تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

معاون اول قوه قضاییه: خواص راه خود را از اغتشاشگران جدا کنند

امروز افتخار می کنیم که قوه قضاییه با برنامه منسجم و پشتوانه علمی مدیریت می‌شود و آمادگی لازم را نیز داریم تا برنامه‌های خود را با نخبگان به اشتراک گذاریم تا به پیشرفت بهتر کمک کند.
کد خبر: ۴۸۹۱۳

معاون اول قوه قضاییه: خواص راه خود را از اغتشاشگران جدا کنند

به نقل از ایرنا؛ معاون اول قوه قضاییه با اشاره به مسایل اخیر و اعمال خلاف قانون اغتشاشگران گفت: همانطور که مردم به خوبی خود را از اغتشاشگران جدا کردند خواص نیز راه خود را جدا کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد مصدق یکشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: قوه قضاییه برای مبارزه با فساد به صورت جدی برنامه‌ریزی کرده است و به هیچ وجه از مخلان آرامش مردم و جامعه نمی‌گذرد.

وی با توصیه به همکاران قضایی در جهت استفاده از ارفاقات قانونی برای زندانیان یادآورشد:اطمینان می‌دهم هیچ کشوری به نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی‌توانند نگاه کج کند و دشمنان خوب می‌دانند که هیچ کاری نمی‌توانند کنند.

مصدق با تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی به همه اعضای نیروهای مسلح به ویژه نیروی فراجا و گرامیداشت یاد شهدای خلیج فارس اظهارداشت: در گام دوم انقلاب بر اساس بیانیه ارزشمند مقام معظم رهبری مسئولیت مهمی بر عهده کارگزاران جمهوری اسلامی از جمله مدیران دستگاه قضایی گذاشته است.

وی افزود: اجرای عدالت، مبارزه جدی با فساد، ایجاد آرامش در جامعه جزو وظایف قوه قضاییه در دوره تحول است که به جد دنبال این موضوع هستیم.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: باید اثبات کنیم که مدیران دستگاه قضایی مظهر عدالت، شجاعت و استقلال هستند.

مصدق گفت: توجه به ماموریت‌های اصلی قوه قضاییه در قانون اساسی از جمله موضوعات مورد تاکید رهبر انقلاب است که قوه قضاییه برای آن برنامه‌ریزی کرده است.

معاون اول قوه قضاییه یادآورشد: امروز افتخار می کنیم که قوه قضاییه با برنامه منسجم و پشتوانه علمی مدیریت می‌شود و آمادگی لازم را نیز داریم تا برنامه‌های خود را با نخبگان به اشتراک گذاریم تا به پیشرفت بهتر کمک کند.

در این آئین مهرانگیز به عنوان رئیس کل دادگستری استان بوشهر معرفی و از تلاش های علی جمادی قدردانی شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز