تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
بهادری جهرمی:

مردمی بودن در این دولت مسیر حل مشکل است

دولت معتقد است نگاه باید درون زا باشد و به داشته و ظرفیت های داخلی همچنین بر نیروی انسانی تکیه کرد.
کد خبر: ۴۵۷۳۲

مردمی بودن در این دولت مسیر حل مشکل است

به نقل از ایلنا، سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: دولت معتقد است مردم سالاری باید در تمامی حوزه ها در دستور کار قرار گیرد که راهبرد اصلی تمام مشکلات بازگشت به همان گفتمان است.

 علی بهادری جهرمی روز جمعه - چهارم شهریور ماه - در نشست مشترک شورای اداری و شورای اطلاع رسانی لرستان با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه دستاوردهای ملی و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را بازگو کنند، اظهار داشت: عرصه جهاد تبیین برای حل مشکلات مردم، نیاز به رزمنده دارد چراکه اینجا میدان جهاد است و دولت مکلف به حمایت است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری ۳۱ سفر استانی دولت در طول یک سال رکورد شکنی محسوب می‌شود، افزود: اکنون دولتمردان در هفته دولت برای توجه به بدنه اجتماعی مردم در تمامی نقاط کشور عملکرد یک ساله را بیان می‌کنند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه تمرکز دشمن برای ضربه زدن به نظام در حوزه اقتصادی بوده است، گفت: حجمی از فشار ها پس از انقلاب همواره بود اما چندسال اخیر بیشتر شد بنابراین آنها دلسوز مردم ایران نیستند که اگر بودند تحریم را اعمال نمی‌کردند.

بهادری جهرمی با تاکید بر اینکه اقدام جهادی در توسعه کشور و توجه به جهاد تبیین ضروری است بیان کرد:‌ همچنین راهبردهای دولت سیزدهم در این حوزه ها و مقابله با عملیات فریب دشمن است.

وی با اشاره به اینکه راهبرد دولت مبتنی بر گفتمان مردم است افزود: دولت معتقد است مردم سالاری باید در تمامی حوزه ها در دستور کار قرار گیرد که راهبرد اصلی تمام مشکلات بازگشت به همان گفتمان است.

سخنگوی دولت گفت: مردمی بودن در این دولت مسیر حل مشکل است و یک استراتژی محسوب می شود چراکه دولت معتقد است نگاه باید درون زا باشد و به داشته و ظرفیت های داخلی همچنین بر نیروی انسانی تکیه کرد.

وی با بیان این که تمرکز دشمن ما برای ضربه زدن به مردم و کشور در حوزه اقتصاد است، افزود: این حجم فشار در ۱۰ سال اخیر تشدید شد. آن‌ها دلسوز مردم ایران نیستند که اگر بودند تحریم نمی‌کردند.

سخنگو و رئیس اطلاع رسانی دولت ادامه داد: این شرایط ناشی از نگاه برون زا به نگاه درون زا مبدل گشته و منجر به رشد اقتصادی پنج درصدی و وصول مطالبات نفتی ، بیش از ۲ برابر شدن فروش نفت، شروع و آغاز بازگشت اعتماد مردم شده است.

بهادری جهرمی با بیان اینکه بدترین آثار نگاه به بیرون بی اعتمادی درون است افزود: فضای دی ماه ۹۶ و آبان ۹۸ اعتماد را از بین برد اما اکنون با نگاه و تکیه مردمی؛ همچنین نظارت و حمایت دولت اقدامات به ریل اصلی باز می‌گردد.

وی ادامه داد: موفقیت در گرو همدلی؛ اعتماد به دولت و گذران زمان مناسب است هرچند مسوولیت جهاد تبیین تنها بر عهده اصحاب رسانه نیست و نیاز به همدلی دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : بهادری جهرمی دولت
ارسال نظر

آخرین اخبار روز