تهران ۳۰.۶۷° كمينه ۳۰.۴°  بیشینه ۳۱.۷۹°
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲

هنوز مردم با «شب دهم» خاطره دارند / ترجیح می‎دهم کم کار باشم تا هر نقشی را بازی کنم

بازیگر سریال «شب دهم» گفت :متاسفانه هر فیلم نامه ای که به دستم می رسد بسیار ضعیف است و من ترجیح می دهم که گزیده کار و کم کار باشم تا این که بخواهم در کاری به ایفای نقش بپردازم که آن کار اثر ضعیف باشند.
کد خبر: ۴۲۴۴
اخبار معاصر: اکرم محمدی در خصوص علت کم کاری‎اش گفت: در سال های اخیر فعالیت هایم نسبت به گذشته کمتر شده است و این به دلیل این است که کار خوبی نمی‎بینم که بخواهم در آن به ایفای نقش بپردازم.
هنوز مردم با «شب دهم» خاطره دارند / ترجیح می‎دهم کم کار باشم تا هر نقشی را بازی کنم
 
وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه هر فیلم نامه ای که به دستم می رسد بسیار ضعیف است و من ترجیح می‎دهم که گزیده کار و کم کار باشم تا این که بخواهم در کاری به ایفای نقش بپردازم که آن کار  اثر ضعیف باشند.
بازیگر سریال «شب دهم» در خصوص ایفای نقش اش در این سریال گفت : بیش از یک دهه از این سریال گذشته است و با وجود گذشت سال‎ها مردم هنوز هم از این سریال استقبال می کنند. 
 
وی در ادامه تصریح کرد: خیلی خوشحالم که مردم از این سریال مناسبتی خاطرات خوبی دارند و خوشحالم که در این سریال ایفای نقش کردم .  

گفتنی است مجموعه شب دهم در سال 1380 توسط حسن فتحی ساخته و در این سال از شبکه یک سیما پخش شد.

این سریال مناسبتی در محرم سال 1380 که مصادف با عید نوروز بود پخش شد و استقبال بسیار خوبی داشت به طوری که بهترین سریال مناسبتی محرم تا به امروز بوده است.

خلاصه سریال اینگونه است که جوان شروری به نام حیدر خوش مرام(حسین یاری)عاشق یکی از شاهزاده های قجری(کتایون ریاحی) میشود.حیدر خوش مرام که لوطیهای طهران قدیم هست میخواهد با این شاهزاده ازدواج کند اما شاهزاده نمیپذیرد. اما با اصرارهای حیدر خوش مرام مواجه میشود و وقتی که میبیند این شخص دست بردار نیست،شرط میگذارد که اگر بتوانی ده شب تعزیه در زمان حکومت نظامی رضاخان برگزار کنی با تو ازدواج خواهم کرد.
هنوز مردم با «شب دهم» خاطره دارند / ترجیح می‎دهم کم کار باشم تا هر نقشی را بازی کنم

دلیل این شرط شاهزاده بعدها مشخص میشود که به دلیل خاطراتی است که از این مراسم در دوران کودکی خود داشته است،حیدر به اتفاق دوست خوب خود،یاور و بقیه نوچه‎هایش این مراسم را برگزار میکنند تا اینکه در شب دهم و پایانی اتفاقات تلخی رخ میدهد و عاشق به معشوقش نمی‎رسد. 


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز