تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱

همه اقوام ایرانی می‌توانند زیر پرچم جمهوری اسلامی برای وطن افتخارآفرینی کنند

گلستان از نمونه های بارز صمیمیت و وحدت بین اقوام در ایران است که جایگاه فاخری در این خصوص دارد.
کد خبر: ۵۰۳۷۹

همه اقوام ایرانی می‌توانند زیر پرچم جمهوری اسلامی برای وطن افتخارآفرینی کنند

به نقل از ایرنا؛ وزیر کشور گفت: همه اقوام ایرانی می‌توانند زیر پرچم بلند و برافراشته جمهوری اسلامی ایران، در اقصی نقاط جهان برای وطن درخشیده و افتخارآفرینی کنند.

 احمد وحیدی عصر سه‌شنبه در بدو ورود به گرگان به خبرنگاران گفت : گلستان از نمونه های بارز صمیمیت و وحدت بین اقوام در ایران است که جایگاه فاخری در این خصوص دارد.

وی افزود : وحدت و مودت بین اقوام ساکن گلستان پیام مسرت بخشی را برای همگان مخابره می کند که همه اقوام می‌توانند زیرسایه جمهوری اسلامی با صفا و آرامش در کنار یکدیگر زندگی کرده و برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

وحیدی هدف از سفر به گلستان را شرکت در آیین افتتاح پانزدهمین جشنواره اقوام اعلام کرد و گفت: برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی اقدام خوبی از سوی استاندار و مدیران میراث فرهنگی گلستان است.

وزیر کشور ادامه داد عدالت از مهمترین برنامه‌های آیت‌الله رییسی در دولت سیزدهم است که در همین راستا سفرهای استانی شکل گرفت و ایشان با حضور در استان‌ها و شنیدن بدون واسطه مشکلات از زبان مردم اقدام به شناسایی کمبودها می‌کند.

وی گفت: سفر اسفند پارسال هیات دولت به گلستان با تصویب طرح های مهم وزیربنایی همراه بود که اجرا و تکمیل آن ها می تواند بخش زیادی از مشکلات این استان را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حضور در مزار شهدای گرگان در امامزاده عبدالله، عیادت از یکی از مامورین انتظامی آسیب دیده در اغتشاشات اخیر و دیدار با نماینده ولی فقیه از برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به گلستان است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز