تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
فرماندار اهر آذربایجان شرقی:

دشمنان آرزوی تجزیه ایران را به گور می‌بَرند

خیلی‌ها در خارج از کشور به تفاق بین ملت ایران امیدوارند، به همین جهت حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان بیش از پیش حائز اهمیت خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۸۳۵

دشمنان آرزوی تجزیه ایران را به گور می‌بَرند

به نقل از مهر؛ فرماندار اهر گفت: دشمنان آرزوی تجزیه ایران را به گور می‌بَرند و مردم کشورمان بصیرت و هوشیاری دارند و فریب رسانه های دشمن را نمی خورند.

ابوالفضل غنی‌زاده عصر شنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه شهرستان اهر با اشاره به این‌که جمهوری اسلامی ایران از بدو شکل‌گیری شاهد توطئه‌های دشمنان بوده است، اظهار کرد: مخالفان جمهوری اسلامی و یکپارچگی ملت ایران، همواره سعی کرده‌اند تا در مقاطع مختلف از هر شرایطی برای ایجاد نفاق استفاده کردند.

فرماندار اهر افزود: در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) جمعی از هم‌وطنان‌مان به فیض شهادت نائل آمدند و این حادثه نیز جزو مواردی بود که دشمنی کورکورانه داعش را نشان داد، البته توطئه‌ها علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی با چنین حوادثی تمام نمی‌شود.

وی بابیان این‌که بیانیه مشترک نهادهای اطلاعاتی در خصوص حوادث اخیر با هدف ویران‌سازی ایران تنها گوشه‌ای از واقعیت‌ها بود، گفت: نیروهای انتظامی و امنیتی در نارآرامی‌های اخیر صرفاً از امنیت مردم دفاع کردند. تا زندگی روزمره مردم بدون هیچ‌گونه خللی تداوم یابد.

غنی‌زاده تصریح کرد: دشمنان به خصوص منافقین، سلطنت‌طلب‌ها و کشورهای مخالف جمهوری اسلامی، آرزوی تجزیه ایران و تفرقه بین اقوام را به گور خواهند بُرد. با این‌حال مدیران نباید از انجام وظایف و خدمت به مردم کوتاهی کنند.

فرماندار اهر بر حضور پُرشور مردم ولایت‌مدار شهرستان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان تاکید کرد و یادآور شد: خیلی‌ها در خارج از کشور به تفاق بین ملت ایران امیدوارند، به همین جهت حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان بیش از پیش حائز اهمیت خواهد بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز