تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

کشف استعدادهای ورزشی از دل محلات تهران

این رقابت‌ها با رویکرد محله محوری در ۳ رشته تیمی والیبال، بسکتبال و فوتبال گل کوچک و ۵ رشته انفرادی بدمینتون، تنیس روی میز، شنا، کشتی و دوومیدانی برنامه‌ریزی و از دهم تیر آغاز شده
کد خبر: ۴۵۴۳۱

کشف استعدادهای ورزشی از دل محلات پایتخت

به نقل از ایسنا؛ حیدر سلیمانی برگزاری جام "قهرمان شهر" در پایتخت را فرصتی مغتنم برای کشف و شناسایی استعدادهای ورزشی برشمرد و از رایزنی با فدراسیون های مختلف خبر داد.

معاون ورزش آقایان این سازمان با اشاره به روند برگزاری مسابقات "قهرمان شهر" در پایتخت اظهار کرد: بر اساس رایزنی با فدراسیون‌های مختلف، مربیان و استعدادیاب‌های فدراسیون‌ها می‌توانند در مرحله نهایی مسابقات حاضر باشند تا استعدادهای ناب نهفته در دل محلات را شناسایی کنند. این موضوع طی نامه‌ای به فدراسیون‌ها اطلاع رسانی شده و در مرحله نهایی که رقابت‌ها بین مناطق ۲۲ گانه برگزار می شود به طور رسمی دعوت می شوند. البته این همکاری هم اکنون نیز به طور غیررسمی آغاز شده و مربیان تیم‌های ملی در رشته های بسکتبال و والیبال در جریان برخی رقابت های محلات حاضر شده‌اند.

سلیمانی در ادامه با بیان اینکه "این رقابت‌ها با رویکرد محله محوری در ۳ رشته تیمی والیبال، بسکتبال و فوتبال گل کوچک و ۵ رشته انفرادی بدمینتون، تنیس روی میز، شنا، کشتی و دوومیدانی برنامه‌ریزی و از دهم تیر آغاز شده،" مدعی شد: تاکنون حدود ۲۸ هزار نفر با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز