تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
مهدي تاج:

باید اخلاق و منش نوروزی در فوتبال ادامه پیدا کند

مدیران سازمان لیگ با حضور در منزل کاپیتان فقید پرسپولیس با همسر، پدر و پدر همسر نوروزی و خانواده این مرحوم دیدار کردند.
کد خبر: ۴۵۱۱

اخبار معاصر: به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، امیر عابدینی عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ و مدیرعامل پیشین پرسپولیس، محمدرضا ساکت مشاور عالی و مدیر بازاریابی سازمان لیگ و صفی الله فغانپور عزیزی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال شب گذشته به منزل مرحوم هادی نوروزی رفتند.

تاج در این دیدار مصیبت وارده را به همسر، فرزندان و خانواده نوروزی و جامعه فوتبال تسلیت گفت و از خداوند برای آنان آرزوی صبر و سلامتی کرد.

تاج در این دیدار اظهار داشت: نوروزی انسانی با اخلاق و در فوتبال و جامعه الگو بود، او بسیار محبوب بود و در مراسم تشیع پیکر آن مرحوم در ورزشگاه آزادی برگزار شد این موضوع نمود پیدا کرد.

وی ادامه داد: به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره این بازیکن با اخلاق سازمان لیگ در هفته هشتم لیگ مراسمی ویژه‌ای را با همکاری خوب کانون هوادارن باشگاه پرسپولیس  برای این مرحوم برگزار و دیدارهای این هفته را با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه برگزار شد. درگذشت هادی نوروزی به نوعی کشور را در غم و اندوه فرو برد و جمعیت زیادی در مراسم تشییع پیکر آن مرحوم حضور پیدا کردند که این موضوع  نشان دهنده اخلاق مداری  و محبوبیت و الگو بودن نوروزی در جامعه بود.

رئیس سازمان لیگ افزود: باید اخلاق و منش نورزی در فوتبال ادامه پیدا کند و بازیکنان باید مثل او اخلاق مدار باشند و این بازیکن را الگو قرار دهند. سازمان لیگ هم تلاش خود را برای کمک به خانواده هادی نوروزی انجام خواهد داد.

در ادامه این دیدار امیر عابدینی گفت: انصافاً سازمان لیگ با همکاری کانون هواداران پرسپولیس روز جمعه گذشته مراسم خوبی را برای بزرگداشت هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی برگزار کرد که من شخصاً از تاج  در این رابطه کمال تشکر را دارم. همه اهالی فوتبال، چه در سطح مدیریتی و چه در سطح پایین‌تر هادی نوروزی را دوست داشتند و حضور جمعیت زیاد در ورزشگاه آزادی برای وداع با نوروزی نشان دهنده محبوبیت فراوان او بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه همه نوروزی را دوست دارند و هادی در قلب مردم جا دارد و مردم هرگز این بازیکن را فراموش نمی‌کنند. با نوروزی رابطه خوبی داشتم و همیشه با او دیدار می‌کردم. نوروزی جوانی باانگیزه، فوتبالیستی خوب و جنگنده و فردی با اخلاق بود. من هر کاری از دستم برآید برای خانواده او انجام می‌دهم.

محمدرضا ساکت مشاورعالی و مدیربازاریابی سازمان لیگ نیز در این دیدار از اخلاق خوب هادی نوروزی تعریف کرد.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز