تهران ۱۲.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا

فردا؛ آغاز جنگ ستارگان در کهکشان NBA

لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا در فصل 16-2015 با حضور 30 تیم در دو کنفرانس شرق و غرب از فردا (سه‌شنبه) آغاز می‌شود. لیگ امسال در سال قبل از المپیک برای حرفه‌ای‌ها اهمیت خاصی دارد.
کد خبر: ۵۱۱۰

اخبار معاصر: برخی تیم‌های حاضر در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، سال گذشته، فصل کابوس‌واری را سپری کردند که در رأس آنها لس آنجلس لیکرز قرار داشت. لیکرز به عنوان یکی از برندهای ورزشی معتبر و برتر دنیا فصل گذشته به رکورد 21 پیروزی و 61 شکست دست پیدا کرد. شاگردان بایرون اسکات در غیاب فوق ستاره پا به سن گذاشته خود، کوبی برایانت، فقط فصل را تمام کردند تا بیشتر از این تحقیر نشوند. آنها امیدوارند با بهبود وضعیت این بازیکن بتوانند فصل بهتری را پیش رو داشته باشند.

تیم نیویورک نیکس هم شرایط مشابهی با لیکرز داشت. اوضاع این تیم با 17 پیروزی و 65 شکست آنقدر بد بود که کارملو آنتونی، ستاره 120 میلیون دلاری این تیم ترجیح داد تن به جراحی بدهد و در نتایج ضعیف تیمش شریک نباشد. آنتونی، گزینه نخست جانشینی کوبی برایانت در تیم لیکرز بود که قرارداد جدید او با نیویورک،‌ امید مدیران لیکرز را نقش بر آب کرد.

لقب بدشانس‌ترین تیم فصل را می‌توان به کلیولند کاوالیرز داد. لبران جیمز، بهتریت بسکتبالیست حال حاضر جهان در دیدارهای فینال مقابل گلدن استیت به تنهایی بار تیمش را دوش کشید. بازیکنان این تیم در غیاب کوین لاو و کایری اروینگ که در حساس‌ترین مقطع دچار مصدومیت شدند، آن قدر متحمل فشار شدند که حتی کارشان به بیمارستان هم کشید! جیمز و یارانش در این فصل همچنان یکی از بخت‌های مسلم قهرمانی هستند. سرمربی کلیولند در این فصل قصد دارد با محدود کردن زمان بازی فوق ستاره تیمش،‌ او را برای مرحله پلی‌آف حفظ کند.

شیکاگو بولز هم با بهبود وضعیت «درک رز» گارد رأس ملی پوش تیمش به این فصل امیدوار است. حضور پائو گسول که به تازگی با تیم ملی اسپانیا به مقام قهرمانی اروپا رسیده است، می‌تواند از نقاط قوت شیکاگو باشد.

لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا در فصل 16-2015 با حضور 30 تیم در دو کنفرانس شرق و غرب از فردا آغاز می‌شود. لیگ امسال در سال قبل از المپیک برای حرفه‌ای‌ها اهمیت خاصی دارد.

برنامه دیدار شب نخست لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا به شرح زیر است:

سه‌شنبه 5 آبان 94

دیترویت پیستونز - آتلانتا هاوکس
کلیولند کاوالیرز - شیکاگو بولز
نیو اورلینز پلیکانز - گلدن استیت وریرز

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز