تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

امام جمعه شهرکرد:توطئه و فتنه دشمن ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است

شهدا به عنوان سرمایه‌های برکت‌آفرین هستند و راه شهدا راه روشن است که همه باید ادامه‌دهنده این راه باشیم و دشمن نمی‌تواند خدشه‌ای در این راه وارد کنند و مردم نشان داده‌اند که پای انقلاب ایستاده‌اند.
کد خبر: ۵۳۷۷۱

امام جمعه شهرکرد:توطئه و فتنه دشمن ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است

به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد با تسلیت شهید محمد گودرزی شهرکی از شهدای امنیت کشور گفت: ایجاد تفرقه بین مسلمانان از نقشه‌های دشمنان اسلام است که به برکت وحدت بین شیعه و سنی، این توطئه دشمنان عملی نخواهد شد.

 حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز پنجشنبه در آیین تشییع پیکر شهید ستوان‌دوم پاسدار محمد گودرزی شهرکی از شهدای امنیت کشور افزود: حضور مردم در این آیین نشان‌دهنده بصیرت آنها و وحدت بین شیعه و سنی است.

وی افزود:در آیین تشییع این شهید والا مقام، وحدت بین شیعه و سنی تقویت شد و حضور و اجتماع مردم استان و همچنین بزرگان و سران استان سیستان و بلوچستان و اهل سنت، وحدت آفرین است که به برکت خون شهدا قوت بخشیده شده است.

امام جمعه شهرکرد گفت: شهدا به عنوان سرمایه‌های برکت‌آفرین هستند و راه شهدا راه روشن است که همه باید ادامه‌دهنده این راه باشیم و دشمن نمی‌تواند خدشه‌ای در این راه وارد کنند و مردم نشان داده‌اند که پای انقلاب ایستاده‌اند.

نکونام تاکید کرد: مردم، با ولایتمداری و ولایت‌محوری ادامه‌دهنده راه شهدا هستند و نمی‌گذارند خدشه‌ای به راه و مقام شهیدان و امام شهدا وارد شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان تاکنون راه به جای نبرده‌اند و نخواهند برد، گفت: همه مردم به خصوص جوانان و نوجوانان باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

به گزارش ایرنا، آیین تشییع پیکر شهید ستوان‌دوم پاسدار محمد گودرزی شهرکی از شهدای امنیت کشور با حضور مردم، مسوولان و گروه‌های مختلف چهارمحال و بختیاری و تعدادی از مولوی‌ها و بزرگان اقوام سیستان و بلوچستان از میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) تا میدان امام‌زادگان دوخاتون (س) شهرکرد برگزار و سپس برای خاکسپاری به گلزار شهدای شهرکیان در پنج کیلومتری مرکز استان منتقل شد.

چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز