تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
قاضی زاده هاشمی:

دشمن از ظرفیت ملت ایران هراس دارد

همه کشورها دارای مرزها و خط قرمزهایی هستند و نمی توان کل اخلاقیات جامعه را به باد داد.
کد خبر: ۵۳۲۳۴

دشمن از ظرفیت ملت ایران هراس دارد

به نقل از ایرنا؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثاگران گفت:به دلیل هراس از ظرفیت ملت و مکتب انقلاب اسلامی، نگاه جهان خوارانه سلطه گران به ایران ادامه دارد.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی شامگاه پنجشنبه در دیدار با دانشجویان استان بوشهر در دانشگاه فرهنگیان بوشهر افزود: استکبار جهانی می‌داند اگر لحظه ای ملت ایران را رها کنند این ملت تمدن بزرگی ایجاد می‌کنند.

وی اظهار کرد: به همین دلیل است که اینها دست از سر ملت ایران برنمی‌دارند و این کار را با مشغول سازی ذهن‌ جوانان، بدبینی آنها به وطن، انفعال، بی نشاطی و افسردگی انجام می‌دهند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: برای اینکه قدرت ایران باعث از بین رفتن سرمایه گذاری‌های چند صد ساله آنها می‌شود تلاش می‌کنند با ترفندهای مختلف ما را زیر چکمه‌های خود لِه کنند.

وی بااشره به موضع گیری های دشمنان انقلاب، بیان کرد: بسیاری از ادعاها و حرف‌های آنها روکش حقوقی و فقهی دارد اما پشت آن عناد سیاسی است به نحوی که در مقابل بسیاری از وقایع کشورهای مختلف جهان نه اعتراضی، نه اعلام انتقام گیری و نه هشتک می گذارند اما در مقابل کوچکترین مساله ای در ایران اینطور سر و صدا ایجاد می‌کنند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه طبق قانون جمهوری اسلامی افراد زیر ۱۸ سال اعدام نمی‌شوند، گفت: در همین روزهای اخیر در یکی از کشورهای همسایه که طرفداران آنها در کشور ما داد و فریاد می‌کنند، ۲ جوان ۱۶ و ۱۷ ساله را که نه چاقوکشی و نه اموال عمومی را به آتش کشیده بودند به جرم حضور در راهپیمایی و تظاهرات با شمشیر گردن زدند.

وی ادامه داد: بعد آقایی که خود را صاحب نظر فقهی می‌داند و هم کیش آنها است و کمک مالی دریافت می‌کند، اینجا می آید و اظهار نظر می‌کند.

به گفته قاضی زاده هاشمی، در حالی که کشور عربستان و گروه طالبان در افغانستان دارای عقبه فکری وهابیت است دشمن نسبت به اقدامات طالبان و ارتباط احتمالی غیر موثق آن با جمهوری اسلامی ایراد وارد می کنند اما موضع آنها در خصوص عربستان متفاوت است که می توان این را تناقض و بهانه ای برای پر کردن ذهن جوانان ما از شبه‌ها دانست که آنها را به جان خودشان بیندازند.

وی با بیان اینکه در معرض قرار گرفتن مسئولان از طریق رسانه و یا با حضور رو در رو با مردم رویه مسئولان این کشور است گفت: این رویه در ایران از ابتدای انقلاب بوده و همچنان وجود دارد.

قاضی زاده هاشمی گفت: در حوزه دولتمردان نمی توانیم بگویم که دنیا محل گذر است و همه باید زاهدانه زندگی کنند با وجود اینکه دولت دولت اسلامی است اما اینگونه فکر نمی کنیم، ما برای ایجاد زندگی عزتمندانه وظیفه تسهیل گری داریم.

وی با تاکید بر اینکه باید حافظ امنیت جانی، روانی و فرهنگی جامعه باشیم افزود: همه کشورها دارای مرزها و خط قرمزهایی هستند و نمی توان کل اخلاقیات جامعه را به باد داد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز