تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۴
فال| فال امروز|فال روزانه: فال امروز یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱

فال روزانه: فال امروز یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱

فال روزانه یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد هفت فروردین و فال روزانه فردا هفتم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید.
کد خبر: ۴۰۶۰۰

فال روزانه یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال تولدتان را با اتفاق فرخنده‌ای آغاز خواهید کرد. این شرایط را به فال نیک بگیرید و سالی سرشار از دستاوردهای چشمگیر را شروع کنید. در اردیبهشت امسال تغییر مهمی در زندگی شما رخ می‌دهد. پذیرای این تغییر باشید و از زندگی کناره نگیرید. خرداد که از راه رسید سر شما حسابی شلوغ می‌شود. در این ماه بیشتر از همیشه کار کنید و اجازه ندهید فشار زیاد کار شما را از میدان به‌ در کند. مرداد امسال با مشکل مالی روبه‌رو خواهید شد. به صلاح شماست که با پس‌انداز و صرفه‌جویی، جلوی این مشکل را بگیرید. آبان امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه خطری در کمین شما نشسته. حواستان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. خبر ناگواری در دی ماه به دست شما می‌رسد. برای گذر از این رویداد ناخوشایند از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و بار غصه‌هایتان را به کمک اعضای خانواده زمین بگذارید. لحظه‌های عاشقانه‌ای را در اسفند امسال تجربه خواهید کرد. قدر این لحظه‌ها را بدانید و روزگار خوشی را سپری کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به کوله‌باری سرشار از تجربه‌های سومند تبدیل شود.

جایگزین بایننس برای ایرانیان (بزرگترین صرافی ایرانی)
جایگزین بایننس برای ایرانیان (بزرگترین صرافی ایرانی)

ثبت نام
yektanet-logo-sign
تبلیغ
فروردین

عزم‌و‌اراده بیشتری برای رسیدن به موفقیت در پیش بگیرید. معامله یا عقد قرارداد پرسودی را در پیش دارید، اما از انجام این معامله می‌ترسید و نگران هستید که ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز بهترین زمان برای معامله و عقد قرارداد است، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با قطعی کردن این معامله، سود سرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌تان کنید. خودتان را غرق کار کرده‌اید و حالی از اعضای خانواده نمی‌پرسید، از امروز وقت بیشتری برای اهل منزل کنار بگذارید و بیشتر از گذشته احوال‌پرس اعضای خانواده باشید. تعادلی میان حضور در کنار اعضای خانواده و محل کار برقرار نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان احساس می‌کند که مانند گذشته به ایشان اهمیت نمی‌دهید و از چشم شما افتاده‌است. قبل از اینکه این احساس به ناراحتی عمیقی تبدیل شود، امروز هدیه‌ای برای عشق‌زندگی‌تان خریداری کنید و با تقدیم این هدیه به ایشان ثابت کنید که بیشتر از همیشه به وی اهمیت می‌دهید.

اردیبهشت

به خاطر داشته باشید که راز جوانی و شادابی در ورزش و تحرک نهفته‌ است. به لحاظ مالی پولی به دستتان خواهد رسید، اما بیشترِ این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌ است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید. کارهای زیادی دارید، اما بیش‌از‌حد خودتان را خسته نکنید و برای ساعتی هم که شده از کار فاصله بگیرید و استراحت کنید. پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌زندگی‌تان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد. به فکر زراندوزی و جمع‌کردن مال دنیا هستید و از خوشی‌های ساده و معمولی فراموش کرده‌اید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد. در نتیجه به خاطر داشته باشید که ثروت تنها دلیل شادکامی در دنیا نیست و شادی‌های کوچک را دست‌کم نگیرید.

خرداد

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. برای تغییر مهمی که قصد انجام آن را دارید، نظر اعضای خانواده را جویا شوید. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواس‌تان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. خبر ناخوشایندی از طرف یکی از آشنایان دور به دست شما می‌رسد.

تیر

به مهمانی دعوت هستید و در این مهمانی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است پولی که امروز روانه حساب‌های بانکی‌تان شده را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی‌تان اضافه کنید. کار مهمی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید.

مرداد

وعده‌های پوشالی زیادی می‌دهید و به‌رغم اینکه می‌دانید از عهده انجام قول‌های‌تان بر نمی‌آیید، اطرافیان را با وعده‌های توخالی دلگرم می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به انسان بدقول و بی‌مسئولیتی تبدیل کند، امروز به خودتان قول بدهید که بدقولی را کنار بگذارید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید که حتی اگر سرتان رفت، قول‌تان نرود. در رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید با روز حساسی طرف هستید و ممکن است همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرف ناپسندی بزند و زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت از در مهر و محبت با عشق‌زندگی‌تان وارد شوید. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد و برای حل این مشاجره باید پادرمیانی کنید. سر خودتان را به حاشیه‌های زندگی بند نکنید و رویکردی جدی و عمل‌گرایانه به زندگی داشته باشید. کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، این کارها را اگر امروز انجام دهید، عواقب آن گریبان شما را خواهد گرفت.

شهریور

انگیزه زیادی برای انجام کارهای روزانه دارید، این روحیه را تا پایان روز حفظ کنید. یکی از آشنایان به کمک مالی شما نیاز دارد، اما کمک به این فرد شرایط مالی شما را به خطر خواهد انداخت. روحیه جاه‌طلبی دارید و همیشه دنبال مال و مقام می‌گردید، به خاطر داشته باشید که با این روحیه جای خود را در قلب دوستان و آشنایان از دست خواهید داد. تمرکز بیشتری در کارها داشته باشید و سهل‌انگاری را کنار بگذارید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلب‌تان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی همراه با محبت را پشت‌سر می‌گذارید.

مهر

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. انسان ولخرجی هستید و خرج‌‌های شما با دخلتان برابری نمی‌کند، به همین دلیل وضعیت مالی خوبی ندارید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده به جای ولخرجی، به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و شرایط مالی خود را ثبات بیشتری دهید. روحیه‌ای خوش‌برخوردی دارید و سخن‌ور خوبی هستید، اما این توانایی‌ها را نادیده می‌گیرید. ادامه این رویکرد نه‌تنها به صلاح شما نیست، بلکه زمینه انزوا و تنهایی شما را نیز فراهم می‌کند. در اولین فرصت از سخن‌وری خود بهره بیشتری بگیرید و در مهمانی‌ها رشته کلام را به دست بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بی‌حوصله و کم‌طاقت است و اصلا اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم‌حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و عشق‌زندگی‌تان را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه وی را بهتر خواهد کرد. مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.

آبان

از شخصیت جذابی که دارید نهایت استفاده را ببرید. خرج غیرمنتظره‌ای روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوق‌تان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد. توانایی چشمگیری در متقاعد کردن اطرافیان دارید، امروز از این روحیه به نفع خود بهره بگیرید. خجالت و کم‌حرفی را کنار بگذارید و حضور بیشتری در جمع داشته باشید.

آذر

انسان صبوری هستید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان خواهد رسید. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دست‌تان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. به خودتان قول داده‌اید که فرصتی را به تفریح و استراحت اختصاص دهید، اما کار واجبی برای شما پیش می‌آید و مجبور می‌شوید تمام روز را به انجام این کار مشغول شوید. احتمال زیادی وجود دارد که از یکی از حرف‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان برداشت نامناسبی داشته باشید. از این رفتار ناپسند چشم‌پوشی کنید و اجازه ندهید این شرایط زمینه دوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند. اعضای خانواده امروز شما را حسابی تحویل می‌گیرند و لحظه‌های سرشار از شادکامی و رضایت در انتظار شماست. لطف اهل منزل را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.

دی

ذهن آشفته‌ای دارید و نمی‌توانید تصمیم‌های مهمی که در پیش رو دارید را به درستی اتخاذ کنید. از آنجایی که تصمیم‌های شما در سرنوشت دیگر اعضای خانواده نیز تاثیر می‌گذارد، امروز به دنبال آرامش باشید و تمرکز بیشتری بدست بیاورید. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به فکر شکار لحظه‌ها باشید و فرصت‌های امروز را به شرایطی برای افزایش درآمد تبدیل نمایید. مشکلی در سر راه‌ شما قرار دارد، این مشکل را به تنهایی نمی‌توانید حل کنید و بهتر است که چاره کار را از بزرگان فامیل جویا شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با شما صادق نیست و بهتر است که بیشتر حواس‌تان را به رفتار وی جمع کنید. رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند.

بهمن

بیش‌ازحد نگران سلامتی خود هستید و وسواس زیادی در حفظ سلامتی‌تان پیدا کرده‌اید، این وضعیت نه تنها کمکی به شما نمی‌کند بلکه توانایی‌های‌تان را به لحاظ فکری و ذهنی کاهش می‌دهد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که نگرانی‌های بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و وسواس زیادی برای سلامتی خود نداشته باشید. امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و از آنجایی که انسان منفی‌بافی هستید، این مشکل را بیش‌ا‌ز‌حد بزرگ جلوه می‌دهید. اما این رویکرد به غیر از شکست برای شما چیزی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با رویکردی مثبت به زندگی نگاه کنید و مشکلات را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید. پولی به دستتان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوای‌تان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید.

اسفند

اتفاق ناگواری در پیش ‌روی شما قرار دارد. به صلاح است که امروز بیشتر از همیشه حواس‌‌تان را جمع کنید. از سلامت خود غافل نشوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. دزدی در کمین مال شما نشسته و امروز اگر چشم چپ کنید، اموال‌تان به سرقت می‌رود. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید. برای اطرافیان اهمیت بیشتری قائل شوید و به آنها محبت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز چیزی برای شما کم نمی‌گذارد و روزی عاشقانه‌ و سرشار از لحظه‌های محبت‌آمیز را سپری خواهید کرد. خبری از نظم‌و‌انضباط در زندگی شما نیست و این شرایط باعث شده تا از برنامه‌های‌تان همیشه عقب باشید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و در اولین فرصت برنامه‌ای منظم برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تهیه کنید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز