تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
سرلشکر باقری:

مسائل درون کشور یک مسئله درون‌خانوادگی است

ملت بزرگ ایران اجازه دخالت بیگانگان را در این حوزه نداد، ملت بزرگ ایران علی‌رغم خواست دشمن به خیابان‌ها نیامد و نقشه آنان را نقش‌برآب کرد.
کد خبر: ۵۵۱۴۲

مسائل درون کشور یک مسئله درون‌خانوادگی است

به گزارش معاصر به نقل از تسنیم، سابقه ندارد که در کشوری این‌قدر رهبران جهان استکبار علیه ملتی این‌گونه عریان به میدان بیایند و از اغتشاشات و اغتشاشگران بدین ترتیب حمایت کنند.

سرلشکر باقری گفت: فعالیت دشمنان در ۱۱۵ روز گذشته نشانگر آن است که‌ انقلاب اسلامی ضربه مهلکی به منافع دنیای استکبار وارد کرده و همه سرمایه‌گذاری چندقرنی آنان را در تصاحب جهان با خطر مواجه کرده است؛ ازاین‌رو آنان امکانات و توانمندی‌های خود را علیه ملت ایران بسیج کردند تا در حرکت انقلاب اسلامی ایجاد اختلال کنند.

 سرلشکر محمد باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به جنگ ترکیبی که از سوی استکبار جهانی به ملت ایران تحمیل شده است، تصریح کرد: دشمنانی که پیش از این انواع جنگ‌ها، ترفندها و توطئه‌ها را علیه ملت بزرگ ایران آزموده و شکست خورده بودند، امروز انواع تهدیدات را به‌شکل ترکیبی علیه ملت بزرگ ایران به‌کار گرفته‌اند.

وی افزود: فعالیت دشمنان در ۱۱۵ روز گذشته نشانگر آن است که‌ انقلاب اسلامی ضربه مهلکی به منافع دنیای استکبار وارد کرده و همه سرمایه‌گذاری چندقرنی آنان را در تصاحب جهان با خطر مواجه کرده است؛ ازاین‌رو آنان امکانات و توانمندی‌های خود را علیه ملت ایران بسیج کردند تا در حرکت انقلاب اسلامی ایجاد اختلال کنند.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: سابقه ندارد که در کشوری این‌قدر رهبران جهان استکبار علیه ملتی این‌گونه عریان به میدان بیایند و از اغتشاشات و اغتشاشگران بدین ترتیب حمایت کنند.

وی ادامه داد: دنیای استکبار در این عرصه از همه ابزارهای حقوقی و بین‌المللی خود استفاده و تلاش کرد با بسیج توانمندی‌های جاسوسی، اطلاعاتی و بهره‌گیری از امپراطوری رسانه‌ای سیاه‌نمایی و ایجاد آشوب کنند و همچنین با وارد کردن سلاح در کشور تروریست را قوت ببخشند و آشوب‌ها را به‌سمت خشونت بیشتر و کشتن افراد بی‌گناه پیش ببرند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌دنبال به اوج رساندن جریان اغتشاشات اخیر و تنگتر کردن دایره تحریم‌ها بودند، گفت: البته ملت بزرگ ایران کاملاً سرافراز از این عرصه بیرون آمد. دشمن امیدوار بود مردم به‌واسطه فشارهای تحریمی، معضلات اقتصادی و مسائل معیشتی به خیابان‌ها بیایند و علیه هویت، رهبر، پرچم، دین و مذهب‌شان فریاد بکشند؛ اما ملت بزرگ، بصیر و آگاه این درک را داشت که حل مسائل درون کشور یک مسئله درون‌خانوادگی است و اجازه دخالت بیگانگان را در این حوزه نداد، ملت بزرگ ایران علی‌رغم خواست دشمن به خیابان‌ها نیامد و نقشه آنان را نقش‌برآب کرد.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت اندکی که به هر دلیلی فریب خوردند و به خیابان‌ها آمدند، کمتر از ۳دهم درصد کشور بودند و این یعنی اینکه مردم تفاوت آشکار بین داشتن اعتراض را با اغتشاش و آشوب تشخیص دادند و در میدان دشمن بازی نکردند، همین مقدار آسیب‌هایی که طی این ۱۱۵ روز به امنیت و اقتدار کشور وارد شد، باید ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی شود؛ امروز درصد اندکی از جوانان کشور شاید درک درستی نسبت به هویت، فرهنگ و کشورشان نداشته باشند و مورد آسیب تهاجم فرهنگی دشمن قرار گرفته‌اند این نشان می‌دهد که در این حوزه ما دچار کاستی‌هایی هستیم و باید با تدبیر و کار جهادی، با گفت‌وگو و مفاهمه و بیان هنرمندانه واقعیت‌ها همین تعداد اندک را آگاه کنیم تا راه و مسیر درست را انتخاب کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز