تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

امام جمعه گیلانغرب: دشمن با بزرگنمایی مشکلات سعی در ایجاد فتنه دارد

هرجا دشمن در این فتنه خواست غلطی بکند مردم بصیر و آگاه نقشه ی او را خنثی کردند و این یکی از عبرت ها است .
کد خبر: ۵۴۳۱۱

امام جمعه گیلانغرب: دشمن با بزرگنمایی مشکلات سعی در ایجاد فتنه دارد

به نقل از ایرنا؛ امام جمعه گیلانغرب گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی سعی دارند با بزرگنمایی مشکلات به ایجاد فتنه و دامن زدن به آن به انقلاب ضربه بزنند که نیاز است همه ما مراقب و هوشیار باشیم.

حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در جمع قشرهای مختلف مردم و مسوولان گیلانغرب افزود: حضور آگاهانه مردم بصیر و انقلابی کشور در همه عرصه ها همواره مورد توجه بوده در جریان فتح ۸۸ دشمن علاوه بر اینکه نتوانست به اهداف خود برسد بلکه به شکست خود اعتراف و طومار فتنه برداشته شد.

وی اظهار کرد: هرجا دشمن در این فتنه خواست غلطی بکند مردم بصیر و آگاه نقشه ی او را خنثی کردند و این یکی از عبرت ها است .

دشمن با بزرگنمایی مشکلات سعی در ایجاد فتنه دارد

او اضافه کرد: در شرایط سخت عده‌ای نقشه دشمن را تکرار می کنند و فتنه سال ۸۸ و فتنه سبز با هدف میدان داری انقلاب رنگی بود؛ طرحی که طراحی آن به سالهای قبل برمی گردد و باید در این ایام برای مردم از آن گفته شود زیرا که نیاز به تبیین و تحلیل دارد.

امام جمعه گیلانغرب گفت: مسولان هم از مشکلات غافل نباشند و نیاز است با کار و تلاش خود گرفتاری ها و مشکلات مردم را برطرف نمایند.

حجت السلام فاطمی نسب ادامه داد: دشمنان بدانند همچنان ما به قیمت فدا کردن جانمان پاسدار ارزش ها هستیم.

او گفت: امروز دشمن زبون دست به دامن عوامل خود فروخته شده چون اینها دوستدار مردم نیستند، افرادی هم که در قالب چهره های فرهنگی و ورزشی هم سفره و هم کلام دشمن هستند مردم متوجه باشند و بدانند این افراد ره به جایی نخواهد برد و این نشان از عجز و ناتوانی آن ها است.

امام جمعه گیلانغرب تاکید کرد باید بصیرت و آگاهی هر چه بیشتر در بین مردم ما تبیین شود و رعایت این ملاحظات نیاز به هوشیاری دارد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز