تهران ۱۳.۹۹° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
نماینده عالی دولت در استان البرز:

روحانیون به دلیل حضور در بطن جامعه ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند

مردم از علما انتظار دارند که مطالبات آنها را به گوش مسئولان برسانند چراکه لباس پیامبری را بر تن دارند و از احترام ویژه ای در جامعه برخوردار هستند.
کد خبر: ۴۷۱۰۲

روحانیون به دلیل حضور در بطن جامعه ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند

 نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از علما و روحانیون درخواست داریم که در راستای ایجاد پویایی و شور و احیای جایگاه قدرتمند فرهنگی و اجتماعی در مساجد همانند اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، مساعد و همراه باشند.

مجتبی عبداللهی در نشست مرکزی ارتباطات دولت و روحانیت که روز سه شنبه با حضور معاون اجرایی رییس جمهور، مشاور و رابط رییس جمهور در امور روحانیون و نماینده ولی فقیه در استان در سالن همایش های میلاد کرج برگزار شد، ضمن تسلیت اربعین حسینی، افزود: در راستای رسیدگی به موضوعات طلاب و روحانیون از رهنمودهای مشاور و رابط محترم رییس جمهور و نماینده محترم ولی فقیه در استان، بهره برده ام.

وی با اشاره به شأن و جایگاه چنین نشستی، ادامه داد: دغدغه مندی علما و روحانیون برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی قابل تقدیر است.

عبداللهی گفت: نقش والای روحانیون در پیروزی و سربلندی انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و بواسطه همین امر علاوه بر وظایف و تکالیف محوله، ارادت، احترام و دلبستگی خاصی به این جایگاه مقدس دارم.

وی افزود: روحانیون به دلیل حضور در بطن جامعه ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند بنابراین بار سنگین دفاع از حقوق و مطالبات مردمی را نیز بر عهده دارند.

استاندار البرز گفت: مردم از علما انتظار دارند که مطالبات آنها را به گوش مسئولان برسانند چراکه لباس پیامبری را بر تن دارند و از احترام ویژه ای در جامعه برخوردار هستند.

وی افزود: روحانیون همواره دغدغه های مردمی را با مسئولان در میان گذاشته اند در صورتی که خودشان نیز با فشارهای اقتصادی و تنگناهای مالی مواجه هستند.

عبداللهی گفت: بر این اساس قرارگاه های تخصصی و مختلفی را برای حل مشکلات مردم راه اندازی کرده ایم و از روحانیون تقاضا می شود بعنوان معتمدان محله ها در راستای اجرای اهداف و برنامه های فرهنگی و اجتماعی در کنار ما باشند.

این مسئول اضافه کرد: از علما و روحانیون درخواست داریم که در راستای ایجاد پویایی و شور و احیای جایگاه قدرتمند فرهنگی و اجتماعی در مساجد همانند اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، مساعد و همراه باشند.

وی افزود: برای جبران زیرساخت های عقب مانده استان وارد عمل شده ایم و امید است با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، در دولت محترم سیزدهم شاهد تحولات محسوسی در این زمینه باشیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز