تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
محمدی فارسی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زرین دشت(فارس)؛

همکاری نیروی انتظامی با محیط زیست از عوامل موثر در پیشبرد اهداف سازمان است

این همکاری ها یقینا در کاهش تخلفات و جرایم محیط زیستی و همچنین پیشگیری از جرم تاثیر گذار خواهد بود.
کد خبر: ۴۷۳۰۷

همکاری نیروی انتظامی با محیط زیست از عوامل موثر در پیشبرد اهداف سازمان است

در نشست مشترک رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زرین دشت با فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان جناب سرهنگ صالحی فرد آمادگی کامل خود و نیروهای تحت امر را برای همکاری و تعامل با محیط بانان پرتلاش محیط زیست اعلام کرد.

 این دیدار به منظور قدردانی از همکاری موثر و سازنده نیروی انتظامی در حفاظت از محیط زیست و همچنین بررسی راهکارهای موثرتر برای ارتقاء سطح حفاظتی، تعاملات و همکاری بین دو دستگاه انجام شد.

محمدی فارسی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زرین دشت گفت: نشست صمیمانه با نیروهای انتظامی به منظور گسترش تعامل های فی مابین و بهره گیری از صلابت نیروی انتظامی در ماموریت های خطیر یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زرین دشت انجام شده است و با نظر مساعد فرماندهی پرتلاش و دوست دار محیط زیست نیروی انتظامی شهرستان زرین دشت قرار است، نیروی انتظامی در کشف و ضبط جرائم محیط زیستی و ایجاد ایستگاه ایست و بازرسی در مناطق شکار ممنوع و سایر نقاط همکاری کند.

محمدی فارسی همکاری و تعامل نیروی انتظامی با یگان حفاظت محیط زیست را از عوامل موثر در پیشبرد اهداف سازمانی حفاظت محیط زیست عنوان کرده و گفت : این همکاری ها یقینا در کاهش تخلفات و جرایم محیط زیستی و همچنین پیشگیری از جرم تاثیر گذار خواهد بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز