تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
طبق گزارش هفتگی بانک مرکزی

برنج قند شکر ،حبوب وسبزیجات گران شد

طبق گزارش هفتگی بانک مرکزی برنج، قند و شکر، حبوب و سبزی های تازه طی هفته منتهی به 24 مهر ماه، گران شد.
کد خبر: ۴۴۶۳
اخبارمعاصر: طبق گزارش هفتگی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران هفته منتهی به 24 مهر ماه سال جاری بانک مرکزی، روغن نباتی، چای، گوشت قرمز و لبنیات بدون تغییر قیمت، گوشت قرمز، میوه های تازه و تخم مرغ با کاهش قیمت و قند و شکر، حبوب، برنج و سبزی های تازه با افزایش قیمت

لبنیات و تخم مرغ
در هفته مورد گزارش، در گروه لبنیات قیمت تمام اقلام این گروه نسبت به هفته قبل ثابت بود. بهای تخم مرغ معادل 3.2 درصد کاهش داشت و شانه ای 7 هزار و 400 و 9 هزار و 500 تومان فروش می رفت.

برنج و حبوب
در این هفته در گروه برنج، قیمت برنج وارداتی غیرتایلندی بدون تغییر بود. بهای برنج داخله درجه یک و درجه دو به ترتیب معادل 2.9 درصد و 3.4 درصد افزایش یافت. در گروه حبوب، قیمت لوبیا سفید و لوبیا قرمز ثابت بود و بهای سایر اقلام این گروه بین 0.4 درصد تا 5 درصد افزایش داشت.

میوه و سبزی های تازه
در هفته مورد بررسی درمیادین زیر نظر شهرداری اقلام میوه و سبزی های تازه که تعدادی از آنها از نظر کیفی در مقایسه با سایر میوه فروشی ها متفاوت بودند، به نرخ مصوب سازمان میادین و تره بار عرضه می شد.

میوه فروشی های سطح شهر اقلام میوه و سبزی هایتازه را عرضه می کردند که در گروه میوه های تازه قیمت گلابی معادل 4.3 درصد، هلو 3.7 درصد، انگور، 0.7 درصد و موز 0.9 درصد افزایش ولی بهای سایر اقلام این گروه بین 0.7 درصد تا 28 درصد کاهش یافت. در گروه سبزی های تازه قیمت سبزی های برگی بدون تغییر بود و بهای سایر اقلام این گروه بین 0.1 درصد تا 5.7 درصد افزایش داشت.

گوشت قرمز و گوشت مرغ
در هفته مورد گزارش قیمت گوشت گوسفند و گوشت تازه گاو و گوساله ثابت بود و بهای گوشت مرغ معادل 5.3 درصد کاهش یافت.

قند، شکر، چای و روغن نباتی
در این هفته قند معادل 0.2 درصد و شکر 0.4 درصد افزایش داشت. بهای چای خارجی و انواع روغن نباتی بدون تغییر بود.
برنج قند شکر ،حبوب وسبزیجات گران شد
برنج قند شکر ،حبوب وسبزیجات گران شد
انتهای پیام/
منبع:میزان
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز