تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

بیتکوین نزولی شد

بیتکوین پادشاه ارزهای دیجیتال این هفته نتوانست کانال صعودی خود را حفظ کند، و یک روند نزولی تازه ای را پیش گرفت.
کد خبر: ۴۵۹۷۱

بیتکوین، روند نزولی را پیش گرفت

 در نمودار بالا که نسبت قیمت به زمان می‌باشد به وضوح مشخص است که کانال از دست رفته است و قیمت به سمت حمایت های پایین حرکت میکند.

حمایت های پیش رو برای بیتکوین ۱۹۵۰۰ دلار تا ۱۹۷۰۰ دلار می‌باشد و اگر قادر به حفظ آن نباشد اهداف ۱۸۰۰۰ هزار دلار و ۱۷۰۰۰ دلار سد های نسبتا محکمی برای حفظ قیمت هستند.

سناریو بیتکوین در برای مخاطبین سایت ما غافلگیرانه نبود، چراکه در تحلیل هفته‌ی گذشته به نزولی بودن کلیت بازارهای جهانی اشاره شد و حتی سهام های تسلا،متا و اپل نیز دچار افت قیمت شدند.

نکته ای که باید حتما مد نظر داشته باشیم این است که قیمت یک دارایی نشانگر ارزش واقعی آن دارایی نیست و تنها بیانگر مقبولیت احساسات عمومی نسبت یه یک دارایی می باشد.

۵ سال قبل بیت کوین برای اولین بار به ۲۰ هزار دلار رسید و تمام افراد جامعه کریپتو از این اتفاق خوشحال بودند و اکنون قیمت ۲۰ هزار دلار برابر با ترس مطلق برای جامعه شده است.

این موضوع خود نشانگر پیشرفت تکنولوژی بیتکوین می‌باشد.

بیتکوین، روند نزولی را پیش گرفت

اخباری که این هفته باعث فشار فروش در بازارهای ریسکی شد پیش‌بینی نرخ تورم برای بریتانیا بوده که ۱۸ درصد پیش‌بینی شده که در نیم قرن اخیر رکورد محسوب می‌شود.

حواشی:

در حالی که عمده‌ی تورم اروپا ناشی از گران شدن انرژی می‌باشد اخبار برجام و ورود نفت و گاز ایران به بازار انرژی تاثیر قابل توجهی بر بازارهای جهانی خواهد داشت، و در طول مذاکرات اشتیاق اروپایی برای نهایی شدن بر جام بیش از سایر طرفین می‌باشد.

حواشی:

۱۵ سپتامبر یکی از بزرگترین رویدادهای فنی کیرپتو را پیش رو داریم. مرج اتریوم ملکه ارزهای دیجیتال مکانیزم بلاکچین خود را از اثبات کار به اثبات سهام تغییر میدهد و توجه بسیاری از معامله‌گران به این رویداد است. در صورت موفقیت این آپدیت سرعت تراکنش و انرژی مصرفی برای اثبات تراکنش و کارمزد تراکنش به طور قابل توجهی کاهش میابد که برای تمام پروژه‌های بستر اتریوم این اتفاق حائز اهمیت است. این به روز رسانی میتواند روی تمام حوزه های : گیم ، دیفای ، متاورس ،اوراکل، و بیمه تاثیر بسزایی بگذارد.

همچنین در صورت عدم موفقیت موجی جدیدی از نا امیدی به بازار کریپتو هجوم می‌آورد.

در انتها به بک جمله از وارن بافت یکی از بزرگترین سرمایه گذاران آمریکایی اشاره می‌کنیم

وقتی همه طمع کردند تو بترس و وقتی همه ترسیدند تو طمع کن.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : بیتکوین
ارسال نظر

آخرین اخبار روز