تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵

حزب‌الله عراق: اراده فلسطین برای نابودی رژیم اشغالگر پیروز خواهد شد

رژیم غاصب، هرچه فشار بیشتری بر فلسطینی‌ها وارد کند، عملیات آنها بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۴۹۳

حزب‌الله عراق: اراده فلسطین برای نابودی رژیم اشغالگر پیروز خواهد شد

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق عملیات شهادت طلبانه و ضد صهیونیستی فلسطینیان در قدس اشغالی را تبریک گفت و اعلام کرد که رژیم غاصب، هرچه فشار بیشتری بر فلسطینی‌ها وارد کند، عملیات آنها بیشتر خواهد شد.

«محمد محیی» سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق که با شبکه المیادین گفت‌وگو می‌کرد، افزود: این مردم فلسطین هستند که از ملت‌های عرب برای مقابله با رژیم‌های عربی سازشگر حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اراده فلسطین برای نابودی رژیم اشغالگر پیروز خواهد شد، تصریح کرد: رژیم غاصب، هرچه فشار بیشتری بر فلسطینی‌ها وارد کند، عملیات آنها بیشتر خواهد شد.

گردان‌های حزب‌الله عراق امروز شنبه همچنین در بیانیه‌ای عملیات اسشتهادی قدس اشغالی را که «زمین زیر پای نظامیان اشغالگر را به لرزه درآورده است»، تبریک گفت و تصریح کرد: این واکنش شجاعانه در پی کشتار (اردوگاه جنین) توسط نیروهای اشغالگر صورت گرفت که در آن تعدادی از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

این بیانیه همچنین واقعیت دشمنی رژیم غاصب با همه مردم منطقه را به دولت‌های محور صهیونیستی- آمریکایی یادآوری شد و افزود: سکوت و مواضع دوگانه در قبال جنایات صهیونیست‌ها، چیزی جز تمایل آنها برای ادامه عملیات جنایتکارانه (رژیم صهیونیستی) علیه فلسطینیان و گرفتن جانشان نیست.

دو وزارت خارجه ترکیه و امارات متحده امروز در بیانیه‌ای، عملیات استشهادی جمعه شب در شمال قدس را که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها صهیونیست منجر شده است، محکوم کردند.

پس از امارات و ترکیه، وزارت خارجه عربستان سعودی هم با صدور بیانیه‌ای در مورد تحولات قدس اشغالی، عملیات ضد صهیونیستی دیروز و امروز فلسطینیان را محکوم و اعلام کرد که ریاض هرگونه هدف قرار دادن غیرنظامیان را محکوم می‌کند‍‍.

منابع رژیم صهیونیستی امروز شنبه از تیراندازی در شهرک سلوان در شهر اشغالی قدس و زخمی شدن ۲ صهیونیست در پی این تیراندازی خبر دادند. این دومین عملیات استشهادی ضد صهیونیستی در کمتر از ۲۴ ساعت در شهر اشغالی قدس به شمار می‌رود.

شب گذشته نیز شهر قدس اشغالی شاهد عملیات شهادت طلبانه «خیری علقم» جوان مبارز فلسطینی در پاسخ به جنایت اخیر صهیونیست ها در شهر جنین در کرانه باختری بود. در جریان این عملیات مبارز فلسطینی، ۷ شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز