تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

هدف دشمن، تضعیف نیروهای مسلح و ارتش است

با توجه به نقشه ها و توطئه های دشمنان برای ضربه به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، وحدت و همدلی مدیران در راستای خدمت به جامعه اسلامی و مقابله با نقشه های دشمنان، ضروری است.
کد خبر: ۵۳۲۳۶

هدف دشمن، تضعیف نیروهای مسلح و ارتش است

به نقل از ایرنا؛ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: اگر امروز دشمن ارکان جمهوری اسلامی را نشانه گرفته، هدفش تضعیف نیروهای مسلح و ارتش است.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح معبر پادگان زنجان، افزود: با توجه به نقشه ها و توطئه های دشمنان برای ضربه به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، وحدت و همدلی مدیران در راستای خدمت به جامعه اسلامی و مقابله با نقشه های دشمنان، ضروری است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت:خوشبختانه در بین مدیران استان زنجان وحدت و همدلی موج می‌زند که زمینه خدمت به مردم را بسیار فراهم‌تر می کند.

وی با بیان اینکه زحمات چندساله شهردار و شورا و ارتش در بازگشایی این معبر، امروز نتیجه داده است، گفت: بنای رهبر انقلاب از ابتدا این بود که اراضی پادگان‌های نیروهای مسلح تا جایی که به ماهیت نیروهای مسلح ضرر وارد نکند، به خارج از شهر منتقل شود که در سال ۸۵، ایشان دستور انتقال تیپ ۲ زرهی زنجان را صادر کردند.

پورخاقان گفت: اجازه واگذاری اراضی ارتش را فرمانده کل قوا صادر می‌کند و جزئیات آن نیز بر اساس تفویض اختیار با مسئولان استانی است.

وی با بیان اینکه معضل ترافیکی اتوبان ۲۲ بهمن با بهره‌برداری از این خیابان عریض به حداقل می‌رسد، گفت: این اقدام مدیران شهری در کاهش تعداد تصادفات یک باقیات صالحات است.

در ادامه این مراسم، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش به‌ واسطه ماموریتی که دارد حافظ امنیت مردم بوده و تیپ زنجان یادآور شهدایی چون شهید مخبری است که شجاعانه پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی با بیان اینکه معبر شرق به غرب کشور از زنجان می‌گذرد و این معبر گذرگاهی است و اهمیت استراتژیک دارد، ادامه داد: تیپ زنجان، اولین تیپ زرهی و نزدیک‌ترین تیپ در معبر شمال غرب کشور و بزرگراه حساسی است.

این مقام نظامی با تاکید بر اینکه تلاش سربازان ارتش در روزهای عادی ملموس نیست، گفت: ارتش در مواقع بحرانی چون سیل و زلزله جزو اولین نفراتی است که در صحنه حاضر می‌شود و به مردم زنجان قول می‌دهیم که در همه حال حافظ جان و مال و شأن آنها باشیم.

استاندار زنجان نیز در این مراسم، گفت: پیشانی رشد و تعالی استان در حوزه‌های مختلف، عمران شهری است و اگر هماهنگی و پشتیبانی‌های متفاوت در بخش‌های مختلف انجام نمی‌گرفت، اتفاق‌های خوب به‌ویژه در عمران شهری رقم نمی‌خورد.

محسن افشارچی گفت: پروژه‌های شهری نشان می‌دهند که تحرک در شهر زنجان وجود دارد و خوشبختانه در سایر نقاط استان هم، چنین حرکت و تلاشی مشاهده می شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه وظیفه مدیران تلاش برای رضایتمندی شهروندان است، افزود: کلنگ این پروژه ۱۲ سال پیش زده شده بود ولی به رغم معطلی های صورت گرفته باید از زحمات مدیران دوره های گذشته قدردانی کنیم.

شهردار زنجان نیز در این مراسم، موفقیت‌های حاصل‌شده در مدیریت شهری را مدیون همراهی شورای اسلامی شهر دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مدیریت شهری، بازگشایی معبر پادگان (بزرگراه شهید سلیمانی) بود و در بخش پادگان محدودیت‌هایی را شاهد بودیم که با همکاری تیپ ۲ زرهی، امروز با پشت سر گذاشتن این مشکلات، این معبر افتتاح رسمی شد.

علیرضا فیروزفر گفت: این معبر پادگان به طول ۹۵۹ متر و عرض ۵۰ متر است که طی یک سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشت و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی اعتبار هزینه‌ شده برای بازگشایی بزرگراه شهید سلیمانی را ۷۰ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: ساختمان‌های تعهد شده و احداث سر در پادگان بر عهده شهرداری بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز