تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

استاندار فارس: اصناف همراه همیشگی دین، کشور و انقلاب هستند

بعد از ۱۵ سال که از مصوبه دولت در خصوص پتروشیمی های داراب، فسا، جهرم و فیروزآباد می گذرد، به زودی و با توجه به رفع این بن بست ها شاهد آغاز فعالیت های عمرانی در این طرح‌ها خواهیم بود.
کد خبر: ۵۳۹۲۲

استاندار فارس: اصناف همراه همیشگی دین، کشور و انقلاب هستند

به نقل از ایرنا؛ استاندار فارس گفت: آنچه که از سابقه اصناف و بازاریان در ذهن داریم اینکه آنها همواره همراه و پشتیبان دین، کشور و انقلاب بوده و هستند.

محمد هادی ایمانیه، شنبه در همایش اصناف در شیراز افزود: اصناف و بازاران هم در دوران انقلاب، هم در دوران دفاع مقدس و پس از آن در صحنه های مختلف از جمله کرونا که در حمایت از افراد و اقشار آسیب دیده و آسیب پذیر شاهکار کردند همیشه پیشگام و پیشرو بودند.
وی با اشاره مشکلات ایجاد شده در مقابل فعالیت اصناف و بازاریان در جریان اغتشاشات اخیر از سوی ضد انقلاب گفت: نیروی انتظامی و بسیج در بحث تامین امنیت آنها با جدیت وارد عرصه شدند.
استاندار فارس گفت: طی همین مدت تعدادی از صنوف به دلیل خودداری از فعالیت، پلمب شدند که با تصمیم شورای تامین استان این صنوف نیز رفع پلمب شدند و اگر مواردی هم باقی مانده می توانند مراجعه کنند تا مشکلشان حل شود.
ایمانیه افزود: طی دو سه ماه اخیر در کشور به معنای واقعی شاهد جنگ احزاب معاصر بودیم و هر کدام از این جریان ها بر طبل تجزیه کشور و جدایی برخی مناطق می کوبیدند.
وی گفت: تمام این گروه ها و جریان ها تا پیش از اتفاقات اخیر همواره در پشت پرده با هم دعوا داشتند اما در جریان حوادث اخیر دیدیم که آنها در کنار هم قرار گرفتند تا اتحاد کشور را از بین ببرند اما باز هم موفق نشدند.
او اظهار داشت: دشمن امروزبه شکل بسیار جدی تر هویت ملی، دینی و خانوادگی ما را هدف قرار داده و انتظار داریم که اصناف به دفع این فتنه دشمن کمک کنند و بکوشند که تاثیر تبلیغات دشمن بر روی جوانان به حداقل برسد.
استاندار فارس افزود: دشمن به دنبال این است که هویت دینی، ملی و خانوادگی مردم و به ویژه نسل جوان ما را از بین ببرد.
ایمانیه گفت: دشمن به دنبال این است که بگوید که این نظام و سیستم هیچ کاری نمی کند و فقط نشسته اند تا ببینیم چه معجزه ای می شود اما دولت سیزدهم امروز با جدیت مشغول فعالیت است تا بتواند مشکلات کشور و استان را حل کند و قطعا کمک اصناف و بازاریان می‌تواند در این راه موثر باشد.

رفع مشکل پتروشیمی های فارس پس از ۱۵ سال
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به سخنان آیت الله دژکام امام جمعه شیراز درباره وضعیت طرحهای احداث پتروشیمی در این استان گفت: بعد از ۱۵ سال که از مصوبه دولت در خصوص پتروشیمی های داراب، فسا، جهرم و فیروزآباد می گذرد، به زودی و با توجه به رفع این بن بست ها شاهد آغاز فعالیت های عمرانی در این طرح‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز