تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

خسارت میلیاردی در پی اغتشاشات اخیر در زاهدان

۲۰ شعبه بانکی دچار حادثه شده است که ۱۲ شعبه کاملا سوخته و ۱۰۰ دستگاه atm دچار خسارت و تخریب شده است .
کد خبر: ۴۸۸۱۷

خسارت میلیاردی در پی اغتشاشات اخیر در زاهدان

 به نقل از ایسنا؛ در پی اغتشاشات اخیر در زاهدان، میلیارد ها تومان خسارت به زیر ساخت‌های شهری سیستم بانکی و مدارس استان وارد شد.

در پی اقدامات تحریک آمیز گروهک های ضد انقلاب و دشمنان نظام با هدف سوء استفاده و بهره برداری از احساسات و هیجانات جوانان، ظهر روز جمعه ۸ مهرماه پس از برگزاری نمازجمعه اهل سنت در مسجد مکی زاهدان، تعدادی از عناصر افراطی و مسلح با نفوذ در میان نمازگزاران و تحریک آنان ، به کلانتری مجاور محل اقامه نماز، حمله کردند و قصد تصرف آن را داشتند.

فرماندار زاهدان در خصوص خسارات وارد شده به زیر ساخت های شهر زاهدان افزود: در آشوب های اخیر در حوزه سازمان آتش نشانی علاوه بر خسارت به اموال آتش نشانی تا حدود ۵۰ درصد از توان خدمات رسانی این سازمان از بین رفته است.

نخعی افزود: از مدار خارج شدن یک ایستگاه به طور کامل، سرقت اموال انفرادی مأموران آتش نشانی مانند کلاه و دستکش و لباسهای فرم بخش دیگری از خسارات وارده به این سازمان بوده است.

وی افزود: همچنین در این حوادث ۲ دستگاه آمبولانس پیشرفته کاملا تخریب شده و ۱۲ نفر از کارکنان اورژانس و ۶ نفر از کارکنان سازمان آتش نشانی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

وی افزود: ۲۰ شعبه بانکی دچار حادثه شده است که ۱۲ شعبه کاملا سوخته و ۱۰۰ دستگاه atm دچار خسارت و تخریب شده است .

فرماندار همچنین به آتش کشیده شدن ساختمان بیمه سلامت استان را و همچنین به آتش کشیده شدن دو مرکز درمان و جراحی را از جمله خسارات وارده در حوادث اخیر دانست و افزود: مردم برای کسب اخبار موثق از منابع رسمی خبری مانند صداوسیما پیگیر اخبار باشند و به شایعات توجه نکنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : زاهدان اغتشاشات
ارسال نظر

آخرین اخبار روز