تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۹.۷۹°
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

واژگونی خودروی حامل اتباع غیرمجاز در مسیر سراوان

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر واژگونی یک‌دستگاه خودرو تویوتا، حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در مسیر ارتباطی سراوان - خاش ۱۹ نفر مصدوم برجا گذاشت.
کد خبر: ۵۷۴۶۸

واژگونی خودروی حامل اتباع غیرمجاز در مسیر سراوان

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا,دکتر فریبرز راشدی اظهارداشت: این حادثه صبح امروز در مسیر سراوان به خاش رخ داد که مصدومان آن بوسیله ۶ دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان خاش انتقال یافتند.

وی تاکید کرد: قاچاق سوخت و اتباع بیگانه غیرمجاز یکی از مهمترین معضلات در سیستان و بلوچستان بشمار می‌رود که همواره هزینه‌های سنگینی را به شبکه بهداشت و درمان این استان تحمیل می‌کند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تمام تلاش نیروهای اورژانس کاهش تصادفات و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن برای جلوگیری از آسیب‌های جدی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت بروز هر گونه حادثه می‌توانند با شماره ۱۱۵تماس گرفته و از خدمات رایگان اورژانس بهره‌مند شوند.

به گزارش ایرنا انتقال و جابجایی اتباع بیگانه غیرمجاز معضل بزرگی برای سیستان و بلوچستان و یکی از عوامل مهم بالابردن آمار تصادفات جاده ای و مکرگ و میر ناشی از آن است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز