تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴

فرابورس برای واگذاری سرخابی‌ها شرط گذاشت

در حالی که مدیرعامل فرابورس ایران برای واگذاری استقلال و پرسپولیس از طریق فرابورس ۵ شرط و مانع اعلام کرد، رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت در صورتی که واگذاری سرخابی‌ها اتفاق نیفتد، استعفا می‌دهم.
کد خبر: ۳۹۶۲۹

فرابورس برای واگذاری سرخابی‌ها شرط گذاشت


 

حسین قربان‌زاده شب گذشته در بخشی از سخنان خود در نشست هم‌اندیشی که با حضور مدیرعامل و پیشکسوتان باشگاه استقلال در هتل المپیک برگزار شد، با تاکید بر این که «راهی که برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شده، بی‌بازگشت است»، گفت: من شرمنده آقایانی هستم که بسیار در سازمان خصوصی‌سازی مزاحم‌شان شدم تا این راه به ۱۵ اسفند ختم شود.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به این که در وزارت اقتصاد و دارایی به شدت پیگیر واگذاری این دو باشگاه بودم، تصریح کرد: من از ریش گرو گذاشتن به تهدیدی رسیدم که اعلام کردم در صورتی که این اتفاق نیفتد، استعفا می‌دهم.

این گزارش می‌افزاید: با وجود تاکید حسین قربان‌زاده به عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روز یکشنبه آینده (۱۵ اسفند) و اعلام این که در صورتی که این اتفاق نیفتد، استعفا خواهد داد، هنوز ساعاتی از پایان جلسه دیشب و صحبت‌های رئیس سازمان خصوصی‌سازی نگذشته بود که میثم فدایی مدیرعامل فرابورس ایران با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد: هیات مدیره فرابورس با هدف حمایت زا انجام اصلاحات بنیادین در راهبری، ارتقای شفافیت و بهبود حاکمیت شرکتی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و باتوجه به وظایف قانونی درخصوص حفاظت از سرمایه آحاد سرمایه گذاران، جلسه تشکیل داده و مصوب کرد پس از رفع شروط پنج گانه، درج نماد انجام شود.

حالا باید منتظر ماند و دید فرابورس ایران از شروط و موانع خود برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کوتاه خواهد آمد؟ یا این که این رئیس سازمان خصوصی‌سازی است که به قول خود عمل می‌کند و استعفا می‌دهد؟!

منبع: تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز