تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

همدستی بازیکنان رئال‌مادرید برای اخراج پزشک تیم

بازیکنان تیم فوتبال رئال‌مادرید که از عملکرد پزشک این تیم ناراضی هستند، برای بیرون راندن وی از سانتیاگوبرنابئو متحد شده‌اند.
کد خبر: ۴۴۹۴

اخبار معاصر: به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، بازیکنان و پزشک رئال‌مادرید در دو سوی یک میدان جنگ مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. باشگاه با مشکلی جدی روبه‌رو شده، چرا که میان دکتر خسوس اولمو و اکثر بازیکن تیم اول کهکشانی‌ها اختلافی بزرگ شکل گرفته است که هرچه می‌گذرد بیشتر می‌شود. اتفاقی که افتاده است شاید چندان هم تعجب برانگیز نباشد، به خصوص بعد از تصمیمی که اعضای هیئت مدیره باشگاه برای اخراج کارلو آنچلوتی و انتصاب رافائل بنیتس به عنوان سرمربی جدید تیم گرفتند، مربی که مشخص است در رختکن تیم طرفداران و حامیان زیادی ندارد.

به نوشته مارکا در رختکن رئال‌مادرید جریانی که از چندی پیش علیه اولمو شکل گرفته بود، اکنون به جایی رسیده است که بازیکنان یک همه‌پرسی داخلی میان در مورد برکناری پزشک تیم انجام داده‌اند و اجازه ورود به رختکن تیم را از او سلب کنند.

سرخیو راموس به عنوان کاپیتان تیم مسئول جویا شدن نظر تک‌تک بازیکنان تیم درباره ابقا یا اخراج اولمو شده و نتیجه آن رأی مثبت اکثر بازیکنان به برکناری وی بوده است. گام بعدی هجمه بازیکنان رئال علیه پزشک این تیم، رفتن راموس نزد خوسه آنخل سانچس، مدیر اجرایی تیم و اعلام نتیجه همه پرسی به اوست.

گزارش‌هایی تأیید نشده حاکی از آن است که دلیل اصلی نارضایتی بازیکنان رئال‌مادرید از دکتر اولمو، ایفای نقش وی به عنوان جاسوس فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه در رختکن تیم است.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز