تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

داشتن امید واقعی از فاکتورهای مهم مقام معظم رهبری در مسایل مرتبط با جوانان است

استاندار فارس تاکید کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، نگاه ویژه رهبر انقلاب اسلامی برای اجرای عدالت به جوانان است.
کد خبر: ۴۰۲۹۱

داشتن امید واقعی از فاکتورهای مهم مقام معظم رهبری در مسایل مرتبط با جوانان است

دکتر محمدهادی ایمانیه در مراسم تقدیر از جوانان برتر با حضور وزیر ورزش و جوانان با مهم خواندن موضوع جوانان از تاکید بر مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و انتظارت و امیدهای مقام معظم رهبری انقلاب از جوانان به عنوان یک تکلیف ملی سخن گفت.
دکتر محمد هادی ایمانیه تصریح کرد: این فاصله طی شدنی است و در ۴۰سال گذشته در مواردی بارها توسط جوانان طی شده است و در آینده با حضور نسل جوان مومن و پرانگیزه با قدرت بیشتری طی خواهد شد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب امید مقام معظم رهبری به شما جوانان است عنوان کرد : برای گام های بلند به سوی آینده باید گذشته را درست شناخت.
به گفته دکتر ایمانیه از مهم اهداف جهاد تبین به عنوان یکی از فرمایش‌های مقام معظم رهبری آن است که جوانان و‌ نوجوانان ما از وضعیت کشور و حتی دنیا آگاه شوند و معیاری برای ارزشیابی داشته باشند.
استاندار فارس با اشاره به ثبات ،امنیت و حفظ تمامیت ارضی به عنوان بخش دیگر از فرازهای فرمایش مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : در ۸سال دفاع مقدس یک وجب از خاک کشورمان با پاسداری و فداکاری بسیاری از جوانان کشور از جمله شهید همت و باقری از دست نرفته است؛ جوانانی که سرنوشت ایران را در جنگ هشت ساله که کشورهای مختلف در صف جنگ با ایران همراه شده بودند تغییر دادند.
استاندار فارس در ادامه به بخشی دیگری از فرازهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با این عنوان که یکی از برکت های انقلاب اسلامی ارتقای شگفت آور بینش سیاسی آحاد مردم است پرداخت و ادامه داد: با وجود آنکه وضعیت عدالت در کشور ما تغییر کرده است اما بین آرمان هایی که باید به آن برسیم با وضع موجود فاصله وجود دارد و در این میان نگاه ویژه رهبر انقلاب اسلامی برای اجرای عدالت به جوانان است.
دکتر ایمانیه خاطرنشان کرد: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه مرهون جوانان است.
نماینده عالی دولت در استان فارس ضمن اشاره به این افراز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که اردوهای جهادی یکی از مظاهر واقعی ورود جوانان ما در عرصه های سازندگی و تلاش است، تصریح کرد: یکی دیگر از برکات انقلاب اسلامی ایستادگی در برابر مستکبران است.
طی این ۴۰سال تسلیم ناپذیری و صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی در مقابل دولت های مستکبر، خصوصیتی است که انقلاب اسلامی به جوانان این مرز وبوم داده است.
وی ادامه داد: نکته ای مهمی که آینده سازان باید به آن توجه کننده این است که در کشوری زندگی می‌کنند که از نظر ظرفیت های طبیعی و انسانی کم نظیر است که به دلیل غفلت دست اندرکاران بی استفاده مانده است.
استاندار فارس تصریح کرد: همت های بلند و انگیزه های جوانی و فعال در پیشرفت مادی و معنوی کشور جهش ایجاد می کند.
نماینده عالی دولت اظهارداشت: داشتن امید واقعی یکی دیگر از فاکتور مهم مقام معظم رهبری در مسایل مرتبط با جوانان است که در این مسیر پنهان کردن واقعیت، خبرهای دروغ و تحلیل های مغرضانه و وارونه نشان دادن واقعیت جزئی از برنامه همیشگی هزاران رسانه صوتی و تصویری اینترنتی دشمنان ملت ایران است که البته دنباله های آن‌ها در داخل کشور نیز با استفاده از آزادی ها در خدمت دشمن حرکت می کنند که شما جوانان باید پیشگام در شکستن این محاصره تبلیغاتی باشید.
مطالبه عمومی رهبر انقلاب اسلامی از جوانان در عرصه علمی که جهادی عمل کنند از دیگر موضوعاتی بود که ایمانیه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و خطاب به جوانان از آن سخن گفت.
استاندار فارس یادآور شد: داشتن رتبه دوم جهان در رشته های علوم مهندسی و انبوه جوانانی که با روحیه جهادی رشد کرده اند ثروت کشور است که هیچ اندوخته مالی را نمی توان با آن مقایسه کرد.
وی افزود: ایران از نظر ظرفیت های استفاده نشده طبیعی در رتبه اول جهان قرار دارد که بی شک جوانان مومن و پرتلاش می توانند با استفاده از این مزایا مشکلات موجود را بر طرف کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز