تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

علم الهدی: بیانات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب همه ماست

یک عده خواص خودی و بی بصیرت هم نقشه دشمنان را در اتفاقات اخیر نفهمیدند و متاسفانه برخی نخبگان هم می گویند کشور ما دو قطبی شده است .
کد خبر: ۴۸۷۶۰

علم الهدی: بیانات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب همه ماست

به نقل از ایرنا؛ امام جمعه مشهد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اتفاقات اخیر افزود: بیانات روشنگرانه رهبری فصل الخطاب همه ماست و ایشان همه ابعاد این اتفاقات را تبیین و تکلیف همه را روشن کردند.

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد با تبریک هفته نیروی انتظامی و تشکر از رشادت های نیروی انتظامی اضافه کرد: دشمنان ایران ۸۵ سال پیش با سیاستهای رضاخان به دنبال دین زدایی از ایران و کشف حجاب بودند که با مقابله مردم ایران رو به رو شد.
وی اضافه کرد امروز هم بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و شکست در همه عرصه ها دوباره با توطئه و برنامه ریزی به دنبال آن است که از همان حربه گذشته جامعه دینی ایران را متزلزل کنند.
امام جمعه مشهد گفت: دشمن به درستی می داند که عامل اصلی قدرت ایران، مردم هستند و مردم ایران با ایمان دینی و اسلامی باعث تضمین جمهوری اسلامی شده اند و آن چه باعث شده که ایران به قدرت اول منطقه تبدیل شود دین مردم است.

علم الهدی افزود: دشمنان ایران با این شناخت از روحیه و فرهنگ دینی مردمان ایران به دنبال هجمه به ارزش های بنیادین جامعه دینی از جمله حجاب هستند تا بتوانند پشتوانه اصلی قدرت جمهوری اسلامی یعنی مردم را از حاکمیت دینی جدا کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز بانوان متدین ایرانی در عرصه ها و حوزه های مختلف حضور مقتدرانه دارند و این توطئه های جدید را خنثی می کنند و میدان عمل را از دشمنان دین و اسلام خواهند گرفت.

علم الهدی با تشکر و قدردانی از تجمع روز گذشته در میدان شهدای مشهد در اعلام بیعت با امام زمان (عج) تصریح کرد: شعائر و دلدادگی و عرض ارادت به وجود حضرت امام زمان
(عج) هر چه پرشور و آشکارتر باشد دشمن را نا امیدتر و ذلیل تر می کند و از برگزارکنندگان این اجتماع،قدردانی و تشکر ویژه می کنیم.
وی اضافه کرد : یک عده خواص خودی و بی بصیرت هم نقشه دشمنان را در اتفاقات اخیر نفهمیدند و متاسفانه برخی نخبگان هم می گویند کشور ما دو قطبی شده است .

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز