تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°

۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

تغییر راهبرد ارتش یمن با ورود 500 تروریست به عدن

ارتش یمن اعلام کرد که درحال تغییر راهبرد مقابله با متجاوزان درپی ورود 500 تروریست از ترکیه به عدن در جنوب است.
کد خبر: ۵۳۳۲
اخبار معاصر: خبرگزاری رسمی یمن (سبا) گزارش داد: سرلشکر ستاد "غالب لقمان" سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: فرماندهی نظامی و امنیتی یمن هم اکنون در راستای تغییر راهبرد خود در مقابله با متجاوزان درپی تحولات جدید در میدان نبرد و اقدام متجاوزان در آوردن عناصر گروههای تروریستی مختلف از سوریه به شهر عدن در جنوب یمن - از طریق خاک ترکیه- خبر داد.

سخنگوی ارتش سوریه روز سه شنبه به نقل از گزارش های اطلاعاتی گفت: چهار فروند هواپیمای حامل 500 تروریست وارد شهر عدن شده اند.

وی افزود: این چهار هواپیما شامل دو هواپیمای خطوط هوایی ترکیه، یک فروند هواپیمای خطوط هوایی قطر و یک فروند هواپیمای خطوط هوایی امارات بود.

این سخنگو افزود: این تروریست ها درپی حملات هوایی ارتش روسیه علیه گروههای مسلح از سوریه عقب نشینی کرده و (به ترکیه رفته بودند) و از آنجا به عدن منتقل شدند.

سرلشکر ستاد غالب عثمان در گفت وگو با خبرگزاری رسمی یمن (سبا) گفت: عملیات انتقال عناصر شرکت امنیتی خصوصی بلک واتر و جبهه النصره و داعش و القاعده و سایر گروههای تروریستی به استان عدن برای مشارکت در اقداماتی است که مزدوران ائتلاف متجاوزان از انجام آن در برابر ارتش و کمیته های مردمی عاجز و ناتوان مانده اند.

وی افزود: اقدام ائتلاف متجاوزان به سرکردگی عربستان برای وارد کردن این عناصر تروریست و جنایتکار در راستای ارتکاب بیشترین جرم و جنایت علیه شهروندان و ملت آزاده یمن است که تجاوزگری و اشغالگری و سلطه عربستان بر استانهای جنوبی یمن را نمی پذیرند.

سرتیپ ستاد غالب لقمان تاکید کرد: ارتش و کمیته های مردمی و ملت یمن در آمادگی کامل برای مقابله با این عناصر قرار دارند و آنها اعتماد به نفس عالی به خود و قدرت خود و قضیه عادلانه خود دارند که برای آن می جنگند و قادر هستند که شکست مفتضحانه ای را به این عناصر و ائتلاف متجاوزان وارد کنند و رویاهای آنها را برای اشغال یمن و تقویت طمع ورزیهای خود به خاک این کشور برباد دهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز