تهران ۱۲.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

امام جمعه بجنورد: تغییر باورهای دینی هدف دشمن در جنگ ترکیبی است

حفظ احکام دینی در تببین و آموزش آن به مردم است به گونه ای که اگر کسی در این حوزه کوتاهی کند دین مورد هجمه دشمنان واقع می شود.
کد خبر: ۵۴۴۳۶

امام جمعه بجنورد: تغییر باورهای دینی هدف دشمن در جنگ ترکیبی است

به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: تغییر باورهای دینی مردم و بی تفاوت کردن آنها نسبت به ارزش های اسلامی هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز شنبه در آیین تقدیر از طلاب جهادگر خراسان شمالی اظهار داشت: دشمن با ابزار فرهنگ در جنگ ترکیبی برخلاف جنگ های نظامی وارد میدان می شود و با بهره گیری از رسانه ها و فضای مجازی در پی تغییر باورهای یک ملت است.

وی افزود: در واقع آنها با القای حس ناامیدی و سرخوردگی در جامعه وبا کمک ابزار رسانه، اسلام و انقلاب را نشانه گرفته اند تا به اهداف شوم خود برسند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: بنابراین همه ما باید با جهاد تبیین، مردم و افکار عمومی را نسبت به برنامه‌ها و ابزارهای استکبار جهانی در این جنگ ترکیبی آشنا کنیم تا فریب دشمن را نخورند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه روحانیون باید همواره در تبلیغ و تبیین دین فعال باشند، گفت: حفظ احکام دینی در تببین و آموزش آن به مردم است به گونه ای که اگر کسی در این حوزه کوتاهی کند دین مورد هجمه دشمنان واقع می شود.

وی افزود: جدای از این علما باید همواره تببین گر اهداف انقلاب اسلامی در بین مردم نیز باید باشند زیراکه این روزها دشمن همه توان خود برای ضربه به این نظام اسلامی بکار بسته است.

حجت الاسلام نوری با اشاره به نقش روحانیون در حل مشکلات مردم، تصریح کرد: روحانیون جماعات باید در کنار دین، مشکلات جماعت را نیز به خوبی درک کنند و راهکارهای معنوی و دینی ارائه دهند تا جایی که با رویکرد رفع مشکلات همواره از افراد خبر بگیرند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز