تهران ۱۱.۹۹° كمينه ۱۱.۹۹°  بیشینه ۱۲.۷۹°
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲

تصادف مرگبار در جنوب تهران

ساعت ۰۷:۱۵ امروز این حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی – هنگام اتفاق افتاد.
کد خبر: ۴۱۳۸۸

تصادف مرگبار در جنوب تهران

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی خودرو سواری پژو ۲۰۶ در بزرگراه شهید بابایی و برخورد شدید با جداول گاردریل‌های این مسیر و خروج معجزه آسای راننده این خودرو خبر داد.

سرهنگ «علی اصغر شریفی» در این باره گفت: ساعت ۰۷:۱۵ امروز این حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی – هنگام، به سامانه ۱۱۰ اعلام می شود که بدلیل عدم توانایی راننده خودرو ۲۰۶ پس از برخورد شدید گاردریل های بزرگراه در محل واژگون می شود.

وی افزود: این خودرو پس از این واژگونی چندین متر به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و پس از برخورد با جداول کناری راه در همان محل متوقف می شود.

سرهنگ شریفی ادامه داد: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه راهور فاتب بلافاصله در محل حاضر و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام و به کمک جرثقیل راهور این خودرو را از موقعیت حادثه خارج و به محل ایمن منتقل کردند.

وی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت از رانندگان خواست به هنگام رانندگی به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکنند و همچنین از سرعت و سبقت در معابر خلوت خودداری کرده و حتما قبل از حرکت به اندازه کافی استراحت کرده و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی نکنند.

فوت راکب موتورسیکلت مقابل ایستگاه جوانمرد قصاب


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت و فوت راکب این وسیله در مقابل ایستگاه جوانمرد قصاب در جنوب تهران خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد به سامانه ۱۱۰ اعلام که بدلیل عدم توانایی راکب موتور سیکلت دچار واژگونی می شود و در این حادثه راکب موتور سیکلت فوت می کند.

سرهنگ شریفی از راکبان موتورسیکلت خواست قبل از حرکت حتما کلاه ایمنی استاندارد را بر سر بگذارند و در حین رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز