تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۹.۷۹°
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

400 كيلوگرم تریاک در مرز ميرجاوه کشف شد

جانشين مرزباني استان سیستان و بلوچستان از ناكامي قاچاقچيان و كشف بيش از 400 كيلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزي ميرجاوه خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۱۷
400 كيلوگرم تریاک در مرز ميرجاوه کشف شد
 
 سرهنگ "جواد رفيعي" در تشريح اين خبر گفت: مرزداران هنگ مرزي ميرجاوه با انجام اقدامات تخصصي اطلاعاتي از فعاليت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزي ريگ ملك مطلع شدند و با برنامه‌ريزي دقيق عملياتي، تشديد اقدامات كنترلي در نوار مرزي را در دستور كار خود قرار دادند.

جانشين مرزباني استان سیستان و بلوچستان تصريح کرد: با پشتيباني اطلاعاتي و هدايت عملياتي مرزباني استان، مسيرهاي احتمالي تردد قاچاقچيان مشخص شد و در راستاي مقابله با سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزي ميرجاوه با اجراي كمين‌هاي هدفمند، منطقه مورد نظر را در كنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را كشف كنند.

وي عنوان كرد: قاچاقچيان كه قصد داشتند موادمخدر را به وسيله يك دستگاه خودرو وارد كشور كنند به محض مشاهده مرزداران، اقدام به تيراندازي به سمت مرزداران كرده که مأموران نيز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتيک عملياتي مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زياد آتش مرزداران، قاچاقچيان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ ديده و با رها كردن خودرو و برجای گذاشتن محموله موادمخدر به سمت خاك كشور مقابل متواري شدند.

وي در ادامه عنوان کرد: مرزداران در اين عمليات هوشمندانه موفق شدند ضمن توقيف يك دستگاه خودروي تويوتا،  432 كيلو و 200گرم موادمخدر از نوع ترياك را كشف کنند.

سرهنگ رفيعي در پايان با بيان اينكه شناسايي و دستگيري متهمان پرونده در دستور كار اين فرماندهي قرار دارد، اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزي ميرجاوه به صورت شبانه‌روزي در مناطق مرزي حضور فعال و گسترده دارند و با هرگونه اعمال خلاف قانون، خصوصاً شرارت و قاچاق موادمخدر قاطعانه و هوشمندانه برخورد مي‌كنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز