تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی امروز (چهارشنبه) دو تیم پرسپولیس و سپاهان برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۵۸۴۱۴

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی امروز _چهارشنبه سوم اسفندماه_ دو تیم پرسپولیس و سپاهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

با توجه به اهمیت بالای این مسابقه برای هر دو سرمربی امکان تغییر در ترکیب اصلی دو تیم کم است اما در هر حال یحیی گل‌محمدی با توجه به مصدومیت شیخ دیاباته و آمادگی نداشتن برخی از بازیکنان خود به احتمال فراوان با چند تغییر جزئی برابر سپاهان صف‌آرایی خواهد کرد.

خط دروازه‌؛ ریزنقش و مؤثر مثل بیرانوند

با توجه به حساسیت این دیدار برای یحیی گل‌محمدی، احتمال نیمکت‌نشینی علیرضا بیرانوند مقابل سپاهان کم است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بدون تردید این گلر ملی‌پوش در ترکیب اصلی قرمزپوشان قرار می‌گیرد زیرا عملکرد و تجربه بالای بیرانوند می‌تواند به‌نوبه خود در کسب پیروزی برای شاگردان گل‌محمدی تأثیر گذار باشد و به همین دلیل امکان قرار گرفتن دروازه‌بانی غیر از بیرانوند در چینش اولیه پرسپولیس کمی دور از انتظار است مگر اینکه کادر فنی سرخ‌ها تصمیم بگیرد در صورتی که تعیین نتیجه بازی به ضربات پنالتی کشیده شد، احمد گوهری را به میدان بفرستد که احتمال این تغییر نیز به دلیل درخشش بیرو در مهار ضربات پنالتی نیز بسیار پایین خواهد بود.

مدافعان؛ سورپرایز رضائیان با سیامک نعمتی؟

در خط دفاع میانی پرسپولیس، بدون محروم و مصدوم برابر سپاهان قرار می‌گیرد و یحیی گل محمدی تمام بازیکنان این پست را در اختیار دارد، با توجه به زهردار بودن حملات طلایی‌پوشان به احتمال فراوان کادر فنی قرمزپوشان باز هم زوج ولسیانی و پورعلی‌گنجی را برای ترکیب اصلی در نظر بگیرد و سایر مدافعان خود را در لیست ذخیره قرار دهد.

همچنین در پست دفاع کناری اگر یحیی گل‌محمدی قصد داشته باشد وحید امیری را در پست تخصصی آن‌ها به بازی بگیرد، به احتمال فراوان این بازیکن در سمت چپ خط دفاعی برای تیم خود بازی می‌کند و در سوی دیگر با توجه به کسالت جزئی که دانیال اسماعیلی‌فر با آن مواجه است، این امکان وجود دارد که سیامک نعمتی مأمور مهار کردن رامین رضائیان باشد و این حرکت نیز می‌تواند در نوع خود جالب توجه و به نوعی سورپرایز رقیب اصفهانی باشد.

هافبک‌ها؛ جدال سروش رفیعی با تیم سابق خود

بیشتر کارشناسان فوتبال اعتقاد بر این داشتند که تقابل سپاهان و پرسپولیس جنگ میانه میدان است و هافبک‌های دو تیم بیش از سایر بازیکنان نقش مؤثری را در تعیین نتیجه مسابقه ایفا خواهند کرد، به همین دلیل به احتمال فراوان یحیی گل‌محمدی قصد داشته باشد هافبک‌های کهنه‌کار خود را در ترکیب اصلی قرار دهد و اگر این چنین باشد، امکان قرار گرفتن نام میلاد سرلک، سروش رفیعی و کمال کامیابی‌نیا در ترکیب اصلی پرسپولیس برای تقابل با سپاهان بالا خواهد بود.

هرچند که نباید فراموش کرد این پست یکی از منعطف‌ترین خط‌هایی است که تا این لحظه کادر فنی سرخ‌ها تغییر و تحول زیادی را در آن ایجاد کرده است.

وینگر و مهاجم؛ چشم هواداران به عیسی آل‌کثیر است

با توجه به مصدومیت شیخ دیاباته و غیبت سعید صادقی برابر سپاهان، به احتمال فراوان یحیی گل‌محمدی، محمد عمری جوان و مهدی ترابی را به عنوان وینگر برای ترکیب اصلی خود در نظر بگیرد و عیسی آل‌کثیر را نیز به عنوان مهاجم در نوک پیکان خط حمله خود قرار دهد. هرچند که کادر فنی سرخ‌ها به غیر از آل‌کثیر می‌تواند روی پریرا و مهدی عبدی نیز حساب ویژه‌ای باز کند اما احتمالاً این دو بازیکن با صلاحدید کادر فنی به عنوان یار تعویضی روبه‌روی سپاهان قرار می‌گیرند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان:

علیرضا بیرانوند، ولسیانی، پورعلی گنجی، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، سینا سرلک، محمد عمری، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز