تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳

امام جمعه همدان: تضعیف نیروهای امنیتی خیانت به کشور است

بنده از طرف خود و همه مردم از زحمات و اقدامات فراجا که در طول سال و در عرصه‌های مختلف، در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند، قدردانی و تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۴۸۶۵۹

امام جمعه همدان: تضعیف نیروهای امنیتی خیانت به کشور است

به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان تضعیف نیروهای امنیتی را خیانت به کشور دانست و از زحمات نیروهای انتظامی قدردانی کرد.

 آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز چهارشنبه در عیادت یکی از پرسنل فراجا که در اغتشاشات اخیر مجروح شده بود، اظهار داشت: در پی اغتشاشات اخیر بسیاری از خانواده‌ها احساس امنیت سابق را ندارند، چراکه ناامنی برای همه ایجاد می‌شود و کسی جدا از این داستان نیست.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که "در اغتشاشات اخیر ملت و فراجا مظلوم واقع شدند"، اظهار داشت: انتظار بر این بود برخی از خواص در اظهار نظرها نسبت به اتفاقاتی که رخ داد، عجله نکنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به رشادت‌های نیروهای انتظامی و امنیتی افزود: در همه جای دنیا، نسبت به پلیس حریم نگه داشته می‌شود و باید امروز قدردان نیروهای انتظامی، امنیتی و پلیس کشور باشیم.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه امنیت امروز اتفاقی نیست، تصریح کرد: امنیت امروز مرهون زحمات و خدمات همه کسانی است که با تمام وجود به دنبال ایجاد آسایش و رفاه و امنیت در کشور هستند.

وی با آرزوی سلامتی برای همه افراد آسیب‌دیده در حوادث اخیر گفت: برای انسان دردآور است که شهروندی به هر دلیل در این کشور آسیب ببیند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه کسانی که در خارج از کشور در راحتی نشسته‌ و کشور و مردم را تشویق به ناامنی می‌کنند افزود: همه مردم عزیز، شهروندان این کشور و هموطن هستیم و نباید اجازه دهیم کشور به سمت اختلاف حرکت کند.

آیت الله شعبانی موثقی با تبریک آغاز هفته فراجا تصریح کرد: بنده از طرف خود و همه مردم از زحمات و اقدامات فراجا که در طول سال و در عرصه‌های مختلف، در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند، قدردانی و تشکر می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با همراهی فرمانده انتظامی استان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با حضور در منزل یکی از پرسنل فراجا که در اغتشاشات اخیر مجروح شده بود، ضمن عیادت، در جریان روند درمان وی قرار گرفت و از اقدامات صورت گرفته در راستای تامین امنیت جامعه قدردانی کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز