تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

استاندار هرمزگان: دعوای امروز دشمنان بر سر ایرانِ قوی است

اقتدار نظام برگرفته از مردم بوده و جمهوری اسلامی ایجاد شده است تا اهداف و آرمان‌های مردم کشور برآورده شود.
کد خبر: ۴۹۰۴۵

استاندار هرمزگان: دعوای امروز دشمنان بر سر ایرانِ قوی است

به نقل از ایرنا؛ استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه دشمن با توطئه‌های مختلف به دنبال تفرقه افکنی میان شیعه و سنی است گفت: درواقع، دعوای امروز دشمنان بر سر ایرانِ قوی است.

مهدی دوستی روز سه‌شنبه در همایش هفته وحدت که باحضور ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رییس جمهور در امور اقوام، علمای دینی، مردم و مدیران استان برگزار شد، اظهار داشت: وجود رسول‌الله(ص) محور وحدت است و امیدواریم همه مسلمانان حول این محور اصلی وحدت حرکت کنند.

وی با اشاره به وحدت مثال زدنی شیعه و سنّی در کشور گفت: برخی اختلافات موجود هم درون خانوادگی و حل شدنی است که اجازه دخالت در این امور به کسی داده نخواهد شد.

استاندار هرمزگان اختلاف افکنی های را ناشی از هراس دشمنان از یکپارچگی ملت دانست و افزود: جمهوری اسلامی قدرت و توان و ابزار لازم برای جلوگیری از هرگونه مداخله دشمنان و دفاع از مردم شیعه و سنّی را در اختیار دارد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تصریح کرد: برخی از کشورها و گروه‌های مختلف در خوانشی خشن از اسلام رحمانی سعی دارند در بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند که با بصیرت می‌توان این توطئه‌ها را خنثی کرد، دشمنان در حال حاضر به دنبال یارگیری هستند که نیاز است علمای شیعه و اهل سنت نسبت به جهاد تبیین در این زمینه اقدام کنند.

دوستی با اشاره به برخی اتفاقات اخیر کشور و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، گفت: دعوای امروز دشمنان بر سر ایران قوی است و علاوه بر اینکه خواص باید مواضع خود را در دفاع از کشور و ولایت شفاف اعلام کنند، می‌طلبد با وجود شرایط ویژه و مشکلات اقتصادی همه در کنار هم باشیم چرا که مسیر حرکت درست و به سمت اصلاح امور است.

وی با اشاره به تحریم‌های بین‌المللی و تاثیرات آن بر کشور ادامه داد: همه ما تحت رهبری واحد فرماندهی معظم کل قوا مسائل را پیش می‌بریم و با مدیریت اجرایی رئیس جمهور تلاش می‌شود شرایط بهتر برای زیست مردم فراهم شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه در رذالت دشمنان شکی نیست گفت: دشمنان در مواجهه با جمهوری اسلامی تمامی استانداردهای خود را کنار می‌گذارند و حتی به آموزش بمب گذاری، درگیری خیابانی و اغتشاش متوصل شده‌اند، دشمن هرکجا منافعش اقتضا کند استانداردها را کنار می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه مردم جایگاه ویژه ای در گفتمان امامین انقلاب دارند اظهار داشت: اقتدار نظام برگرفته از مردم بوده و جمهوری اسلامی ایجاد شده است تا اهداف و آرمان‌های مردم کشور برآورده شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز