تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

یک سهمیه المپیک‌مان قطعی شده و برای دومی می‌جنگیم/ نتایج‌مان بی سابقه بود

ملی‌پوش شمشیربازی ایران گفت: تاکنون یک سهمیه المپیک‌مان قطعی شده است و برای تصاحب دومی می‌جنگیم.
کد خبر: ۴۶۶۱

اخبار معاصر: مجتبی عابدینی در مورد شرایط خوب شمشیربازی سابر ایران در مسابقات جهانی اظهار داشت: خوشبختانه در کشور گرجستان اردو و مسابقه خوبی داشتیم. با کشورهای ترکیه، قزاقستان،  آمریکا، آلمان و میزبان تمرین کردیم و مسابقات هم طبق معمول با حضور 170 ورزشکار برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه المپیک هستیم، همه شمشیربازان با قدرت حضور پیدا می‌کنند و ما هم عملکرد خوبی داشتیم. در حالی که کشورهایی مانند آلمان و کره‌جنوبی دو نماینده در بین 8 نفر نداشتند، ایران به این مهم رسید و من و پاکدامن هفتم و هشتم شدیم.

ملی پوش شمشیربازی ایران با تاکید بر اینکه نتایج کسب شده در تاریخ شمشیربازی ایران بی سابقه بود، گفت: توانستم قهرمان المپیک 2012 لندن را شکست دهم و پاکدامن نیز قهرمان آلمانی را از پیش رو برداشت. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

عابدینی که در حال حاضر در رده 12 سهمیه‌های المپیک قرار داد با تاکید بر اینکه تاکنون کسب یک سهمیه قطعی شده است، گفت: در مسابقات آینده برای تصاحب دومین سهمیه می‌جنگیم و باید تا فروردین ماه که مسابقات جهانی تمام می‌شود، صبر کنیم.

وی با اشاره به مسابقات آینده عنوان کرد: 8 آبان باید در رقابت‌های مجارستان حاضر شویم و آذرماه هم به آمریکا می‌رویم. تمام بازی‌ها سخت هستند و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

انتهای پیام/

منبع:فارس

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز