تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

امام جمعه ساری: اعتماد و ارتباط با آمریکا مصیبت به همراه خواهد داشت

جمهوری اسلامی نه به شما و نه به سیاست های شما هیچگاه اعتماد نخواهد کرد و عزتمندانه نیز به حیات جاودانه خود ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۴۵۱۹۷

امام جمعه ساری: اعتماد و ارتباط با آمریکا مصیبت به همراه خواهد داشت

به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به این سخن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلام که آمریکا هیچگاه قابل اطمینان نخواهد بود، گفت که هرگونه اعتماد و برقرای رابطه با آمریکا مصیبت به همراه خواهد داشت‌.

 آبت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه این هفته ساری، افزود: آمریکا و استکبار جهانی در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نکردند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: آمریکا و استکبار جهانی با هدف ساقط کردن جمهوری اسلامی، توطئه شوم کودتا و فریب دادن دولتمردان را روی میز دارند.

آیت‌الله محمدی لایینی خطاب به آمریکا و سران استکبار جهانی بیان کرد: به شما اجازه دخالت در امور جاری کشورمان را نخواهیم داد و ساقط کردن دولت مردمی و انقلابی، توهم و خیال خامی است که شما در سر دارید.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی نه به شما و نه به سیاست های شما هیچگاه اعتماد نخواهد کرد و عزتمندانه نیز به حیات جاودانه خود ادامه خواهد داد.

امام جمعه ساری با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد و اینکه آمریکا و انگلیس دولت مردمی مصدق را سرنگون و محمدرضا پهلوی را روی کار آورند، گفت: انقلاب اسلامی با اجرای مهندسی معکوس دولت دست نشانده، نوکر و مزدور آمریکا و انگلیس را سرنگون و دولت انقلابی و مردمی را در ایران پایه گذاری و ایجاد کرده است.

آیت‌الله محمدی لایینی با بیان اینکه اگر مصدق به آمریکا اعتماد می کرد، کودتایی در کار نبود، افزود: برخی از مسئولان نیز در چهار دهه گذشته و به ویژه در هشت سال اخیر خواستار برقراری ارتباط با آمریکا هستند.

وی ادامه داد: تجربه ثابت کرده است که داشتن رابطه با آمریکا و اعتماد به آن ، جز ضرر و زیان ویرانی، هیچ دستاورد دیگری به همراه نخواهد داشت و توجه به توصیه های ولایت و رفع دغدغه های رهبری راهگشای حل مشکلات کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: رزمندگان اسلام با ایستادگی در برابر دشمنان، عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند و رسیدگی به جامعه ایثارگری و خانواده های معظم شهدا از جمله وظایف اصلی دولتمردان است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز