تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

فرمانده سپاه کردستان: جوانان تحت تاثیر فضای رسانه‌ای دشمنان قرار نگیرند

هجمه سنگینی از مسائل روانی صورت گرفته است و غربی ها، آمریکا و گروهک های ضد انقلاب تلاش می کنند از موضوع فوت خانم مهسا امینی سوء استفاده کرده و برای خودشان پیراهنی بدوزند.
کد خبر: ۴۸۸۹۹

فرمانده سپاه کردستان: جوانان تحت تاثیر فضای رسانه‌ای دشمنان قرار نگیرند

به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمنان به ویژه ضدانقلاب که همواره در برابر ملت ایران توان ایستادگی نداشته‌اند، اکنون دست به اسلحه برده و اقدام به ایجاد آشوب می‌کنند، پس جوانان مراقب باشند و تحت تاثیر فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی آنان قرار نگیرند.

سردار سیدصادق حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دشمنان وقتی نمی‌توانند در مقابل ملت ایستادگی کنند دست به اسلحه می برند و نیروهای نظامی و انتظامی را به شهادت می رسانند اما به اهداف پلیدشان نمی رسند.

وی یادآور شد: اغتشاشگران تعداد محدودی بوده که مزدبگیر استکبار، سعودی‌ها و اسراییل غاصب هستند و مطمئن باشند با خسارت به اموال بیت المال و خدشه دار کردن امنیت مردم، راه به جایی نمی برند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: آنان با مشت گره کرده ملت ایران مواجه شدند و چون  توان مقابله را ندارند، ناچار هستند از سلاح استفاده کنند و قطعا شکست سنگینی در انتظار آنها خواهد بود.

سردار حسینی ادامه داد: هجمه سنگینی از مسائل روانی صورت گرفته است و غربی ها، آمریکا و گروهک های ضد انقلاب تلاش می کنند از موضوع فوت خانم مهسا امینی سوء استفاده کرده و برای خودشان پیراهنی بدوزند.

طی چند روز گذشته در برخی از شهرهای استان کردستان از جمله سنندج، تجمعات عناصر آشوبگر و انجام اقدامات تخریبی بویژه مسدود کردن معابر و آتش زدن اموال عمومی، منجر به توقف فعالیت کسبه و بازاریان شده است و برخی مغازه‌داران برای مصون ماندن از تعرضات عناصر آشوبگر، روز گذشته /شنبه/ اقدام به بستن مغازه‌هایشان کردند.

ضد انقلاب که در استان کردستان به دنبال کشته سازی و سوء استفاده از مردم منطقه است روز گذشته یک راننده پراید که در حال عبور در میان آشوبگران در خیابان پاسداران سنندج بود را با شلیک گلوله کشت.

این اقدام ضد انقلاب قبلاً هم سابقه داشته است به طوری که در ابتدای نا آرامی های اخیر در کردستان، چهار نفر در شهرهای سقز، دیواندره و دهگلان توسط ضد انقلاب کشته شدند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز