تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۲۰.۷۹°
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹

نکونام: برنامه ای برای فردای فوتبالمان نداریم

برای مهدی تاج احترام زیادی قائل هستم اما من هم باید صحبت کنم زیرا صحبت‌ها یکطرفه است. ما برنامه‌ای در فوتبال نداریم و معلوم نیست چه کسی سرمربی تیم ملی شود.
کد خبر: ۵۳۹۳۱

نکونام: برنامه ای برای فردای فوتبالمان نداریم

به نقل از ایرنا؛ سرمربی فولاد خوزستان معتقد است که برای فردای فوتبالمان برنامه ای نداشته و مشخص نیست چه کسی سرمربی تیم ملی می شود.

 جواد نکونام شنبه شب بعد از تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: بازی کاملا یک طرفه‌ای بود، دقیقه ۲۳ حریف ۱۰ نفره شد و فقط دفاع می‌کرد در حالی که دروازه‌بان ما یک بار هم تهدید نشد.

وی افزود: حریف در بازی مستقیم تبحر دارد تا بتواند از طریق خطا و اوت دستی، خلق موقعیت کند. تیم ما سوار بر بازی بود، اما تمرکزمان را از دست دادیم و گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ذوب‌آهن خوب دفاع می‌کرد و بازیکنی نداشتیم که اضافه کنیم. با توجه به اینکه بازیکنان اصلی خود را نداریم به غبیشاوی و حزباوی بازی دادیم که عملکرد خوبی داشتند اگرچه اشتباهاتی هم داشتند، اما آنان جوان هستند و باید میدان ببیند.

وی افزود: در خط جلو اصلاً بازیکن نداریم و باید تا نیم فصل با این نفرات ادامه دهیم. بازیکنان ما تکنیکی هستند و نفر قد بلند برای سر زدن نداریم و امروز روی همین مسأله گل خوردیم. امیدوارم این دو، سه بازی را به خوبی پشت سر بگذاریم تا نیم فصل بتوانیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم.

نکونام گفت: تیم ما در شروع فصل شکل دیگری بود و اکنون به دلیل مصدومیت های پی در پی بازیکنان، شکل دیگری دارد. ما ۹ بازیکن خود را نداریم اما هیچ وقت به این موضوع اشاره نکردیم. تمام بازیکنان ما باید به گونه ای باشند که به تیم انرژی دهند تا خستگی بازیکنان کمتر شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گزینه مربیگیری تیم ملی است بیان کرد: هیچ صحبتی در کار نبوده و با افتخار تحت قرارداد باشگاه فولاد هستم؛ همچنین باشگاه فولاد اجازه نداد که در جام جهانی در کنار تیم ملی باشم اما بعدا در این خصوص با مردم صحبت می کنم که چه اتفاقی رخ داد تا در دبی از تیم ملی جدا شدم.

سرمربی فولاد گفت: برای مهدی تاج احترام زیادی قائل هستم اما من هم باید صحبت کنم زیرا صحبت‌ها یکطرفه است. ما برنامه‌ای در فوتبال نداریم و معلوم نیست چه کسی سرمربی تیم ملی شود.

دیدار تیم های فولاد و ذوب آهن با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز