تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
امام جمعه ملایر:

دشمن ما مثلث شوم عبری، عربی و غربی است

هدف اصلی دشمن فریب خوردن دانش‌آموزان است تا از نسل جوان ما سربازی برای خودشان بسازند.
کد خبر: ۴۹۷۶۰

دشمن ما مثلث شوم عبری، عربی و غربی است

 به نقل از ایرنا؛ امام جمعه ملایر همدان با بیان اینکه طراحی فتنه‌های دشمنان ملت ایران را منسجم‌تر می‌کند تا قدر نظام و امنیت را بدانیم، گفت: ما در مقابل فتنه با اقتدار ایستاده‌ایم.

 "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های نماز جمعه ملایر اظهار داشت: دشمنان نشان دادند که با مدارا و رافت صحنه را خالی نمی‌کنند و هر روز مسلحانه به میدان می‌آیند.

وی خطاب به مسئولان کشوری گفت: تا امروز مدارا کردید و تعلل حکیمانه داشتید، بیشتر از این رآفت و مدارا با آشوبگران و اغتشاشگران به صلاح ملت ایران نیست که هر روز خون پاکشان بی‌گناه به زمین ریخته می‌شود.

امام جمعه ملایر به فرا رسیدن هشتم آبان سالروز شهادت دانش آموز شهید فهمیده در سال ۱۳۵۸ و روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز نشان می‌دهد که دانش‌آموزان سهم بسزایی با معلمان خود در هشت سال دفاع مقدس داشتند.

برقراری با بیان اینکه دانش‌آموزان امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند، خاطرنشان کرد: دشمنان چون از بسیج دانش‌آموری هراس دارند، امروز تهاجم فرهنگی را متوجه آنها کردند و با پیاده کردن دانش‌آموزان از قطار جمهوری اسلامی، به بخشی از اهداف و توطئه‌های پلید خود برسند.

وی به نقش چشمگیر دانش‌آموزان، مدرسه و فرهنگیان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهیدانی همچون بهنام محمدی و شهید فهمیده نشان دادند یک طفل ۱۳ ساله می‌تواند نقش جریان فرهنگی کشور را در دست بگیرد.

خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه در فتنه اخیر نیز دانش‌آموزان و معلمان خوش درخشیدند، ادامه داد: دانش‌آموزان باید بدانند که دشمن هشت سال دفاع مقدس را ذره به ذره مرور می‌کند و امروز روی دانش‌آموزان در قالب فضای مجازی سرمایه‌گذاری کرده است.

برقراری تاکید کرد: هدف اصلی دشمن فریب خوردن دانش‌آموزان است تا از نسل جوان ما سربازی برای خودشان بسازند.

وی همچنین به ترور ائمه جمعه از اوایل انقلاب تاکنون با هدف گرفتن تریبون‌ها اشاره کرد و افزود: آنها بدانند اگر یک نفر از جمع صفوف دشمن‌شکن مردم ایران کم شود، هیچ خللی در اتحاد، وحدت، دین و نماز جمعه و جماعات حاصل نخواهد شد، بلکه وحدت و همدلی مردم بیشتر خواهد شد.

برقراری تصریح کرد: آنگونه که دشمنان طراحی کرده‌اند، توطئه‌های بیشتری در راه است و باید هوشیار باشیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم.

به گفته وی، در فتنه اخیر مشخص شد آن چیزی که برای دشمن موضوعیت ندارد، زن است و بی‌رحمانه زنان و کودکان را در شاهچراغ به خاک و خون می‌کشند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه دشمنان به بهانه زندگی، زندگی و آرامش را از مردم می‌گیرند، یادآور شد: در فتنه اخیر دشمنان نشان دادند که به دنبال تجزیه ایران هستند و می‌خواهند اقتدار اسلام را زیر پا بگذارند.

برقراری تاکید کرد: دشمن ما مثلث شوم عبری، عربی و غربی است و تمام مشکلات ما زیر سر آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان است.

به گفته وی، همانگونه که کمتر از ۱۲ ساعت قاتلان شهید نظری دستگیر شدند، قبل از رسیدن چهلم شهید نظری، همین جمعیتی که امروز برای تشییع پیکر پاکش آمدند، برای انتقام پای دار مجازات عوامل این شهید مدافع امنیت حضور پیدا کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : امام جمعه ملایر
ارسال نظر

آخرین اخبار روز