تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°

۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

ارتش عراق به پیروزی های تازه در استان صلاح الدین دست یافت

ارتش عراق که عملیات گسترده ای را برای آزادی استان راهبردی صلاح الدین از چهارشنبه گذشته آغاز کرده، به موفقیت های تازه ای دست یافته است.
کد خبر: ۴۱۱۲
اخبار معاصر: به نقل از رسانه های عراق، نیروهای نظامی و مردمی این کشور دومین مرحله از عملیات «لبیک یا رسول‌الله» را با آزادسازی کامل 14 هدف مشخص شده در شهرستان «بیجی» به پایان رساندند.
ارتش عراق به پیروزی های تازه در استان صلاح الدین دست یافت

نخستین برگه از پیروزی‌های نیروهای مسلح عراقی در دومین مرحله از عملیات «لبیک یا رسول‌الله(ص)» برای آزادسازی استان «صلاح الدین» در شهرستان «بیجی» ورق خورد.

پایگاه خبری عین العراق نیوز با صدور بیانیه‌ای از بخش اطلاع‌رسانی این عملیات، اعلام کرد که دومین مرحله عملیات لبیک یا رسول‌الله با آزادسازی کامل 14 هدف مشخص شده در شهرستان «بیجی»  از اشغال داعش خبر داد.

بر اساس این بیانیه، فرماندهی نیروهای بسیج مردمی عراق نیز این خبر را اعلام و تایید می‌کند که 14 هدف مشخص شده در بیجی، به طور کامل از اشغال داعش خارج شده است.

شب گذشته نیز، وبگاه خبری «السومریه» عراق نوشت: نهاد مبارزه با تروریسم (عراق) اعلام کرد که پالایشگاه بیجی کاملا تحت کنترل قرار گرفته و به طور کامل از عناصر داعش پاکسازی شد و هنوز عملیات پاکسازی نهایی در درون پالایشگاه ادامه دارد.
انتهای پیام/
منبع: میزان
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز