تهران ۱۲.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

وزیر کشور: سرمایه اجتماعی دولت وابسته به عملکرد مدیران است

از مشخصات بارز انقلابی بودن آن است که در کنار حفظ کرامت مردم مشکلات آنان پیگیری و رفع شود و ملت احساس کنند که دولتمردان کنارشان هستند.
کد خبر: ۵۶۴۷۵

وزیر کشور: سرمایه اجتماعی دولت وابسته به عملکرد مدیران است

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ وزیر کشور با بیان اینکه سرمایه اجتماعی دولت به عملکرد مدیران وابسته است، گفت: مردم بیش ار اینکه مشکل معیشت اذیتشان کند؛ برایشان مهم است که فرماندار و بخشدار در خدمت مردم باشند.

 احمد وحیدی روز شنبه در دومین نشست مشترک معاونان استاندار, مدیران ستادی, فرمانداران و بخشداران استان تهران که در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، افزود: از شاخص های اول مدیران در بین مردم بودن و رسیدگی به مشکلات آنان است و اینکه مردم احساس کنند این موضوع برای دولتمردان مسئله ای مهم تلقی می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: از مشخصات بارز انقلابی بودن آن است که در کنار حفظ کرامت مردم مشکلات آنان پیگیری و رفع شود و ملت احساس کنند که دولتمردان کنارشان هستند.

وی مسائل فرهنگی و اجتماعی را از دیگر موضوع های مهم برای مسئولان و مدیران برشمرد و اظهار داشت: باید برای رفع حاشیه نشینی و شناسایی آسیب های اجتماعی تمرکز کانونی داشته باشیم تا معضل را شناسایی و برای حل آنها تدبیر و چاره اندیشی کنیم.

وزیر کشور ادامه داد: نسبت به بی هنجاری و قانون شکنی ها نباید بی تفاوت باشیم و از آسیب های اجتماعی باید مراقبت کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز