تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

خزعلی: برنامه‌های فمینیستی دولت‌های اصلاحات مشکلات زنان را بیشتر کرد

در حالی که عملکرد فعلی و این وادادگی فرهنگی به توسعه و ترویج فساد و انحراف می انجامد، نتایج این اقدامات، خلاف قانون و اسلام زدایی و رشد سریع مفاسد و بدحجابی علنی و بی حیایی و تزلزل و فروپاشی خانواده ها خواهد بود.
کد خبر: ۵۲۱۸۴

خزعلی: برنامه‌های فمینیستی دولت‌های اصلاحات مشکلات زنان را بیشتر کرد

به نقل از ایرنا؛ رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برنامه‌های فمینیستی در برخی دولت‌ها ازجمله دولت‌های اصلاحات تحت عناوین فریبنده همچون توانمندسازی زنان و تشویق به حضور و بروز اجتماعی آنها نه تنها مشکل زنان را رفع نکرد که از قضا به افزایش معضلات و مشکلات نیز منجر شد.

 کبری خزعلی امروز شنبه در دومین جلسه «فصل همدلی» با محوریت تبیین دستاوردها و برنامه‌های «شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده» به مناسبت بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل این شورا در سخنانی با بیان اینکه سال ها است که برنامه دشمن تغییر کرده و استحاله سبک زندگی اسلامی ایرانی از طریق جنگ نرم و زمینه سازی نفوذ و در نهایت سلطه است، افزود: این نفوذ از سوی آژانس های سازمان ملل طراحی شد، به طوری که از مهدهای کودک آغاز شد و در مراکز آموزشی و تربیتی تا سطوح عالی ادامه یافت.

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاون زنان و خانواده رییس جمهور ادامه داد: همچنین نفوذ فرهنگی این آژانس ها در فرهنگ عمومی و فضای مجازی و رسانه ها به سرعت در حال گسترش است.

خزعلی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه عوامل نفوذ همه عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی امنیتی را هدف قرار داده اند، افزود: مهمترین نفوذ نفوذ فرهنگی است عامل اصلی و ریشه اساسی تغییر رفتار و سبک زندگی است.

به گفته وی، گسترش فراگیر ابزارهای سایبری و فضای مجازی علاوه بر فواید و مضراتی که دارد، در هر سن و جایگاهی روح و روان و اعتقادات افراد را تهدید می کند و عامل مهمی در فروپاشی خانواده‌ها است.

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: ردپای این کودتای فرهنگی خاموش در تغییرات فرهنگ عمومی و آموزش رسمی و برنامه های ملی، درون خانواده ها محسوس است؛ به طوری که طبق سند پنتاگون، ایادی نفوذ برای تحقق دکترین امنیت ملی آمریکا و دفاع نظامی و غیرنظامی این استکبار جهانی در کشورها، آژانس های مختلف سازمان ملل هستند و توصیه های آنها را با نام های حقوق بشر، حقوق کودکان و زنان بهداشت و سلامت، دفاع از پناهندگان و فقرزدایی از اقشار آسیب دیده پیگیری می کنند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از عوامل بحران هویت و استحاله فرهنگی و نفوذپذیری و وادادگی، انفعال نیروهای داخلی است، افزود: این مهم زمینه ساز نقشه های فرهنگی دشمن شده است در حالی که استقامت و پایمردی و جهاد فرهنگی می تواند مانع بزرگی در مقابل نفوذ دشمن باشد.

خزعلی اظهار کرد: امروزه به نام تعامل فرهنگی شاهد تحرکاتی هستیم که ازجمله آنها می توان به تعهدات نه چندان آشکار در موضوعات زنان و کودکان که در دولت گذشته با این آژانس ها برقرار شد، اشاره کرد. همچنین دعوت از مستشار خارجی و تبادل تجربه با کشورهایی همچون فنلاند برای تقویت بنیاد خانواده و پیشرفت زنان از آن جمله بود.

وی بیان کرد: بر اساس مفاد این معاهدات اطلاعات ریز و محرمانه زنان سرپرست خانوار که ناموس کشور هستند، در اختیار آژانس های سازمان ملل قرار داده شد و با اجرای تور مطالعاتی در کشورهایی که به زعم این آژانس‌ها برنامه های موفق برای زنان دارند، نفوذپذیری آغاز شد.

خزعلی افزود: در حالی که عملکرد فعلی و این وادادگی فرهنگی به توسعه و ترویج فساد و انحراف می انجامد، نتایج این اقدامات، خلاف قانون و اسلام زدایی و رشد سریع مفاسد و بدحجابی علنی و بی حیایی و تزلزل و فروپاشی خانواده ها خواهد بود.

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با بیان اینکه، برنامه هایی تحت عناوین فریبنده همچون توانمندسازی زنان و تشویق به حضور و بروز اجتماعی و مشارکت در مشاغل در طول دو دهه اخیر در برخی دولت ها از جمله دولت های اصلاحات نه تنها مشکل زنان را حل نکرده که از قضا به افزایش معضلات و مشکلات نیز منجر شده است.

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی، افزایش پدیده هایی همچون طلاق، اعتیاد، فساد، فحشا، منکرات و حیازدایی را از جمله نتایج طرح های فمینیستی دانست که در دوره اصلاحات با نام توسعه مشارکت زنان آغاز شد و امروز با نام‌هایی همچون آموزش پیشگیری از ایدز و بهداشت ناباروری و حفظ سلامت یا درمان اعتیاد پیگیری می‌شود و در عمل مفاسد اجتماعی را بازتولید و ترویج می کند و به توسعه منکر می انجامد.

وی در عین حال گفت: البته این نوع برخورد در کشورهایی همچون کانادا هم به توسعه فساد منجر شده است و نتایج این رویکرد در چهار دوره برنامه ریزی عبارت است از حضور بی رویه زنان آن هم در مشاغل سطح پایین مانند منشی گری، فروشندگی و خدمات، حضور بی‌ضابطه در مجامع مختلط که به تدریج باعث حیازدایی در روابط شده و این خود بالا رفتن آمار طلاق، مفاسد، اعتیاد و انواع آسیب های اجتماعی را به دنبال داشته است.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز