱ تایخ ۰۸/۰۸/۱۴۰۰ به مقام معظم رهبری به جهت عفو آقای محسن پهلوان مقدم، از شما سران محترم قوا تقاضا داریم آقای محسن پهلوان مقدم انشاءالله به لطف جایگاه حقوقی، قضائی و اجرایی شما مسئولین، با توجه به نزدیکی دهه مبارک فجر و حمایت از این خواسته مردمی عفو شوند و با همان همت قبلی به کار خود ادامه دهند.
این درخواست مردمی به دور از هرگونه تعصب است و هدف از آن تنها رفع پدیده‌هراسی، استفاده از ظرفیت‌ها و خلاقیت ایشان در به وجود آمدن این مجموعه گردشگری مردمی است تا با تولید اشتغال و ایجاد ارزآوری به چرخه اقتصادی کشوردر راه آبادانی میهن عزیزمان ایران کمک کند.»
این کارزار تا تاریخ ۲۷ اسفند در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/padideh) در حال جمع‌آوری امضاست.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز