تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۹.۷۹°
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

امام جمعه بوشهر: خدشه در وحدت ملت، بازی در میدان دشمن است

نقشه جامع و محاسبات دشمن برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی در مقابل اراده ملت ایران شکست خورد.
کد خبر: ۵۵۴۳۶

امام جمعه بوشهر: خدشه در وحدت ملت، بازی در میدان دشمن است

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هرکسی به اتحاد ملت ایران خدشه وارد کند و وحدت عمومی جامعه را دچار بحران و جامعه را به سمت چند قطبی ببرد در میدان دشمن بازی کرده است.

آیت الله غعلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه افزود: نقشه جامع و محاسبات دشمن برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی در مقابل اراده ملت ایران شکست خورد.

وی یادآورشد: دشمن فکر می‌کرد با این توطئه‌ها، طراحی‌ها، توهین، تهدید و حرکت‌های ایذایی می‌تواند ضربه‌ای و خدشه‌ای به نظام جمهوری اسلامی وارد کند اما ملت ایران ثابت کرد پای این نظام و انقلاب ایستاده اند.

امام جمعه بوشهر اظهارداشت: شکست دشمن در توطئه اخیر نشان داد که عزم و اراده ملت ایران برای حفظ نظام از دسیسه‌های دشمن برای براندازی محکم تر است و دشمن متوجه شد که بار دیگر در محاسبه های خود برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی اشتباه کرده است.

صفایی بوشهری تاکیدکرد: ملت ایران با تمام توان حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و مطیع رهبر معظم انقلاب هستند و دشمن باید بداند تا ولایت فقیه در ایران وجود دارد و رهبری همچون رهبر معظم انقلاب و مردمی بصیر وجود دارد باید فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است را با خود به گور ببرند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه وحدت و انسجام بین ملت موجب اقتدار جامعه می‌شود گفت: هدف اغتشاشات اخیر ایجاد ضعف نبود بلکه آنها با ایجاد اعتصاب به دنبال ایجاد ممانعت در پیشرفت‌های مختلف صنعتی بودند اما مردم آگاه در مقابل این دسیسه دشمن ایستاند.

صفایی بوشهری اقدام اخیر نشریه فرانسوی را محکوم کرد و گفت: کشوری مانند فرانسه هیچ جایگاهی در محاسبات سیاسی و فرهنگی ما جز خیانت و جنایت ندارد و ما این اقدام نشریه صهیونیزمی فرانسه را محکوم کرده و با صدای رسا می گوئیم ملت ایران پای حجاب، پیامبر اسلام، رهبریت و مرجعیت ایستاده است.

وی با اشاره به گرامیداشت روز زن گفت: یکی از عوامل حرمت بانوان حفظ عفاف و حجاب بعنوان یک اصل و مساله شرعی در تمام ادیان و بعنوا یک واجب شرعی تلقی می‌شود.

صفایی بوشهری افزود: تمام جبهه استکبار از همان ابتدا به دنبال این بودند که حرمت شخصیت آسمانی زن و حریم او در عرصه های مختلف شکسته شود.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهای جهان استکبار که توسط مزدوران آنها در غرب دنبال می‌شود از بین بردن حجاب و شکستن حرمت عفت است به همین خاطر حجاب و عفاف یکی از عوامل مهم حفظ حریم و حرمت بانوان به شمار می‌رود.

امام جمعه بوشهر گفت: امید می‌رود مسئولان در زمینه حجاب و عفاف به وظیفه خود عمل کنند.

وی همچنین با اشاره به سفر خود به عسلویه افزود: مردم شیعه و سنی در عسلویه با وحدت و انسجام در کنار هم زندگی می کنند و در خدمت نظام هستند.

صفایی بوشهری گفت: اما این ملت فهیم در عسلویه نیازهای مختلفی در بخش مدرسه، راه، آب و محیط زیست دارد و مسئولان باید در کنار عظمت تولید این ثروت از این امکان استفاده کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز