تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

فتنه اخیر پشتوانه مردمی نظام و انقلاب را آشکار کرد

اغتشاشگران مسائل مختلفی را بهانه قرار داده و در صدد براندازی نظام برآمدند.
کد خبر: ۵۴۳۱۳

فتنه اخیر پشتوانه مردمی نظام و انقلاب را آشکار کرد

به نقل از ایرنا؛ رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فتنه اخیر دشمنان علاوه بر پیامدهای منفی که برای ملت به همراه داشت پشتوانه مردمی از نظام و انقلاب را نیز آشکار کرد.

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت ۹ دی در سالن آزادی سنندج اظهار کرد: در سال‌های اخیر کشور ما چندین فتنه را پشت سرگذاشت که مهمترین آنها فتنه ۸۸ و فتنه اخیر بود.

وی با بیان اینکه در فتنه امسال، فتنه گران به جای اعتراض به اغتشاش و ناآرامی روی آوردند، گفت: اغتشاشگران مسائل مختلفی را بهانه قرار داده و در صدد براندازی نظام برآمدند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این فتنه‌ها از زوایای مختلف قابل تحلیل و بررسی است، افزود: فتنه امسال در کنار ابعاد و پیامدهای منفی، ناخواسته برکات و دستاوردهایی را هم برای نظام داشته که در جای خود قابل تامل است.

وی اولین دستاورد این فتنه را آشکارتر شدن نقش حکیمانه رهبری در مهار فتنه اعلام کرد و گفت: بی شک هر کشور دیگری با این حجم از فتنه مواجه می شد سقوط می کرد اما کشور ما به خاطر وجود رهبری حکیم و فرزانه از این فتنه‌ها سربلند بیرون آمد و باز هم دشمن عقب رانده شد.

بی شک هر کشور دیگری بود که با این حجم از فتنه مواجه می شد سقوط می کرد اما کشور ما بخاطر وجود رهبری حکیم و فرزانه ازاین فتنه‌ها سربلند بیرون آمد و باز هم دشمن عقب رانده شد.

رسوایی منافقان، اغتشاگران و فتنه‌گران

حجت‌الاسلام محمدحسنی رسوایی منافقان، اغتشاگران و فتنه‌گران را از دیگر دستاوردهای فتنه علیه نظام اعلام کرد و افزود: این‌ها برای رسیدن به اهداف خود و براندازی نظام دست به هرکاری زدند و آبروی خود را بردند و مردم فهمیدند که داستان، داستان اعتراض نیست لذا صف خود را آنها جدا کردند.

وی آشکار شدن پشتوانه مردمی را از دیگر دستاوردها اعلام و بیان کرد: در مجموع اغتشاشگران امسال با همه تکرار نفرات ۲۹۰ هزار نفر بیش نبودند اما پشتیبانی امپراطوری رسانه‌ای و هجمه‌های دشمنان که این اقلیت را اکثریت نشان دادند، مردم نگران شدند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: آمریکایی‌ها در اغتشاشات اخیر بازهم دچار خطای محاسباتی شدند و کار نظام را تمام شده دانستند اما همنین چند روز پیش مردم با حضور گسترده خود در مراسم تشییع شهدای گمنام قدرت معنوی ایران را به جهانیان نشان دادند.

وی شناسایی نفوذی های مزدور و خائن را از دیگر دستاوردها دانست و گفت: دیر یا زودکسانی که معاندانه علیه ملت بودند شناسایی و به سزای اعمال یزید گونه خود می رسند.

حجت الاسلام محمد حسنی یادآور شد: لو رفتن توطئه تجزیه ایران در قالب شعارهای دشمنان از دیگر دستاوردهای فتنه اخیر برای نظام بود و با توجه به اینکه فشار حداکثری دشمن جواب نداد امروز به جنگ ترکیبی، شناختی، فرهنگی و اقتصادی روی آورده اند.

خسارت پنج هزار میلیارد تومانی به کشور

رییس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش اضافه کرد: فتنه‌گران در فتنه اخیر زیان‌های جبران ناپذیری به ملت ایران تحمیل کردند و از همان ابتدا جامعه رو به سمت ناامنی سوق دادند و ملت ایران را با چالش امنیت روبروکردند.

وی هتک آبروی نظام درافکار عمومی سایر ملت‌ها را یکی دیگر پیامدهای منفی فتنه اعلام کرد و یادآور شد: ملت ایران ملتی باآبرو، متمدن وباهوش است وفتنه گران با فتنه‌انگیزی به حیثیت نظام درسطح جهان لطمه زدند که خود از گناهان کبیره وغیرقابل بخشش است.

حجت الاسلام محمدحسنی تهمت زدن به نظام و هزینه تراشی برای کشور را از دیگر پیامدهای منفی این فتنه برشمرد و گفت: ملت ایران دراین فتنه ها هزینه مادی سیاسی و معنوی زیادی داد برآوردها نشان می دهد امسال اغتشاشات پنج هزار میلیارد تومان خسارات به این مملکت وارد کرد.

فرار سرمایه از کشور

وی اضافه کرد: این ناامنی که توسط اغتشاشگران رقم زده شد منجر به فرار سرمایه از این کشور شد و می توان گفت یکی از دلایل اصلی افزایش تورم فرار سرمایه از کشور است که فتنه‌گران روی دست کشور گذاشتند.این ناامنی که توسط اغتشاشگران رقم زده شد منجر به فرار سرمایه از این کشور شد ومی توان گفت یکی از دلایل اصلی افزایش تورم فرار سرمایه از کشور است که فتنه‌گران روی دست کشور گذاشتند.

حجت الاسلام محمدحسنی افزود: دراین فتنه تعداد زیادی از خانواده‌ها عزایزانشان را از دست دادند که این مصیبت برای مردم ایران کم نیست و عوامل این فتنه‌ها و اغتشاشات باید شناسایی شده و تاوان پس دهند.

امیدواری دشمن به براندازی نظام

وی امیدواری دشمن به براندازی نظام را از دیگر پیامدهای فتنه اعلام کرد و گفت: اگر فتنه سال ۸۸ نبود اکنون مشکل هسته‌ای برطرف شده بود و برکات آن را در سفره‌های مردم می‌دیدیم اما آمریکا با تغییر موضع سیاسی خود موضوع انرژی هسته‌ای را با چالش جدی روبرو کرد.

وی تاکید کرد: امروز باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیارتر از گذشته عمل کنیم و هرکدام با جهاد تبیین دستاوردهای نظام را منعکس کرده وبا امیدآفرینی در جامعه، بر توطئه‌های دشمنان غلبه کنیم.

در پایان این مراسم، قطعنامه۹ دی قرائت شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز